8,1

• Sfeer in stad9,0
  • Activiteiten7,6

Camping La Roche d'Ully (Franche-Comté) is een eenvoudige camping met ruime plaatsen. De Nederlandse animatie is toegankelijk voor de kinderen. Ook fijn is de broodjesservice op de camping. Het zwembad met grote glijbaan ligt vlakbij de camping. In de omgeving is veel te doen, zoals zwemmen in de rivier Loue en het klimpark in de buurt bezoeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Écologique La Roche d'Ully voor je op een rij gezet:

68 reviews over Camping Écologique La Roche d'Ully in het Nederlands

Perfekt

WBM
8-9-2019

Stond een aanwijzing op bordje dat wandel route door bos 4 km was maar het waren er 13.7 km en grotendeels steil naar boven maar ook naar onderen steil . Voor oudere mensen en gezinnen met kinderen gewoon niet te doen Gaat om bordje met erop cijfer 23 !

Gereisd Anders in september 2019

Leuke toegankelijke camping.

John
2-9-2019

Prima camping, ruime afgebakende vlakke plekken. Net en redelijk schoon sanitair, restaurantje en het dorp op loopafstand. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Leuke uitvalsbasis voor wandelen, fietsen, zwemmen. Camper verzorgingsplaaats bij de ingang.

Fijn verblijf

Arie
31-8-2019

Wat meer informatie bij aankomst en tijdens verblijf is aan te bevelen. Slechte communicatie na reservering.

Gereisd Anders in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantie

Ed
31-8-2019

Prima camping voor een gezin. Mooi gebied voor de MTB.

Leuke camping voor ouderen en gezinnen met kleine

Patricia
19-8-2019

Een topdek op het matras in de "ouderslaapkamer" zou het iets comfortabeler maken. Matras is nu erg hard.Evenals een paar makkelijke stoelen op het terras. Mooi zwembad maar toen wij ver voor sluitingstijd terug wilden konden we niet bij de lockers omdat hier schoongemaakt werd. Vervolgens werd alle opgedweilde troep in het voetenbadje gedropt waar wij met onze schone voeten nog doormoesten. Op dat moment een zeer onvriendelijke medewerker die dit werk uitvoerde. Verder mistten wij daar de ligbedjes die wel aanwezig waren maar in een hok opgeslagen stonden.... Ondanks dit toch mooie uren in het zwembad vertoefd en een goed verblijf op de camping gehad.

Gereisd Anders in augustus 2019

Uitstekend

Tilmar
18-8-2019

Een kleine, rustige camping met een gastvrij team. Zeker voor herhaling vatbaar.

Eco Camping

Klaas
16-8-2019

Klein schalige familie camping. Mix van diverse nationaliteiten. Leuke meer talige animatie met wisselende activiteiten.
Mooie fiets omgeving .

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Superleuk!

Hilda
15-8-2019

Het is een prima knus ingerichte camping met relatief grote veldjes en gezellige animatie (reserveren vooraf wel nodig!)

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Een leuke camping, met prachtig naastgelegen zwemb

Wimjan
15-8-2019

Een leuke, kleinschalige camping. Je kunt gratis gebruik maken van het naast gelegen gemeente zwembad. De camping eigenaren willen met je mee denken, reageren snel op je mail. Op het zwembad een restaurant met een eenvoudige kaart, goed eten. Ook op de camping een animatieteam (nederlandstalig) Daarnaast ligt de camping in een schitterende omgeving waar veel te doen is. Kanoën op de Loue, wandelen, grotten, meren. Kortom: een aanrader. Wij hebben er met veel plezier 3 weken gestaan deze zomer.

Mooie camping

Susan
14-8-2019

Een mooie camping met goed sanitair. Goed warm water verder kan je lekker hapje eten in het restaurant. Wel laatste dag last gehad van muizen, dat was wat minder.

Gereisd Anders in augustus 2019

• MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi
  • WaterparkAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Autovrij parkJa

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Écologique La Roche d'Ully in Ornans ( Doubs ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Écologique La Roche d'Ully zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.