Camping Les Bords de Loue

7,8

• Sfeer in stad9,0
  • Activiteiten7,3

Omschrijving
Camping Les Bords de Loue ligt in Parcey in de Jura. Er zijn hier veel andere Nederlandse kinderen, dus je kids maken snel vriendjes. Ook de animatie helpt hierbij. Zwemmen doe je in de ondiepe rivier of in het zwembad. ‘s Avonds is er wel vaak tot laat muziek, dus hou hier rekening mee. Uitstapjes zijn wat verder rijden zoals Dijon op 45 minuten.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Bords de Loue voor je op een rij gezet:

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Speeltuin
Kinderopvang

158 reviews over Camping Les Bords de Loue in het Nederlands

Mooie camping maar in een zeer saaie omgeving.

Zijn hier geweest in een mobile home , was redelijk maar op een aantal punten al aardig versleten, camping zelf is netjes en goed onderhouden , mooi zwembad. Rivier is een groot pluspunt en kun je heerlijk in rommelen en vissen ,water is tussen de 30 en 100 cm diep. Geen mooie omgeving totaal niet te vergelijken met de omgeving van lac du chalain. Geen leuke dorpjes oid. Voldoende supermarkten in de omgeving .Op een vriendelijke dame bij de receptie na spreekt niemand engels en de oudere eigenaresse vertikt het ook gewoon , ze zegt bij elke opmerking meneer we zijn in Frankrijk en is alles behalve vriendelijk en klant gericht en lijkt een hekel te hebben aan Nederlanders al bestaat 80 % van haar klanten hieruit .Je krijgt het idee van u heeft betaald , we doen verder niks meer voor u !

Jammer dat geeft meteen een negatief gevoel bij aankomst .

Nooit meer!

Vd houten,
3-8-2018

Wel fijn: leuk riviertje om te spelen en vissen, leuke glijbaan, leuke animatie in de avond

Niet fijn: smerig sanitair( volle prullenbakken, verstopt putje, vieze vloer etc..) vies warm zwembad, lange wachtrij voor het eten en drinken, onaardige medewerker receptie wanneer je iets zegt over vies sanitair, veel zon op de plekken, weinig bomen! Ver weg van alle bezienswaardigheden vd Jura (50+ min), directe omgeving weinig moois

Nooit weer

Luuc,
2-8-2018

RAnzige rioollucht over de hele camping. Slecht restaurant, geen lekker eten.

Super!

JP,
1-8-2018

We zijn hier nadat we er 3 jaar geleden ook zijn geweest weer naar toe gegaan en t was in 1 woord super!

We hebben ons uitermate goed vermaakt in de (tot kniehoogte) rivier, waterval en zwembad die heerlijk verwarmd is.

Nederlandstalige (demi) en engels/Franstalige animatie (jo-anne) met iedere avond wel iets van entertainment, muziek, bingo.

De eigenaren spreken gebrekkig Engels maat dat is zowat op elke Franse camping

De jongeren bij de receptie of bar spreken wel Engels of doen er een goede poging toe

Groter supermarkt dicht in de buurt (superU 7km) waterschoenen absoluut aan te bevelen in de rivier, goede vismogelijkheden of voor kleinere kinderen met een schepnetje visjes vangen

Sanitair mwah maar dat heeft vooral ook mee te maken hoe mensen het zelf achterlaten of ermee omgaan.

Nooit meer

Luuc,
30-7-2018

Smerige putlucht over de hele camping. Geen lekker eten in het restaurant. Kleine plekjes. Gelukkig maar 1 nacht hier. Geen aanrader!

Nooit meer

Bram,
22-7-2018

Geen succes, nooit meer !

Oude versleten mobile home, ramen en deuren sluiten niet of slecht , koelkast defect ,lades vallen er bijna uit

Chagrijnige eigenaar die bij elke klacht zegt u bent in Frankrijk en niet in nederland , als je 10 minuten voor sluitingstijd bij de receptie komt zeggen ze je dat je morgen maar terug moet komen .Slechts een dame spreekt beperkt Engels Totaal geen sfeer op de camping . Je moet verplicht polsbandjes dragen heb je die niet om dan helpen ze je niet bij de receptie , belachelijk !

Helaas geen aanrader

Heerlijk verblijf

Dirk Koolhaas,
27-6-2018

Ondanks alle negatieve recensies toch hier heen gegaan en totaal geen spijt van gehad. Keurige camping met heerlijk verwarmd zwembad. Sanitair was keurig schoon, met goede warme douches en mooie plaatsen. Ligt niet ver van de snelweg, maar is niet een saaie "doortrekcamping". Toegegeven wij waren in het voorseizoen, maar snap niet erg alle negatieve reacties.

Prima camping met prachtige ligging

Erwin LUITWIELER 3910402,
5-9-2017

Wij hebben genoten van onze week in het nieuwe 4 persoons chalet / houten huisje.

Eventueel een waterkoker zou handig zijn als extra toevoeging. Misschien iets meer organiseren voor de oudere kinderen 14+. Betalen voor WIFI is niet meer van deze tijd.

Camping met mooie ligging

Timmy GIJZEN 4237809,
3-9-2017

Mooie vakantie van 2 weken gehad in een sta caravan. De camping heeft vriendelijk en behulpzaam personeel maar het Engels is matig. De douche in de sta caravan was zeer slecht waardoor we in het algemeen sanitair moesten douche. De algemene hygiene van het sanitair was niet optimaal, een extra poetsbeurt zou zeer welkom zijn! Verder was de sta caravan ook niet helemaal schoon, maar daar viel doorheen te kijken. Echter hadden wij betaald voor de eindschoonmaak, maar bij het uitchecken moesten we alsnog enkele zaken doen.. Waarom betalen voor de eindschoonmaak dan? Kortom; een kindvriendelijke camping met een mooie ligging aan de Loue. Een opknapbeurt en poetsbeurt zou de camping ten goede komen!

Gezellige kleinschalige camping

Maathuis,
1-9-2017

Hele fijne vakantie gehad hier. Zeer vriendelijk personeel. Fijn zwembad en een heerlijke rivier. Toilet gebouw moet zeker opgeknapt worden maar, was over het algemeen wel schoon. Leuke Nederlandse animatie.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Bords de Loue in Parcey ( Jura ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Bords de Loue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.