Camping Les Bords de Loue

Camping Les Bords de Loue
7,7

• Activiteiten7,3
  • Sfeer in stad9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Les Bords de Loue voor je op een rij gezet:

158 reviews over Camping Les Bords de Loue in het Nederlands

Anders

Prima camping, prijs/ kwaliteit goed

Vakantie 2017
24-8-2017

De ligging aan de rivier is fantastisch, dat maakt alle evt minpuntjes meer dan goed. Toiletpapier is vaak op bijvoorbeeld..

Je kan het bos inlopen en vervolgens een half uur dobberen naar de camping. Animatie is enthousiast. We waren wel blij dat we halverwege op de camping stonden ivm geluid. Receptie is behulpzaam, restaurant verderop aan de rivier is heerlijk. Beane bezoeken en het museum hospice de beaune ook!

De rivier welke aan de rand van de camping loopt was super voor urenlang vermaak! Het ondiepe water met een klein stroompje maakt dat dit geweldig is voor alle kinderen. Neem een schepnetje mee om visjes te vangen, een luchtbedje of rubberband om van het stroompje af te gaan of ga aan de slag met de stenen om een dam te bouwen. Vergeet de waterschoenen niet! Naast deze brede rivier ligt gras, wat heerlijk is om te liggen.

Het zwembadwater was goed van temperatuur, af en toe wat aan de koude kant.

Niet druk bij het zwembad wat het overzichtelijk maakt. De leuke glijbaan is goed te doen voor iedereen, komt uit in water van 1 meter diep.

Wij hadden een stacaravan gehuurd bij touroperator. Deze stond heel gezellig in een straatje met de voorkant naar het weggetje, tussen de tenten en caravans in.

Iedere ochtend was er 's ochtends knutselen voor de kids en op doordeweekse avonden was er om 19.45 uur minidisco. Animatie ook Nederlandstalig.

Wij stonden dicht bij het zwembad, de rivier en bij het centrum waar 's avonds van alles te beleven was (mrs en ms camping, muziek, magic show, bingo, karaoke) tot 23.00 uur. Het geluid hoorde je goed, maar dat was ook wel weer gezellig.

Het eten op de camping was lekker; friet, frikandellen, kip nuggets, hamburgers, pizza's. Niet super uitgebreid, maar voldoende keuze voor iedereen en tegen een goede prijs.

Omdat wij een stacaravan hadden hebben we nagenoeg geen gebruik gemaakt van de toiletgebouwen. Deze zijn niet top, maar er was wel toiletpapier.

Voor uitstapjes moet je wat verder rijden, maar Dole is een leuk stadje dichtbij en ook Besancon is leuk. Vlakbij ligt een mais labyrinth en er zijn veel grotten te bekijken. De Herrisson watervallen liggen op een uur rijden, maar zijn zeker de moeite waard.

Supermarkten als Aldi, Cora en Super U zijn binnen 10 minuten met de auto bereikbaar.

Al met al wat dit voor ons en onze kinderen van 5 en 7 jaar een geweldige vakantie op een heerlijke gezellige, overzichtelijke camping!

We had a great holiday

Ilona
21-8-2017

2 heerlijke weken gehad. Mooi weer, prachtige ligging aan een riviertje waar onze dochter zich uren vermaakt heeft. Zwembad ook erg leuk met glijbanen. Ik hoor veel mensen klagen over de koude temperatuur van het water, maar daar hadden wij geen last van ?

Sanitair is wel een minpuntje, wc's zonder bril en douches met alleen een drukknop. Ook was het een beetje viezig en kon je savonds beter niet naar boven kijken ivm bepaalde insecten.

Leuke animatie voor jong en oud, wel veel herrie maar stopte altijd stipt om 23.00.

Al met al heerlijke vakantie gehad.

Prima vakantie aan de Loue

Gepke Bisschops
20-8-2017

Mooie, maar drukke camping; het zwembad is al redelijk snel gevuld. Gelukkig kun je dan nog altijd in de Loue zwemmen. Wij hebben daar voor de tweede keer een week doorgebracht met onze beide Golden Retrievers en het is ons ook deze keer weer goed bevallen.

heerlijke plek aan een stromend riviertje, alles aanwezig voor een fijne kampeertijd met het gezin.

alleen de hygiëne van toiletten laat te wensen over.

Sanitair is echt niet meer van deze tijd

J. Derks
17-8-2017

Sanitair is echt niet meer van deze tijd. Wat is dat toch in Frankrijk dat ze zo weinig aandacht besteden aan het aller belangrijkste; het sanitair. Geen toiletbrillen, vieze toiletten. Kleine onhandige douches, een halve kilometer lopen voor een vuil (niet discreet) chemisch toilet. Hier is echtnog zoveel meer eer te behalen. Heel erg jammer... verder een leuke camping.

Goede basis met verbeterpunten

LTB
16-8-2017

Echt goed waren de rivier en het zwembad. Urenlang dammetjes bouwen en dobberen op de rivier was geweldig voor onze kinderen (6 en 8). Het zwembad is lekker ruim, met een mooie glijbaan. Fijn ook dat er actief werd gecontroleerd en gecorrigeerd op regels (met name goed gebruik glijbaan en opblaasfiguren). Ja het water is soms wat koud, maar verder prima.

We hebben weinig op met (volwassenen)entertainment, maar klonk wel leuk! Dit stopte om 23.00 stipt, dus erg fijn. Niet te dicht bij de bar, anders kan het wel lawaaiig zijn denk ik.

Minder vind ik de sanitaire voorzieningen. Toiletten zonder wc-bril, ivm hygiene (volgens camping), klopt, maar toch niet fijn. Het werd (2x per dag) goed schoongemaakt. Maar in drukke perioden maakten gasten (en hun kinderen) er echt een bende van. Verbeterpunt is ook het afwassen: te lauw water in onze mening. Douchen aardig: lekkere straal, maar temperatuur niet regelbaar. Het gebouw is open: bij lagere temperatuur en wind is het denk ik minder fijn.

We hadden eerst plaats 48

Ted VIJSELAAR
16-8-2017

We hadden eerst plaats 48. Een hele slechte plek. Moeilijk om tent neer te zetten, te dicht bij toiletgebouw, speeltuin en 's avonds veel geluidsoverlast van entertaiment. Na 1 nacht verhuist op vrij veld, daar was het prima. Jammer dat in het hoogseisoen het sanitair maar 2x per dag wordt schoongemaakt, was vaak vies. Verder prima camping met leuk zwembad en rivier.

Prima camping, leuk gelegen aan ondiep rivier met stroom versnelling. In ongeving niets te doen, min 1-1,5 uur rijden.

Sanitair en afwasruimte erg gedateerd. Lamp gaat laat aan. Afwas geen lamp, vroeg afwassen dus! (Augustus 21.15 donker) altijd lauw water. Onderhoud kan daar echt beter.

Wij zouden er niet nog eens heen gaan. Evt wel voor tussenstop. Als je graag op camping blijft en liever niet op pad gaat is het een leuke camping!

paardrijden niet veilig

Dineke WIELINK
15-8-2017

paardrijden niet veilig. begeleiding van paard hoort niet door kinderen gedaan te worden,

maar door een volwassene.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Bords de Loue in Parcey ( Jura ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Bords de Loue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.