Camping Écologique La Roche d'Ully

Camping Écologique La Roche d'Ully

8.1Fantastisch

Frankrijk, Franche-Comté, Ornans ( Doubs )

8.1Fantastisch

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer campinginfo

Camping La Roche d'Ully (Franche-Comté) is een eenvoudige camping met ruime plaatsen. De Nederlandse animatie is toegankelijk voor de kinderen. Ook fijn is de broodjesservice op de camping. Het zwembad met grote glijbaan ligt vlakbij de camping. In de omgeving is veel te doen, zoals zwemmen in de rivier Loue en het klimpark in de buurt bezoeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Écologique La Roche d'Ully voor je op een rij gezet:

217 reviews over Camping Écologique La Roche d'Ully

• 8Klaas16-08-2019

Eco Camping

Klein schalige familie camping. Mix van diverse nationaliteiten. Leuke meer talige animatie met wisselende activiteiten.
    Mooie fiets omgeving .

• 7Eetgelegenheden

• 8Hilda15-08-2019

Superleuk!

Het is een prima knus ingerichte camping met relatief grote veldjes en gezellige animatie (reserveren vooraf wel nodig!)

• 10G.Faber08-08-2015

Prachtige camping! Een aanrader

Prachtig gelegen camping, grote campingplaatsen, sanitair werd een paar keer per dag schoongemaakt, supernetjes! Voor gezinnen met kinderen in de basisschool leeftijd een supercamping, nederlandse animatie, speeltuin, luchtkussen, trampoline, restaurant is elke dag geopend, broodjesservice 's morgens perfect. Kleine camping, met een prachtig uitzicht rondom, in de omgeving is zeer veel te zien en te doen, het zwembad is erg netjes en is voor mooi en slecht weer prachtig. Voor tieners is er niet zoveel te doen, dat moet je een beetje treffen, onze dochter van 14 jaar was met ons mee, maar misschien is het een idee om wat activiteiten te organiseren voor de tiener, zodat ze elkaar beter leren kennen, al met al zijn wij zeer tevreden over deze camping.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

• 8fam. Huyge29-07-2012

kleinschalige, leuke camping

Wij hebben met onze kinderen (15, 13, 11) een fantastische week gehad in La Roche d'Ully. Kleine camping: 7 chalets, verschillende ingerichte tenten, de rest staanplaatsen. Op de camping zelf is weinig te doen (wel Nederlandstalige kidsclub tot 10 jaar). Vlakbij de camping zijn veel activiteiten te ondernemen: prachtig binnen- en buitenzwembad (gratis voor campinggasten), outdooractiviteiten om de hoek: adventureparcours, kanoverhuur, via ferrata, canyoning, bergbeklimmen e.a. De ligging van de camping is prachtig. Vanuit ons chalet hadden we een mooi uitzicht op de bergen. Ornans is te voet bereikbaar, betaalbare restaurantjes, wandelmogelijkheden. Watervallen en grotten met auto bereikbaar: saut doubts, source la loue, sourde la lison. Op terras is gratis wifi beschikbaar. Vanwege de kleinschaligheid hebben ook de oudere kinderen al snel contact met elkaar.

• 7Eetgelegenheden

• 7Fam Mimpen26-07-2011

overzichtelijk met schitterend uitzicht

Camping was heel goed, mooi gelegen tussen de bergen, goede tent met houten vloer. Schoon sanitair. Mooi zwembad op loopafstand met leuke glijbaan, sauna, Hamman er was wel onduidelijkheid of zwembad in de prijs inbegroepen zat. Niet dus, wel voor mensen met eigen tent....Ontvangst op de camping was niet goed. Het leek wel of Emanuel ons liever niet ontving, hij was heel onpersoonlijk, gaf je vaak de indruk dat je zeurde wanneer je een vraag had.....Geen type om mensen te ontvangen. Slechte reclame voor een camping. Restaurant kon je goed eten, de mensen waren er heel aardig.

• 6Frank10-09-2010

Mooie maar saaie camping

Toegang zwembad erg klant-onvriendelijk: kaartje kopen (vrij duur, ook indien inbegrepen in arrangement), als je tussendoor even naar de tent of caravan wil heb je pech, kaartje weg. De steaks in het restaurant bleken ernstig doorbakken gehaktballen of tartaar te zijn, dat was niet echt meer te proeven. Verder vrij netjes, ruime plaatsen, goed sanitair. De hele organisatie was wat amateuristisch.

• 6Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

• 8J. Verhoeven24-08-2010

mooie camping, schitterende ligging, zeer rustig

Als je de brug over gaat in Ornans rijd je via een prachtig aangelegde weg naar de camping en het ernaast gelegen mooie zwembad. Ruime plaatsen, beplanting is nog laag, maar niet storend. Er is in de omgeving veel te doen en het is een schitterend gebied. Op de camping zelf valt weinig te beleven, wat ook weer voordelen heeft voor de kinderen, want de tafeltennistafels is het ontmoetingpunt voor de jeugd. Helaas moet je voor het zwembad elke keer een nieuw kaartje halen bij de receptie en als deze gesloten is heb je pech, niet leuk als je iets vergeten bent, gaat halen en je kunt niet meer het zwembad in. Leuke camping voor een weekje want onze 3 tieners hadden het toen wel gezien. Er was weinig keus aan eten in het restaurant, maar het was wel goed. Echt gezellig zag het er niet uit, er valt nog veel te verbeteren.

• 6Eetgelegenheden

• 8Jonkies23-08-2010

mooie camping in prachtige omgeving

Van Becason naar Ornans is al een prachtige rit. Vanuit de bergen 800 meter, ga je langzaam het dal in. Op de camping wordt je iedere ochtend wakker met zacht koeienbelgebel. De campingplaatsen zijn groot en het sanitair is voldoende. In het dorp is er genoeg gelegenheid om te eten, boodschappen doen of in de ochtend naar de bakker te gaan. Wandelen, fietsen of klimmen met korting van de camping 30 procent! is prima. De omgeving met kastelen en kleine watervallen is mooi te noemen. Goede hulp op de camping. Sanitair mag wat schoner. Neem een nieuwe medewerker is het advies. Top vakantie gehad! Met de hele familie.

3 tips over Camping Écologique La Roche d'Ully

• Irene Sintenie, 25-07-2013

Als je de source de la loue gaat bezoeken moet je even 15 min. de rivier stroomafwaarts volgen (rivier aan je re- hand) en dan kom je bij een grote, schitterende waterval ! Zeker doen !

• Brigitte, 13-11-2012

De Citadel van Besançon !

• Kees , 18-07-2018

Ga niet naar de superU supermarkt maar ga naar de Atac.

Neem een vliegen mepper mee.

Bezoek watervallen in de omgeving.

Ga kanoën vlakbij de camping.

Vergeet de maaltijden bij het camping restaurant, erg matig. Pizza wel oké.

4 vragen over Camping Écologique La Roche d'Ully

• Alexander, 06-11-2017

Zwemshort

Mag je in het zwembad met een short zwemmen of moet je perse zo'n strak ding aan?

Familie G, 19-07-2018

Strakke broek, ook geen badslippers

• Joseline ( Joos), 22-04-2015

to swim o notto swim

Op de campinginfo staat: zwembad: NEE en en reactie van een gast vermeld dat er en mooi zwembad is. Is er nou wel een zwembad of geen zwembad? Ook wil ik weten o het zwembad toegankelijk is voor een rolstoel ( dus met een trap ( niet n laddertje) of een strand- ingang dus van zeer ondiep nar steeds dieper

• Jan, 30-12-2014

vissen

Onze kinderen vissen graag. Hoe ver is het riviertje de Loue vanaf de camping? En weet iemand of je daar zo kan vissen, of dat er een vergunning nodig is?

Familie G, 19-07-2018

Je kunt vanaf de camping niet naar de rivier. Een paar km verderop wel. Overal vergunning nodig, 13 euro per dag of 32 euro per week.

• MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi
  • WaterparkAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine