Camping Le Cret

1 review over Camping Le Cret in het Nederlands

prima plek!

natas
3-8-2011

Leuke camping tussen de "milka" koeien met bel. Wel wat veel vliegen, vast vervelend bij heel warm weer, maar wij hadden er geen last van.

Leuke locatie. Prima omgeving. Gastvrijheid ook wat speelgoed voor kleine kinderen.

Rustige camping

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2011

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Le Cret

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Cret in Pierrefontaine les Varans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Cret zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.