Camping Les Bords de Loue ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Suzan

Mooie camping, in een zeer saaie omgeving

Suzan
4-8-2018

Mooie camping maar in een zeer saaie omgeving.

Zijn hier geweest in een mobile home , was redelijk maar op een aantal punten al aardig versleten, camping zelf is netjes en goed onderhouden , mooi zwembad. Rivier is een groot pluspunt en kun je heerlijk in rommelen en vissen ,water is tussen de 30 en 100 cm diep. Geen mooie omgeving totaal niet te vergelijken met de omgeving van lac du chalain. Geen leuke dorpjes oid. Voldoende supermarkten in de omgeving .Op een vriendelijke dame bij de receptie na spreekt niemand engels en de oudere eigenaresse vertikt het ook gewoon , ze zegt bij elke opmerking meneer we zijn in Frankrijk en is alles behalve vriendelijk en klant gericht en lijkt een hekel te hebben aan Nederlanders al bestaat 80 % van haar klanten hieruit .Je krijgt het idee van u heeft betaald , we doen verder niks meer voor u !

Jammer dat geeft meteen een negatief gevoel bij aankomst .