Parcey ( Jura )

vakantie Parcey ( Jura )

Reviews over Parcey ( Jura )

Minpunten: Keukenuitrusting van de stacaravan was aan de

Sander,
    30-8-2018

Minpunten: Keukenuitrusting van de stacaravan was aan de summiere kant. Niet uitgebreid, alleen een spatel en een garde. Bedlinnen was wegwerp, maar we hebben betaald voor degelijk katoenen linnen. Bedlinnen scheurde al uit elkaar als je er naar keek. Ook betaald voor eindschoonmaak, maar dit moesten we zelf doen.

Pluspunten: bij klachten werd er direct actie ondernomen om klacht te verhelpen. Chapeau!! Zwembad was keurig schoon, evenals het terrein. Vriendelijk personeel en vragen werden ondanks taalbarrière altijd geprobeerd te beantwoorden, Thema-avonden waren gezellig en verzorgd.

Gereisd anders in augustus 2018

Gezellige camping, mooie omgeving, vieze wc gebouwen, al

Andre,
    28-8-2018

Gezellige camping, mooie omgeving, vieze wc gebouwen, restaurant niet al te best, animatie leuk!

Genoten, leuke animatie

Laura,
    26-8-2018

Animatie top. Zwembad leuk en rivier mooi, niet zo diep, wel lekkerder liggen als je stretcher mee hebt, er is niet echt een strandje of zoiets. Veel Nederlandse kinderen, goede sfeer. Genoten. In de omgeving niet zoveel te doen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Erg leuk!

Gerben Gringhuis,
    25-8-2018

Een leuke, niet te grote camping. De prijs-kwaliteit verhouding van deze camping is prima. Camping heeft ruime plekken voor de caravan. Er is Nederlandse animatie aanwezig, maar onze kinderen (en wijzelf) hebben het meeste genoten van de rivier.

Brood op de camping moet je dag van te voren bestellen en werkt prima. Eten op de camping is niet bijzonder, maar goed genoeg als je zelf een keer niet wil koken.

Toiletgebouw is niet wat we standaard zouden verwachten (wc zonder wc-bril, kleine douche). Douche heeft wel een heerlijke straal!

In de buurt is genoeg te doen, maar je moet wel bereid zijn om 30-45 minuten daarvoor te willen rijden. Leuke watervallen, grotten en stadjes.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Door het zwembad een leuke vakantie gehad

Leon,
    19-8-2018

Enige nadelen waren ontbrekende wc brillen/ wc papier en elke avond harde muziek. Achter op de camping is de herrie minder.

Parcey ( Jura ) scoort een 4,1 uit 10, op basis van 10 reviews