8,1

• Sfeer in stad9,0
  • Activiteiten7,6

Camping La Roche d'Ully (Franche-Comté) is een eenvoudige camping met ruime plaatsen. De Nederlandse animatie is toegankelijk voor de kinderen. Ook fijn is de broodjesservice op de camping. Het zwembad met grote glijbaan ligt vlakbij de camping. In de omgeving is veel te doen, zoals zwemmen in de rivier Loue en het klimpark in de buurt bezoeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Écologique La Roche d'Ully voor je op een rij gezet:

4 reviews over Camping Écologique La Roche d'Ully in het Nederlands

Leuke toegankelijke camping.

John
2-9-2019

Prima camping, ruime afgebakende vlakke plekken. Net en redelijk schoon sanitair, restaurantje en het dorp op loopafstand. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Leuke uitvalsbasis voor wandelen, fietsen, zwemmen. Camper verzorgingsplaaats bij de ingang.

Mooie camping!

Iris
9-9-2017

Camping heeft mooie grote standplaatsen voor eigen tent, maar heeft ook vooropgezette tenten en safaritenten. Is perfect voor gezinnen met kleine kinderen. Groot zwembad ligt naast de camping, waar wij ons prima hebben vermaakt. Minpunt is geen toiletpapier op toiletten, en jongeren die 's avonds in douche- en toiletruimte rondhangen.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Er is nog veel te leren

de wildt
28-7-2012

Camping is mooi gelegen. Wel kaal. Kan over paar jaar anders zijn. 's Avonds veel lawaai op de camping van jongelui uit Ornans met auto's (hard rijden) en slippende remmen.Sanitair smerig en damesgedeelte (douche) afgesloten wegens waterproblemen.

Gereisd Met partner in juni 2012

ACSI Eurocampings

Gloednieuwe mooie camping; aanrader!

Jean Paul en Tineke
1-10-2009

Pas geopende camping met schitterend zwemparadijs. Zeer gunstige prijs-kwaliteitverhouding doordat campinggasten gratis gebruik kunnen maken van het het zwembad en gereduceerd van het wellness aanbod. Ruime plaatsen met (nu nog lage) struiken er om heen en bomen die voor schaduw zorgen. Elke morgen verse broodjes en de winkels in Ornans liggen op ca. 10 min lopen. Prima gelegenheid om een aantal hoogtepunten van de noordelijke Jura te bekijken;zoals Besancon, de bron van de Loue, de Lison en Salins-les Bains

Gereisd Met partner in september 2009

• MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi
  • WaterparkAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Autovrij parkJa

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Écologique La Roche d'Ully in Ornans ( Doubs ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Écologique La Roche d'Ully zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.