Camping Les Bords de Loue

7,8

• Sfeer in stad9,0
  • Activiteiten7,3

Omschrijving
Camping Les Bords de Loue ligt in Parcey in de Jura. Er zijn hier veel andere Nederlandse kinderen, dus je kids maken snel vriendjes. Ook de animatie helpt hierbij. Zwemmen doe je in de ondiepe rivier of in het zwembad. ‘s Avonds is er wel vaak tot laat muziek, dus hou hier rekening mee. Uitstapjes zijn wat verder rijden zoals Dijon op 45 minuten.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Bords de Loue voor je op een rij gezet:

162 reviews over Camping Les Bords de Loue in het Nederlands

zwembad was de eerste dagen zo smerig dat er niet in te zwemmen viel. De laatste dag was er gelukkig verbetering en konden de kinderen nog een dagje genieten van het zwembad. De rivier heeft het cijfer van de camping flink omhoog gehaald. Die was super!

Het sanitair was op zich prima, maar de schoonmaak was ver beneden peil.

Gereisd anders in augustus 2018

Minpunten: Keukenuitrusting van de stacaravan was aan de summiere kant. Niet uitgebreid, alleen een spatel en een garde. Bedlinnen was wegwerp, maar we hebben betaald voor degelijk katoenen linnen. Bedlinnen scheurde al uit elkaar als je er naar keek. Ook betaald voor eindschoonmaak, maar dit moesten we zelf doen.

Pluspunten: bij klachten werd er direct actie ondernomen om klacht te verhelpen. Chapeau!! Zwembad was keurig schoon, evenals het terrein. Vriendelijk personeel en vragen werden ondanks taalbarrière altijd geprobeerd te beantwoorden, Thema-avonden waren gezellig en verzorgd.

Gereisd anders in augustus 2018

Gezellige camping, mooie omgeving, vieze wc gebouwen, al

Andre,
28-8-2018

Gezellige camping, mooie omgeving, vieze wc gebouwen, restaurant niet al te best, animatie leuk!

Suncamp Holidays

Leuke camping, geen warm water!

Familie,
27-8-2018

Mooie grote plaatsen, leuke gezellige camping, maar geen warm water gehad, douchen dus een crime! Bij de wasbakjes en plekken om af te wassen ook geen warm water, de hele vakantie niet. Zwembad aan de kleine kant, beter om te zwemmen in de rivier (ook schoner) Wel een mooie ligging aan de rivier.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Genoten, leuke animatie

Laura,
26-8-2018

Animatie top. Zwembad leuk en rivier mooi, niet zo diep, wel lekkerder liggen als je stretcher mee hebt, er is niet echt een strandje of zoiets. Veel Nederlandse kinderen, goede sfeer. Genoten. In de omgeving niet zoveel te doen.

Erg leuk!

Gerben Gringhuis,
25-8-2018

Een leuke, niet te grote camping. De prijs-kwaliteit verhouding van deze camping is prima. Camping heeft ruime plekken voor de caravan. Er is Nederlandse animatie aanwezig, maar onze kinderen (en wijzelf) hebben het meeste genoten van de rivier.

Brood op de camping moet je dag van te voren bestellen en werkt prima. Eten op de camping is niet bijzonder, maar goed genoeg als je zelf een keer niet wil koken.

Toiletgebouw is niet wat we standaard zouden verwachten (wc zonder wc-bril, kleine douche). Douche heeft wel een heerlijke straal!

In de buurt is genoeg te doen, maar je moet wel bereid zijn om 30-45 minuten daarvoor te willen rijden. Leuke watervallen, grotten en stadjes.

"Houdt niet over"

Rob de Lange,
22-8-2018

Redelijke camping, voorzieningen als zwembad zijn niet toereikend voor aantal gasten. Activiteiten in de avond voornamelijk gericht op Frans publiek.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Enige nadelen waren ontbrekende wc brillen/ wc papier en elke avond harde muziek. Achter op de camping is de herrie minder.

Christine Chasles,
18-8-2018

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Bords de Loue in Parcey ( Jura ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Bords de Loue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.