Pont-du-Navoy (Jura)

Reviews over Pont-du-Navoy (Jura)

Ruime plekken, centrale ligging

Jansen,
    2-9-2017

Rustige camping, met hele ruime plekken. Toen wij er waren, weinig andere gasten. Ligt aan een mooi beekje, met een klein strandje. Voor meer lig ruimte moet je door de beek naar de overkant. Vriendelijke en behulpzame eigenaren, iedere dag vers brood. Spreken slechts een klein beetje Engels. Camping ligt zeer centraal in de regio. Op max. Een half uur is er al heel veel te beleven. Afwisselende omgeving, veel watervallen, mooie meren en bergen. Camping zelf is eenvoudig, met eenvoudig sanitair. Wordt wel goed schoongehouden. Restaurant met pizzaria op de camping, met lekker eten. Camping misschien wel wat aan de dure kant voor wat het is.

Gereisd met partner in augustus 2017

Eigenlijk zeker goed genoeg!

Fam. van K.,
    16-8-2017

Sanitair lijkt tegen te vallen; douche die werkt met trek-ketting, loslaten en het water stopt... open afvalemmertjes in de wc's.... warm water niet instelbaar...

Maar het wordt goed schoongehouden en 'alles went'.

Daartegenover staat een subliem ruime plaats op mooi gras, een rustige camping, een leuk watertje er langs en naar alle kanten iets moois om te ontdekken. Meer dan genoeg supermarkten in Champagnole. Bakker op paar honderd meter lopen.

Zeer geschikt om door te trekken maar in ons geval ook om er een weekje te blijven. Goed kamperen voor iets meer dan 20 euro in het hoogseizoen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Ruime plaatsen

Herman en Trudy Mensink, Hengelo OV., Pays-Bas,
    18-9-2012

Sinds 1992 komen we bijna ieder jaar op deze camping, meestal voor een paar dagen op doorreis naar het zuiden. Het voelt voor ons steeds weer als "thuiskomen". Collette ontvangt haar gasten alsof je familie bent en staat altijd voor je klaar. De omgeving is prachtig. Het sanitair is verouderd maar wel schoon. We hopen nog vaak naar Pont du Navoy te gaan.

Gereisd met partner in augustus 2012

helemaal gelukkig!

micky,
    7-8-2012

wat een goede sfeer, wat een super mens die mevrouw Collette, staat altijd voor je klaar.

Wij dachten we trekken de Jura door. We zijn niet meer weggegaan, want het is een prima startplek om alles in de omgeving te zien.

We waren helemaal gelukkig!

Gereisd met partner in januari 2012

Keigaaf!

A. Faber,
    7-8-2012

Heerlijke rustige camping op een boerenveld met mooie plaatsen aan een riviertje waar je kunt zwemmen, kanoën. De lieve beheerdster Colette zorgt goed voor iedereen. Het sanitair is wat oud maar wordt elke dag schoon gemaakt. De omgeving is prachtig. We zijn niet meer verder getrokken omdat we hier alles vonden wat we zochten. Voor een echte relaxvakantie is dit een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2012
Pont-du-Navoy (Jura) scoort een 7,4 uit 10, op basis van 13 reviews