Camping Les Bords de Loue

Camping Les Bords de Loue
7,7

• Activiteiten7,3
  • Sfeer in stad9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Les Bords de Loue voor je op een rij gezet:

156 reviews over Camping Les Bords de Loue in het Nederlands

Anders

Leuke camping, geen warm water!

Familie
27-8-2018

Mooie grote plaatsen, leuke gezellige camping, maar geen warm water gehad, douchen dus een crime! Bij de wasbakjes en plekken om af te wassen ook geen warm water, de hele vakantie niet. Zwembad aan de kleine kant, beter om te zwemmen in de rivier (ook schoner) Wel een mooie ligging aan de rivier.

Genoten, leuke animatie

Laura
26-8-2018

Animatie top. Zwembad leuk en rivier mooi, niet zo diep, wel lekkerder liggen als je stretcher mee hebt, er is niet echt een strandje of zoiets. Veel Nederlandse kinderen, goede sfeer. Genoten. In de omgeving niet zoveel te doen.

Erg leuk!

Gerben Gringhuis
25-8-2018

Een leuke, niet te grote camping. De prijs-kwaliteit verhouding van deze camping is prima. Camping heeft ruime plekken voor de caravan. Er is Nederlandse animatie aanwezig, maar onze kinderen (en wijzelf) hebben het meeste genoten van de rivier.

Brood op de camping moet je dag van te voren bestellen en werkt prima. Eten op de camping is niet bijzonder, maar goed genoeg als je zelf een keer niet wil koken.

Toiletgebouw is niet wat we standaard zouden verwachten (wc zonder wc-bril, kleine douche). Douche heeft wel een heerlijke straal!

In de buurt is genoeg te doen, maar je moet wel bereid zijn om 30-45 minuten daarvoor te willen rijden. Leuke watervallen, grotten en stadjes.

"Houdt niet over"

Rob de Lange
22-8-2018

Redelijke camping, voorzieningen als zwembad zijn niet toereikend voor aantal gasten. Activiteiten in de avond voornamelijk gericht op Frans publiek.

Enige nadelen waren ontbrekende wc brillen/ wc papier en elke avond harde muziek. Achter op de camping is de herrie minder.

Beoordeling fam. Meijs

Theodorus Meijs
13-8-2018

Restaurant en bar kan echt beter. S avonds lang in de rij staan om een biertje te bestellen. Zwembad is leuk voor de kids. Water was af en toe erg troebel.

Al met al hebben wij een prima vakantie gehad.

Restaurant wordt ongezellig door het afhaal, veel te lange rijen om een simpel drankje te bestellen. Voor de kids erg leuk , sanitair is onder de maat

Eten in restaurant prima, wachtrij super lang

Zwembad leuk, maar te warm en niet helder water

Sanitair ronduit vies!!

Mooie camping maar in een zeer saaie omgeving.

Zijn hier geweest in een mobile home , was redelijk maar op een aantal punten al aardig versleten, camping zelf is netjes en goed onderhouden , mooi zwembad. Rivier is een groot pluspunt en kun je heerlijk in rommelen en vissen ,water is tussen de 30 en 100 cm diep. Geen mooie omgeving totaal niet te vergelijken met de omgeving van lac du chalain. Geen leuke dorpjes oid. Voldoende supermarkten in de omgeving .Op een vriendelijke dame bij de receptie na spreekt niemand engels en de oudere eigenaresse vertikt het ook gewoon , ze zegt bij elke opmerking meneer we zijn in Frankrijk en is alles behalve vriendelijk en klant gericht en lijkt een hekel te hebben aan Nederlanders al bestaat 80 % van haar klanten hieruit .Je krijgt het idee van u heeft betaald , we doen verder niks meer voor u !

Jammer dat geeft meteen een negatief gevoel bij aankomst .

Nooit meer!

Vd houten
3-8-2018

Wel fijn: leuk riviertje om te spelen en vissen, leuke glijbaan, leuke animatie in de avond

Niet fijn: smerig sanitair( volle prullenbakken, verstopt putje, vieze vloer etc..) vies warm zwembad, lange wachtrij voor het eten en drinken, onaardige medewerker receptie wanneer je iets zegt over vies sanitair, veel zon op de plekken, weinig bomen! Ver weg van alle bezienswaardigheden vd Jura (50+ min), directe omgeving weinig moois

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Bords de Loue in Parcey ( Jura ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Bords de Loue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.