Tijdelijk €25 aanbetaling

Les Bords de Loue

We hebben de beste aanbieders voor Camping Les Bords de Loue voor je op een rij gezet:

4.2OnvoldoendeScore uit 364 reviews
+22

4.2OnvoldoendeScore uit 364 reviews
  • 3.2Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Les Bords de Loue ligt in Parcey in de Jura. Er zijn hier veel andere Nederlandse kinderen, dus je kids maken snel vriendjes. Ook de animatie helpt hierbij. Zwemmen doe je in de ondiepe rivier of in het zwembad. ‘s Avonds is er wel vaak tot laat muziek, dus hou hier rekening mee. Uitstapjes zijn wat verder rijden zoals Dijon op 45 minuten.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

364 Reviews over Les Bords de Loue

• 8Esther24-10-2022

Top! Voor herhaling vatbaar alleen dan langer!

Heerlijke vakantie gehad hier voor een week in onze eigen tent. Helaas was de rivier dicht ivm een bacterie waar heel Frankrijk last van had met dezelfde rivier. Hierdoor was het wat drukker in het zwembad die daar niet op gemaakt was. Vooral met de hete dagen erg druk maar logisch dat iedereen even wil afkoelen. Als de rivier open was geweest had het goed verdeeld geweest. Sanitair is prima. Wc papier soms op maar in Frankrijk op de echte campings is het toch vaak je wc rol meenemen dus deden we nu ook. De bar verkoopt heerlijke goed geprijste cocktails en de sfeer van de animatie is erg gezellig. Helaas niet in het nederlands zoals vermeld stond. Elke dag word er door de luidsprekers omgeroepen wat er te doen is en andere info zoals dat de rivier gesloten was, ideaal. De slechte referenties kan ik me absoluut niet in vinden. Echter denken wij zelfs om volgend jaar 2 weken er heen te gaan :)

• 7Staat v/h sanitair
  • 1Arnold28-08-2022

Slecht

Voor dat je naar deze camping vertrekt moet je weten dat je niet veel moet verwachten. Vorig jaar was het een prima camping voorr ons. Dit jaar drama. Uitbaters onvriendelijk. Zwembad klein een niet fris. Campinggasten zij uit op een goedkope camping met faciliteiten. Sanitair........ Te beroerd om het er over te hebben. Als je bij receptie klaagt, willen ze er niks van weten. Wij rijden volgend jaar met een grote boog om dit vreselijke gehucht heen.

• 7Petra23-08-2022

Mooie kleinschalige camping aan de loue

2 jaar geleden waren we ook op deze camping. Want wat was het leuk. Bar personeel zijn toppers en harde werkers net als de man die alles bij houd. Wat jammer was is dat er Geen Nederlandse sprekende animatie was.wat wel vermeld staat. En mevr die toezicht houd bij het zwembad zit te lezen. En heeft het voorzien op Nederlanders, zagen geregeld dat ze mensen aansprak. En Fransen niet. Dat raar. Helaas ook wat Franse bezoekers die dachten dat alles van hun was. Bedjes van kleine kinderen inpikken. Toen we ze aanspraken zeggen ze ze zijn er niet. Terwijl ze gewoon in het water waren. Melding gemaakt bij toezicht. En de Franse dame mocht bedje hebben. Dit gemeld bij receptie en die deden er wel wat mee.jammer dat er zulke groepjes waren die toch wel een sfeer bepaalde. Eten was perfect. Pizza echte aanrader. En drinken en cocktails goedkoop. Genoeg te doen. Dus op zich een top camping. Huisjes keurig. Loue dicht. Dat onmacht.

• 9Eetgelegenheden
  • 1Freek22-08-2022

Nooit meer voor ons

Wij waren met onze camper. We werden achteraan op de camping gedropt op een heel groot veld. Veel kuilen en hobbels op het veld.

Toiletten vies en geen bril. Veel wc-papier overal op de grond. Druk terras met mensen die nogal wat geluid produceren.

Zwembad vies, vol met mensen, en het stinkt. Om over het voetenbadje maar te zwijgen. Als je geen voetschimmel had dan ga je het daar krijgen. Echt verschrikkelijk ranzig.

De mensen om ons heen op ons veld waren ook niet blij op deze slechte camping. Receptie deed niks met de klachten.

Mensen rijdt deze ellende voorbij!

• 2Eetgelegenheden
  • 1Frans18-08-2022

Slecht

In alle opzichten slecht. Rivier is denk ik best leuk. Maar daar zat een bacterie in. Iets dat ons niet verteld werd bij aankomst.

• 2Marlie18-08-2022

Vreselijk

Wij zijn na 1 nacht gevlucht van deze camping. Het sanitair was ronduit smerig (en na 30 jaar Franse campings zijn we heel wat gewend) en overal lag troep op de camping. Voor een relatief kleine camping was er constant herrie. Het kleine zwembad rook naar ontlasting, het grote zwembad en glijbaan waren oke. We hadden 3 nachten geboekt en betaald maar na 1 nacht hebben we eieren voor ons geld gekozen.

• 2Eetgelegenheden
  • 2Marjo Look16-08-2022

Niet wat we verwacht hadden

Jammer dat er blauwalg in de rivier zat. Slecht dat ze dit niet meldden bij de receptie bij aankomst.

Zwembad is vies.

Sanitair is vies.

Oftewel....... Fiasco

• 5Eetgelegenheden
  • 1Joep12-08-2022

Wat een drama!!! Ranzige vieze bende!!!

Smerige wc zonder wc Bril en je wc papier moet je van te voren al pakken, deze hangt buiten Smerig zwembad met haren en vieze vlokken Veel te klein je kunt er NIET zwemmen!!!! Zo vol Douche kun je niet regelen waardoor het water absurd heet is en je kunt zelf en je kind hier niet douche Tevens super ranzig met kijk gaatjes

Geloof me blijf weg 7 dagen geboekt en na 2 dagen vertrokken

Wees gewaarschuwd

• 1Pim Haage10-08-2022

Schandalig

Wij zijn gevlucht en komen hier nooit meer. Sanitair slecht, ( mijn zoon verbrandde zich aan het douchewater. Zwembad te vies om in te gaan. Bad werd niet bijgehouden. Te weinig water in het badje waar de glijbaan in uitkwam. Om ons heen werd geblowed. Kortom een zeer slechte camping.

• 2Jolanda Hiep10-08-2022

Niet best

Positief: speeltuintje voor kinderen. Ruime schaduwrijke plekken, rivier ( al zat daar nu blauwalg in. Maar dat is onmacht )

Negatief: sanitair was vier. Wc-papier buiten de wc-hokjes, klein douchehokje. Zwembad weg vies. Er dreven vlokken en veel haren in. Minder Sociale campinggasten.

• 3Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar