Camping Écologique La Roche d'Ully

Camping Écologique La Roche d'Ully

8.1Fantastisch

Frankrijk, Franche-Comté, Ornans ( Doubs )

8.1Fantastisch

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer campinginfo

Camping La Roche d'Ully (Franche-Comté) is een eenvoudige camping met ruime plaatsen. De Nederlandse animatie is toegankelijk voor de kinderen. Ook fijn is de broodjesservice op de camping. Het zwembad met grote glijbaan ligt vlakbij de camping. In de omgeving is veel te doen, zoals zwemmen in de rivier Loue en het klimpark in de buurt bezoeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Écologique La Roche d'Ully voor je op een rij gezet:

217 reviews over Camping Écologique La Roche d'Ully

• 8WBM08-09-2019

Perfekt

Stond een aanwijzing op bordje dat wandel route door bos 4 km was maar het waren er 13.7 km en grotendeels steil naar boven maar ook naar onderen steil . Voor oudere mensen en gezinnen met kinderen gewoon niet te doen Gaat om bordje met erop cijfer 23 !

• 5Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 8Arie31-08-2019

Fijn verblijf

Wat meer informatie bij aankomst en tijdens verblijf is aan te bevelen. Slechte communicatie na reservering.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 7Ed31-08-2019

Vakantie

Prima camping voor een gezin. Mooi gebied voor de MTB.

• 8Patricia19-08-2019

Leuke camping voor ouderen en gezinnen met kleine

Een topdek op het matras in de "ouderslaapkamer" zou het iets comfortabeler maken. Matras is nu erg hard.Evenals een paar makkelijke stoelen op het terras. Mooi zwembad maar toen wij ver voor sluitingstijd terug wilden konden we niet bij de lockers omdat hier schoongemaakt werd. Vervolgens werd alle opgedweilde troep in het voetenbadje gedropt waar wij met onze schone voeten nog doormoesten. Op dat moment een zeer onvriendelijke medewerker die dit werk uitvoerde. Verder mistten wij daar de ligbedjes die wel aanwezig waren maar in een hok opgeslagen stonden.... Ondanks dit toch mooie uren in het zwembad vertoefd en een goed verblijf op de camping gehad.

• 9Tilmar18-08-2019

Uitstekend

Een kleine, rustige camping met een gastvrij team. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 9Wimjan15-08-2019

Een leuke camping, met prachtig naastgelegen zwemb

Een leuke, kleinschalige camping. Je kunt gratis gebruik maken van het naast gelegen gemeente zwembad. De camping eigenaren willen met je mee denken, reageren snel op je mail. Op het zwembad een restaurant met een eenvoudige kaart, goed eten. Ook op de camping een animatieteam (nederlandstalig) Daarnaast ligt de camping in een schitterende omgeving waar veel te doen is. Kanoën op de Loue, wandelen, grotten, meren. Kortom: een aanrader. Wij hebben er met veel plezier 3 weken gestaan deze zomer.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 8Susan14-08-2019

Mooie camping

Een mooie camping met goed sanitair. Goed warm water verder kan je lekker hapje eten in het restaurant. Wel laatste dag last gehad van muizen, dat was wat minder.

• 7Staat v/h sanitair

• 9Linda14-08-2019

Leuke kindvriendelijke camping in een mooie omgevi

Hele leuke camping voor jonge kinderen. De camping ligt in een mooie omgeving. Heeft zeer ruime staanplaatsen en het personeel is erg vriendelijk. Alleen het toiletgebouw kan wat verbetering gebruiken.

• 6Staat v/h sanitair

• 10Paulien11-08-2019

Super leuke gezinscamping in een prachtige omgevin

Fantastische vakantie gehad hier. Mooie omgeving, ruime plaatsen, leuke animatie voor kleine kinderen en een super zwembad. Kortom een aanrader!!

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 8Lieke09-08-2019

Het is een hele fijne camping. Fijne sfeer en schoon. Veel kids om mee te spelen. Mooie ligging en niet ver van de supermarkt af. Ruime sta-plaatsen (wij kwamen met een tent).

We hadden alleen een paar verbeterpuntjes: Ik miste animatie voor grotere kinderen (vanaf 12 jaar) en voor pubers. Een echte chillplek voor hen of zo iets. En de bar/restaurant vonden we echt sfeerloos en niet lekker. Wanneer je hier een gezellige bar van maakt (die qua ramen geheel open kan) zodat er veel mensen kunnen zitten. Er s avond live muziek inzet met een podium e.d. trek je veel meer mensen. Dan doe je de minidisco op een podium, bij het terras. Kids lol, ouders aan de koffie of de wijn. En meteen daarna muziek.

Tenslotte misten we nu wat schaduw bij de tent. We begrijpen dat de bomen nog jong zijn en nog moeten groeien. Maar nu was het echt zoeken naar koelte. Gelukkig konden we wel een parasol huren bij jullie.

De wc/sanitair krijgt een wat lager cijfer o omdat 3 douches wel wat weinig is voor zoveel staplaatsen.

Maar los van deze puntjes hebben we echt een heerlijke vakantie gehad bij jullie. Dank je daarvoor.

Een groot pluspunt vonden wij dar de mensen bij de receptie zeer klantvriendelijk zijn en bereidwillig om je te helpen!

• 3Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

3 tips over Camping Écologique La Roche d'Ully

• Irene Sintenie, 25-07-2013

Als je de source de la loue gaat bezoeken moet je even 15 min. de rivier stroomafwaarts volgen (rivier aan je re- hand) en dan kom je bij een grote, schitterende waterval ! Zeker doen !

• Brigitte, 13-11-2012

De Citadel van Besançon !

• Kees , 18-07-2018

Ga niet naar de superU supermarkt maar ga naar de Atac.

Neem een vliegen mepper mee.

Bezoek watervallen in de omgeving.

Ga kanoën vlakbij de camping.

Vergeet de maaltijden bij het camping restaurant, erg matig. Pizza wel oké.

4 vragen over Camping Écologique La Roche d'Ully

• Alexander, 06-11-2017

Zwemshort

Mag je in het zwembad met een short zwemmen of moet je perse zo'n strak ding aan?

Familie G, 19-07-2018

Strakke broek, ook geen badslippers

• Joseline ( Joos), 22-04-2015

to swim o notto swim

Op de campinginfo staat: zwembad: NEE en en reactie van een gast vermeld dat er en mooi zwembad is. Is er nou wel een zwembad of geen zwembad? Ook wil ik weten o het zwembad toegankelijk is voor een rolstoel ( dus met een trap ( niet n laddertje) of een strand- ingang dus van zeer ondiep nar steeds dieper

• Jan, 30-12-2014

vissen

Onze kinderen vissen graag. Hoe ver is het riviertje de Loue vanaf de camping? En weet iemand of je daar zo kan vissen, of dat er een vergunning nodig is?

Familie G, 19-07-2018

Je kunt vanaf de camping niet naar de rivier. Een paar km verderop wel. Overal vergunning nodig, 13 euro per dag of 32 euro per week.

• MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi
  • WaterparkAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine