Patornay ( Jura )

Reviews over Patornay ( Jura )

Wij komen vast nog een keertje terug. Aanrader!

Bert Haandrikman,
    20-11-2018

Top vakantie gehad! Fijne camping voor kleine kids en hond! Weer zat mee, wat prettig is, want heel veel binnen activiteiten zijn er niet. Met warm weer is er genoeg mogelijkheid om te verkoelen. Je kan naar het zwembad of in het riviertje zwemmen. Daar mogen ook honden in. Aan de overkant vd rivier kan je kano's huren. Voor jonge kinderen werd veel gedaan. De Nederlandstalige animatie deed erg hun best om het leuk te maken voor de kinderen. Elke avond was er kinderdisco en onze kinderen kenden alle pasjes aan het einde van de vakantie! :-)

Het sanitair werd goed schoon gehouden, alleen waren er geen toiletbrillen. Het irriteerde me minder dan ik had verwacht, doordat de pot breed was. De douchestraal soms erg matig, zodat je tegen de muur moest staan.

Zowel Nederlanders als Fransen op de camping. De eet mogelijkheden mogen uitgebreider. Bar is ongezellig helaas. Kinderen ouder dan 12 gaan zich vervelen.

Overall toch een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

heerlijke camping in mooie omgeving

muydearj,
    11-9-2018

Echt fijne familiecamping waar genoeg te doen is.

De zwembaden zijn prima. De glijbanen zijn niet spectaculair maar prima voor jongere kinderen. Doordat de camping direct aan de rivier ligt is er ook daar gelegenheid om te zwemmen, kanoën of met een bootje te varen.

Wij hadden een nette Mobile Home met voldoende privacy.

Goede mix ned en fr gezinnen met kinderen. Animatie zowel Nederlands als Franstalig overdag en s`avonds minidisco en een avond activiteit met als toppunt de schuimparty. Onze Pubers (12 en 15) hebben zich 3 weken lang prima vermaakt. Wifi gratis in centrale gebouw, Mobiel internet is niet stabiel maar lezen van nieuws etc kan er met wat geduldt prima mee, wil je video`s streamen dan kan je WIFI aanschaffen redelijk prijzig zoals meestal in FR

Brood vooraf bestellen en afhalen en snackbar prima prijs /kwaliteit. Sanitair (ivm MH weinig gebruik van gemaakt) maar werd voldoende schoongemaakt.

Kortom een heerlijke camping!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Super genoten!

Sabine,
    20-8-2018

Het is een hele fijne familiecamping waar genoeg te doen is.

De zwembaden zijn zo mooi als op de foto en waren heerlijk van temperatuur. De glijbanen zijn leuk voor jongere kinderen (onze kids waren 4 en 7 jaar). Ook de rivier is heerlijk om in de zwemmen, kanoeen en suppen. Wij hadden een schitterende plek vlak bij het strandje aan de rivier de ain en zouden hier zo weer staan. Lekker rustig en uit de drukte. Veel nederlandse en franse gezinnen met jongere kinderen. Animatie hebben wij overdag niet aan meegedaan wel naar de minidisco en klapstuk was de schuimparty. Brood kan je sóchtends afhalen en snackbar was lekker en niet echt duur. Sanitair was ok, veel kleine kinderen gaan zelf naar de wc dus dan blijft ook niet erg schoon. Ik heb de dames non stop zien schoonmaken. Waterdruk van de douches was minder. Kortom een heerlijke camping!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

prima familiecamping

Schlangen,
    13-8-2018

Mobilhome zag er goed uit. Camping is overzichtelijk. Er is zeker voor de kinderen t/m 12 jaar genoeg vertier en animatie. Voor de iets oudere jeugd zijn er wel sportvelden o.a. voetbalveld , wel zelf regelen. Tijdens ons verblijf had onze zoon van 15 het geluk dat een belg iedere avond een voetbaltoernooi organiseerde.

Ook werd er in de avonduren een dansavond en bingo gehouden. Zwembad zag er goed uit en ook was langs de camping een strandje waar je in de rivier de Ain kunt zwemmen.

Restaurant was niet veel bijzonders, meer een kleine snackbar/pizzeria met lange wachttijden. De broodjes s'morgens waren wel goed georganiseerd.

Muv restaurant is er geen wifi. Alleen tegen betaling.

Goede mix van Fransen en Nederlanders en een paar Belgen en Britten.

Dorpje Paternay/Pont dePoitte was klein met weinig vertier. Wel 1x keer/week een markt in de avonduren.

In de omgeving is er genoeg vertier kayakken, watervallen en diverse meren.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
    Cendrine / réception, Gérant, 24-8-2018
    Thank you very much for your comment, we are delighted that you enjoyed your stay in our camping and our beautiful region. We take note of your various remarks and will dothe necessary to improve them. We will be very happy to welcome you back to our campsite.

Uitstekend

Marco,
    24-7-2018

Erg leuke camping vooral met jongere kinderen. Uitstekend binnen en buiten zwembad, fijne rivier (vergeet schepnet en emmer niet, visjes in overvloed) Zeer behulpzame staf, spreken goed Engels en Nederlandse animatie is altijd bereid om te vertalen. Zeer geschikt voor uitstapjes in de buurt, en vooral wielrenners en MTB-ers kunnen genieten. Huisje was als nieuw. Last minute geboekt via ANWB! Met oudere jeugd zou ik een andere camping zoeken, wij in ieder geval wel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
    Cendrine / réception, Gérant, 24-8-2018
    Thank you very much for your excellent opinion, we are delighted that you had a very good stay with us. We will be happy to see you next time in our campsite.
Patornay ( Jura ) scoort een 6,3 uit 10, op basis van 46 reviews