Reviews over Preigney

Prima verblijf

Anja,
    2-12-2018

Chalets met prachtig uitzicht op het meer. Van buiten achterstallig onderhoud maar van binnen prima op orde en schoon.

Mooie camping met restaurant, winkeltje (vers brood!) en zwembad.

Leuke camping!!!

Nancy,
    11-8-2015

Erg leuke camping. Medewerkers bij de receptie vriendelijk en behulpzaam. Wij zouden 1 nachtje blijven maar hebben twee maal een nachtje bijgeboekt. Zwembad is prettig. Animatie is leuk voor de kinderen. Plekken prima. Sanitair schoon. Eten in restaurant was prima, bediening heel chaotisch waardoor je eerst je eten en daarna pas je drankje ontvangt. Meer is een stukje lopen naar beneden. Is een redelijke klim naar boven.

Gezellig familiale camping!!!!!!!

Nathalie,
    3-9-2013

Klantvriendelijk en behulpzaam.Franse en Nederlandse gesproken.

Deze camping bied veel mogelijkheid..

Wandelen, fietsen, vissen op het meer, bezoeken van de boerderijen, de traditioneel markten of kastelen in de omgeving.

Het is een ideale omgeving voor te genieten van het natuur voor gezinnen met jonge kinderen.

Een ideale plek voor caravan, Camper car of voor de bikers. Een heerlijk tussen stop onderweg naar de zuid of naar de wintersport.

Kwaliteit/prijs is zeer prima

camping direct aan het meer

ellenenrobert,
    7-8-2011

De camping ligt mooi vrij in de natuur direct aan het meer.

er komt alleen bestemmingsverkeer langs en is daardoor erg relaxed.

Bij de camping is een restaurant waar je lekker kan eten.

mooie ligging met prachtig uitzicht!

ellen,
    17-1-2010

Hier kom je heerlijk tot rust!

Mooie ligging met schitterend uitzicht over de vallei en het dorpje.

Voor de kinderen is er genoeg speelgoed en boekjes aanwezig en kunnen ze buiten zich mooi vermaken in de afgesloten tuin zodat de ouders ook een ontspannen vakantie hebben.

In het huisje is alles aanwezig en zijn is er zelfs een bibliotheek aanwezig.

Preigney scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews