Camping Du Navoy

8 reviews over Camping Du Navoy in het Nederlands

Ruime plaatsen

Herman en Trudy Mensink, Hengelo OV., Pays-Bas
18-9-2012

Sinds 1992 komen we bijna ieder jaar op deze camping, meestal voor een paar dagen op doorreis naar het zuiden. Het voelt voor ons steeds weer als "thuiskomen". Collette ontvangt haar gasten alsof je familie bent en staat altijd voor je klaar. De omgeving is prachtig. Het sanitair is verouderd maar wel schoon. We hopen nog vaak naar Pont du Navoy te gaan.

Gereisd Met partner in augustus 2012

helemaal gelukkig!

micky
7-8-2012

wat een goede sfeer, wat een super mens die mevrouw Collette, staat altijd voor je klaar. Wij dachten we trekken de Jura door. We zijn niet meer weggegaan, want het is een prima startplek om alles in de omgeving te zien. We waren helemaal gelukkig!

Gereisd Met partner in januari 2012

Keigaaf!

A. Faber
7-8-2012

Heerlijke rustige camping op een boerenveld met mooie plaatsen aan een riviertje waar je kunt zwemmen, kanoën. De lieve beheerdster Colette zorgt goed voor iedereen. Het sanitair is wat oud maar wordt elke dag schoon gemaakt. De omgeving is prachtig. We zijn niet meer verder getrokken omdat we hier alles vonden wat we zochten. Voor een echte relaxvakantie is dit een aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2012

Heerlijk rustige camping, veel ruimte en vrijheid.

Erik de Gier
1-8-2010

Heerlijk rustige camping, veel ruimte en vrijheid. Zeer hartelijk ontvangen. Sanitair is eenvoudig en schoon. Onze kinderen hebben zich perfect vermaakt dankzij de ruimte en de naastgelegen rivier. Dankzij de ruimte hebben ook wij een heerlijk rustige vakantie gehad. Binnen 10 km kun je volop zwemmen in het Lac de Chalain. Veel te doen in de omgeving. Kortom wanneer u houdt van rust en vrijheid is dit een camping die ik iedereen kan aanbevelen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 18 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kamperen In de Jura bij Colette (Camping Du Navoy)

Jef en Truus Gerards
21-6-2010

Vanaf 1994 kamperen wij bij Colette, "de boerin". Een gezellige camping waar veel kan echter niets moet. Zeer grote plaatsen met stroom (10amp). Centraal gelegen in de Jura, met heel veel bijzondere plekken in de buurt. Sanitaire is gedateerd, wordt echter goed schoon gehouden. Perfect voor doortrekkers maar ook om de vakantie door te brengen.

Jef en Truus Gerards Maastricht

Gereisd Met partner in januari 2010

Wat een rust

Hans Wösting
10-2-2010

Landelijkee camping met een zeer vriendelijke beheerster. Geen luxe maar alles is schoon. Zeer ruirme vrije plaatsen en ook uw huisdier mag mee.Water om af te koelen achter de boerderij.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Feb 10 2010 02:50:49 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2008

Fijne camping met zeer sympatieke beheerster

Wösting, Hans en Astrid
6-5-2008

Fijne camping met zeer sympatieke beheerster. De boerin staat voor iedereen klaar. Wij komen er in ieder geval al 17 jaar en gaan dit jaar weer met heel veel plezier. De route National is prima te rijden. Ook met caravan.

Gereisd Familie in Sat Jul 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Eenvoudige boerencamping waar je nog met rust kan staan

C Margaroli
25-2-2008

Eenvoudige boerencamping waar je nog met rust kan staan. Goedkoopste camping in de buurt en zeer grote plaatsen. Zeer eenvoudige douches, toiletten en een klein speeltuintje. schoon en simpel voor nog geen € 15 per nacht. auto caravan 2 volwassenen, 2 kinderen en hond. Ideaal dus voor wie geen poespas wilt. Ligt aan de rivier de Làin waar je kan canoen. Gelegenheid te zwemmen in de rivier bij een stuw.vsupermarkt op 1 km, bakker 300 meter.

Gereisd Met partner in juli 2005

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Du Navoy in Pont-du-Navoy (Jura), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Du Navoy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.