Camping Les Bords de Loue

• Sfeer in stad9,0
  • Activiteiten7,3

9 tips over Camping Les Bords de Loue

fam Lap, 25-8-2014
watervallen van Herisson, zwembad ISIS in Dole, bar 'Charles' in Dole, en de Grotten in Osselle
JB, 17-8-2014
Dole is een absolute aanrader.
PeterS, 15-8-2014

Als je erg gehecht bent aan perfectie, schoonheid en regeltjes dan kun je beter een andere camping kiezen.

Heb je een wat makkelijkere instelling en stoor je je niet zo snel aan dingen dan is dit echt een heel leuke camping waar je je heerlijk kunt vermaken.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Bords de Loue voor je op een rij gezet:

van der veen, 22-9-2013
meerdere grotten in de buurt.
Johan, 15-7-2013

neem schoenen mee met gladde zolen, scheelt een hoop schoonmaken en groeven uitkrabben :-).

Dole, Besancon, Dijon en Baune zijn zeker een bezoekje waard en het meer van Geneve en/of Lausanne is ook een leuke dagtocht.

Van der Sluis, 11-8-2012
De grotten en de watervallen echt een aanrader...

Marcel, 5-8-2012

Dierentuin in Besancon ( Citadel) ERG LEUK

Watervallen en grotten Baume les Messieurs.

Yvonne, 2-8-2012

Dole is een schitterend plaatsje en heel dichtbij!

Super camping voor hondenliefhebbers!

Fam Rennen, 14-7-2012
Kanovaren vanaf de campingheel leuk,jammer dat de man die alles uitlegde niet erg geduldig was.