Camping Les Radeliersstersterster

Meer camping info

7 reviews over Camping Les Radeliers

• 2017
      9Moriaantje16-06-2017

Ruime plekker, goed sanitair, opgewekte bemanning.

Het sanitair was goed en modern, de plekken waren ruim, mooie, rustige ligging langs de rivier de Loue. Eetgelegenheid aan de overkant van de weg bij de Bistro, even verderop is nog een hotel/café/restaurant gevestigd. Bakkertje op 5 minuten loopafstand. En natuurlijk een mooie omgeving. Enig minpuntje: er is op de camping geen koud water te tappen, alleen warm water (luxeprobleem?) Maar ook: zeer betaalbaar (goede prijs/kwaliteitsverhouding)

• 9Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in mei 2017

• Oude reviews

8J.H.Driessen20-08-2008

een heerlijke camping zonder opsmuk

een landelijk gelegen camping aan de Loue. Achter de kerk ligt een uitgestrekt grazig terrein met bomen voor de schaduw en open plekken voor de zonnewarmte. De Loue stroomt met wisselende snelheid en verveelt nooit. Het sanitair is sinds een paar jaar vernieuwd en comfortabel. Tegenover de kerk ligt een café/restaurant voor de liefhebber.Op onze weg naar het zuiden verheugen wij ons altijd op een aantal dagen Port Lesney. Het is er eenvoudig en heerlijk. n.b. Het is nu eenmaal de Jura,en die is niet voor niets zo prachtig groen!!!

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8Hofstede.D.P.09-03-2008

Mooi rustig gelegen aan het water.

Goede restaurants buiten de camping

Heel veel te zien en te doen in de naaste omgeving.

Gereisd met familie in maart 2008

• 8hofsede04-12-2007

mooie rustige camping aan het water hebben erg naar ons zin gehad gaan zeker terug er is zoveel te zien

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in augustus 2007

• 8R.van Rijswijk27-09-2007

Need I say more? Fraai aan de Loue gelegen,Prachtige camping eenvoudig en schoon.Als je van de natuur houdt en lekker eten.

Gereisd met partner in september 2007

0 tips over Camping Les Radeliers

1 vraag over Camping Les Radeliers

• Verspuij, 14-07-2019

wandelen met de hond

Kan je in de directe omgeving wandelen met de hond?

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV