Géén boekingskosten

Camping Le Val d'Amour

FrankrijkFranche-ComtéOunans (Jura)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Val d'Amour voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 60 reviews

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

61 Reviews over Le Val d'Amour

• 8Familie de Vries09-08-2022

Rust en genieten in de Jura

Een leuke camping met ~100 plekken (accomodaties + staanplaatsen). We kwamen hier onze vakantie in Frankrijk afsluiten voor 5 nachten. Ik had weinig verwachtingen maar was door de reviews hier een beetje bang gemaakt voor het sanitair; helemaal nergens voor nodig! Een oudere dame maakt de gebouwen (1 douchegebouw, 1 afwas/toiletgebouw) meermaals per dag keurig schoon. Er zijn bij de dames 3 franse en 4 gewone WCs en papier hangt centraal voor je klaar. Simpel zwembad met gave glijbanen, super aardige gastheer, simpele kaart maar goed eten, leuke bingo-avond en fijne grote staanplaats met genoeg schaduw. De sfeer is rustig & relaxed, veel nationaliteiten o.a. CH, D, NL, GB, F waarvan ±75% Frans. Mooie uitstapjes in de buurt zoals kanovaren, Cascade des Tufs, de stad Dole. Op minder dan een kilometer vind je een klein dorpswinkeltje met brood en klein assortiment boodschappen. We zijn hier echt tot rust gekomen na 2 weken in de Gard!

• 7Eetgelegenheden
  • 7Thomas24-08-2021

Fijn, ruim, schaduw, zwembad top, toiletten smerig

Prima betaalbare camping met ruime plekken met veel schaduwmogelijkheden. Genoeg ruimte ingebouwd voor sport(veld) en spel. Er zijn voornamelijk Fransen, onze kinderen hadden echter al snel Nederlandse vrienden gevonden. Het zwembad is prima, vooral 's ochtends zijn er genoeg mogelijkheden, na 14 uur wordt het drukker met externe bezoekers. Ondanks de (Franse) chaos die er overdag af en toe was, werd het rond 22.30 echt wel rustiger, dat was prettig. Verder moet de op 7 minuten loopafstand lokale winkel zeker niet onvermeld blijven: een klassieke dorpswinkel met verrassend ruim aanbod (goed brood!) en enorm ruime openingstijden!Het minpunt is overduidelijk het sanitair (en dat is niet nieuw zo te lezen). Wat een vieze bedoeling. Ik kan heel wat hebben, maar de schoonmaak is echt ondermaats. Verder is het wel wat verder rijden naar bezienswaardigheden (bijv. Besancon/Dijon, de hoge Jura, watervallen, klimpark) wellicht goed om te weten.

• 3Staat v/h sanitair
  • 9Familie Jansen17-08-2020

Voor herhaling vatbaar

Wat een leuke camping. We gingen hier zonder verwachtingen naar toe. Op terugreis vanuit de Gard, om een druk reisweekend te omzeilen. Aangezien bijna alle campings in de Jura met een zwembad vol zaten zijn we op Val 'd Amour terecht gekomen. Uiteindelijk nog een dag extra geboekt want wat was het daar fijn en wat een mooie omgeving. Een heerlijke grote plaats, met schaduw. Voor de mannen twee spectactulaire glijbanen. Zo zien ze er niet uit maar onze pubers kwamen los zo hard gaat de gele, helemaal top dus. Afhaal eten heerlijk tegen een schappelijke prijs. Bakker op een paar minuten lopen. Prachtige omgeving rondom de camping met strandjes langs de rivier (wel met de auto een paar minuutjes rijden), watervallen, supermarkt op 7 minuten. Voornamelijk Fransen maar dat vinden wij heerlijk. Geen drukke kinderdisco dus. Een diepvries om zelf flessen water in te vriezen. Om 23.00 uur is het stil. Wat wil je nog meer.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9Sarre Christian05-07-2019

Camping familial très accueillant et serviable

Nous avons organisé notre mariage sur le site du camping. Les dirigeants sont au top concernant la réactivité et la disponibilité. Camping parfait au niveau des équipements. Grand chapiteau de 150 m2 . Super

• 8Staat v/h sanitair
  • 5Edwin25-08-2018

Jammer van het zeer matige sanitair.

Een eenvoudige maar leuke camping waar je vriendelijk geholpen word. Daarnaast is er een leuk zwembad waar onze zoon zich prima kon vermaken. Een duidelijk minpunt zijn de toiletten. Hoewel wij met vele festivals en reizen naar naar Frankrijk wel iets gewend dachten te zijn ben ik hier toch een paar keer kokhalzend vandaag gekomen. Ook bij het zwembad laat de hygiene ernstig te wensen over. Een 1 is het laagste cijfer dat ik hiervoor kan geven maar een -10 zou op zijn plaats zijn. Echt beschamend. Als dit beter was geweest waren we beslist langer gebleven.

• 1Staat v/h sanitair
  • 8Vermeersch laurie22-07-2018

Camping chaleureux

Mobil home tres bien, personnel au top, camping calme, piscine super je recommande ce camping 😉

• 8VANDERBECK Patrice08-08-2017

Ambiance familiale, personnel chaleureux

Emplacements ombragés d'une superficie correcte. Le personnel est serviable et compétent. Chacun fait le maximun pour rendre votre séjour agréable et sans souci. Les prix sont très raisonnables et la nourriture excellente. La propreté était également au rendez-vous.

• 8Jean Paul06-07-2017

Propere en rustige camping

Goed bereikbare camping met grote plaatsen die je zelf kan kiezen. Waren op doorreis, dus 1 nacht gebleven. Komen zeker nog terug om de omgeving te verkennen.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 10Edith23-06-2017

Très belles vacances dans le Jura

Le camping est extrêmement chaleureux ainsi que ses employés et son gérant. Logés dans un nid d'amour : nous avons particulièrement apprécié cet hébergement !! Nous avons pu profiter de la piscine et de ses toboggans et nous reviendrons sans aucun problème cet été. Le camping du Val d'Amour est une valeur sûre !! Quand je lis par contre que les tarifs ont triplés : achetez vous une calculette Monsieur !! Depuis 2014 que je passe des week ends régulier dans ce camping : les tarifs n'ont quasiment pas changé !!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 4jean fontaine23-05-2017

camping qui a en 3 ans plus que doubler leurs prix

Campine qui en 3ans a triplez ses prix suite a installation du toboggan qui n’est ouvert que de 14 a 19 h pour les extérieur du camping vu que la picine et municipale de 14 a 19 h la plus possible au campeurs de nager du vole plus g amais

• 3Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair