Camping Écologique La Roche d'Ully

Camping Écologique La Roche d'Ully

8.1Fantastisch

Frankrijk, Franche-Comté, Ornans ( Doubs )

8.1Fantastisch

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer campinginfo

Camping La Roche d'Ully (Franche-Comté) is een eenvoudige camping met ruime plaatsen. De Nederlandse animatie is toegankelijk voor de kinderen. Ook fijn is de broodjesservice op de camping. Het zwembad met grote glijbaan ligt vlakbij de camping. In de omgeving is veel te doen, zoals zwemmen in de rivier Loue en het klimpark in de buurt bezoeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Écologique La Roche d'Ully voor je op een rij gezet:

217 reviews over Camping Écologique La Roche d'Ully

• 8Els en John27-09-2010

Mooie camping in ontwikkeling

De nieuwe camping is nog wat kaal, weinig schaduw. Alles is schitterend aangelegd. Jammer dat het onderhoud met de 'Franse slag' wordt gedaan. De toiletten werden niet altijd goed schoongemaakt; de receptie was maar beperkt open, het gras was erg hoog (natte voeten!). Zwerfvuil werd niet dagelijks opgeruimd. Het restaurant op de camping stelt niets voor; zeer beperkt en onvriendelijk personeel. Gelukkig is Ornans op loopafstand en daar zijn veel goede en niet (te) dure restaurants. De omgeving is werkelijk fenomenaal. We hebben er meer dan een week gestaan.

• 8Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

• 9sophie16-06-2009

leuke camping

camping gelegen in de mooie natuur, pas geopend mooie moderne sanitair met massagedouches, kinderspeelterrein, pingponghoek, beachvolleybal. naast de camping een zwembad waar met gratis gebruik van kan maken staanplaatsen zijn erg groot. omgeving erg mooi, veel op sporteif en cultureel gebied ( kanoe, acrobranche, klimmen, roue van courbet, besancon etc) vriendelijk personeel

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 10juliette16-06-2009

leuke camping

pas geopende camping in een prachtige omgeving sanitair ziet er modern uit met oa massagedouche kinderspeeltuin, pingpongtafelhoek, snackbar waar je oa kunt poolen/biljarten nast de camping ligt een zwembad waar met gratis gebruik van kan maken staanplaatsen zijn best groot omgeving is supermooi, je kan er zowel cultureel als sportieve dingen ondernemen!

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

3 tips over Camping Écologique La Roche d'Ully

• Irene Sintenie, 25-07-2013

Als je de source de la loue gaat bezoeken moet je even 15 min. de rivier stroomafwaarts volgen (rivier aan je re- hand) en dan kom je bij een grote, schitterende waterval ! Zeker doen !

• Brigitte, 13-11-2012

De Citadel van Besançon !

• Kees , 18-07-2018

Ga niet naar de superU supermarkt maar ga naar de Atac.

Neem een vliegen mepper mee.

Bezoek watervallen in de omgeving.

Ga kanoën vlakbij de camping.

Vergeet de maaltijden bij het camping restaurant, erg matig. Pizza wel oké.

4 vragen over Camping Écologique La Roche d'Ully

• Alexander, 06-11-2017

Zwemshort

Mag je in het zwembad met een short zwemmen of moet je perse zo'n strak ding aan?

Familie G, 19-07-2018

Strakke broek, ook geen badslippers

• Joseline ( Joos), 22-04-2015

to swim o notto swim

Op de campinginfo staat: zwembad: NEE en en reactie van een gast vermeld dat er en mooi zwembad is. Is er nou wel een zwembad of geen zwembad? Ook wil ik weten o het zwembad toegankelijk is voor een rolstoel ( dus met een trap ( niet n laddertje) of een strand- ingang dus van zeer ondiep nar steeds dieper

• Jan, 30-12-2014

vissen

Onze kinderen vissen graag. Hoe ver is het riviertje de Loue vanaf de camping? En weet iemand of je daar zo kan vissen, of dat er een vergunning nodig is?

Familie G, 19-07-2018

Je kunt vanaf de camping niet naar de rivier. Een paar km verderop wel. Overal vergunning nodig, 13 euro per dag of 32 euro per week.

• MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi
  • WaterparkAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine