Reviews over Passenans

Prijs Kwaliteit een top hotel

frank en martine,
    25-7-2011

Goede Ligging goede keuken mooi zwembad mooie kamers en vriendelijke mensen. Heel kind en hond vriendelijke dit laatste vonden we wel een beetje te in restaurant met op afstand van 5 meter 2 grote honden onder tafel. Voor de rest alleen maar positief.

mooi hotel met zeer goede keuken

frank,
    25-7-2011

Goed hotel met mooi zwembad goede keuken en vriendelijk onthaal

al verschillende malen gelogeerd. Prima hotel

Renée,
    13-11-2010

Wij hebben hier al verschillende keren overnacht voor 1,2, of 3 nachten. Heel mooie, nette kamers met balkon die een prachtig zicht hebben op het zwembad en de omliggende wijngaarden. Het eten is er altijd zeer lekker. Je krijgt er waar voor je geld, wat in Frankrijk niet zo evident is. Blijven er altijd overnachten als we naar het Zuiden gaan. De streek is ook mooi en nog niet zo toeristisch. Vriendelijke eigenaars. 's Morgens is er een ontbijtbuffet, wat voor Frankrijk een aanrader is, want ontbijten in sommige Franse hotels is maar een karige bedoening. Hier niet dus.