Camping Les Bords de Loue ***

Review geschreven door Gerben Gringhuis

Erg leuk!

Gerben Gringhuis
25-8-2018

Een leuke, niet te grote camping. De prijs-kwaliteit verhouding van deze camping is prima. Camping heeft ruime plekken voor de caravan. Er is Nederlandse animatie aanwezig, maar onze kinderen (en wijzelf) hebben het meeste genoten van de rivier.

Brood op de camping moet je dag van te voren bestellen en werkt prima. Eten op de camping is niet bijzonder, maar goed genoeg als je zelf een keer niet wil koken.

Toiletgebouw is niet wat we standaard zouden verwachten (wc zonder wc-bril, kleine douche). Douche heeft wel een heerlijke straal!

In de buurt is genoeg te doen, maar je moet wel bereid zijn om 30-45 minuten daarvoor te willen rijden. Leuke watervallen, grotten en stadjes.