Géén boekingskosten

• 1.9Staat v/h sanitair
  • 2.2Eetgelegenheden
  • 3Waardering

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

23 Reviews over Moulin Begeot

• 2Lieselotte29-04-2022

Nooit meer

Verschrikkelijke gîte, losse elektriciteitsdraden, heel vuil, muizen lopen 's nachts rond in de gîte. Er was een oven uit de jaren stillekes dat supervuil was. De gîte is eigenlijk 1 grote ruimte met gordijntjes tussen. De matrassen zijn superdun met vochtplekken. Echte schande! De ijsjes daar zijn trouwens ook niet te eten, vol ijskristallen, slechte bewaring.

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 9F. Walburg06-09-2019

Heerlijke rustige camping tussen de dieren. De lieve honden van de eigenaresse komen regelmatig even bij je kijken en de kippen met de kuikentjes scharrelen langs de tenten. We hebben een hele fijne tijd gehad!

• 9Eetgelegenheden
  • 9Ron en Arianne01-09-2019

Beleving

Terug in de tijd, heel basaal, authentiek. Rustig en relaxte ontvangst van Annelies en Fabian, helpend, informatie, table d’hotes, tot waxine kaarsje, niets was te veel. Een plek die voor ons wat”had” wat niet met woorden te zeggen is. Een BELEVING😌

• 10Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 5Mieke Koenen12-08-2019

Nooit meer

Die dieren, dat is natuurlijk prachtig. Dat is inmiddels vaak genoeg verteld. 7 jaar geleden waren we er ook, en stonden we er met 3 tenten. Helemaal enthousiast waren we toen. Nu is de camping uitgebreid met heel veel meer tenten en het sanitair is hetzelfde gebleven. Het ziet er schattig uit, alles van hout, de houten vlonder in de douche, ook de wc-deurklinken, maar het is wel heel erg vies. Wc- papiertjes in een te klein emmertje proberen te krijgen geeft me een goor gevoel, een tampon die drie dagen in de douche blijft hangen is ook niet fris, al was ie inmiddels uitgespoeld. Bij de wc’s is een vijvertje wat regelmatig een gore rioollucht verspreidde. We zijn teleurgesteld een dag eerder vertrokken.

• 2Staat v/h sanitair
  • 10Famille 2 enfants27-05-2018

La vraie vie de fermier!

Un havre de paix, une parenthèse hors du temps. La nature est luxueuse. Le mobilier et le décor sont écolo. Une ferme authentique comme il en existe peu. L’accueil a été formidable et les enfants très bien accueillis. Nous avons séjourné un we dans le gîte situé au dessus de l’écurie des âne. Nous avons pu experimenter la vie de fermier. La gérante nous a proposé de participer avec les enfants à chaque étape de sa journée bien chargée. Ce fut une experience enrichissante pour tous. Le repas et le petit déjeuner sont préparés avec beaucoup de simplicité comme à la maison. Ce fut agréable de partager la vie de cette grande dame. Nous reviendrons assurément! Nous le conseillons à toute personne qui aime la nature et la simplicité. Ps: pour ceux qui se plaignent de l’hygiène: n’oubliez pas que c’est une ferme en activité! Pas un hôtel 4 étoiles!!!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 3Lec24-05-2018

DÉCEVANT...

Un lieu qui a bcp de potentiel et qui pourrait être superbe, malheureusement cela ressemble à une déchetterie, des vieux objets cassés partout... Les chambres sont très vétustes, peu propres... Si vous voulez partager votre nuit avec des souris, c est l occasion. La cuisine où sont préparés les repas pue l'urine de chat. Un prix exorbitant au vue de la prestation... En gros, très décevant...

• 3Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 9Frank15-09-2016

Genieten :)

Genoten van een heerlijke week in een mooie, serene en diervriendelijke omgeving

Uiterst hartelijk ontvangen door de vriendelijke en hardwerkende eigenaresse die zichtbaar een goed hart voor dieren en voor de zaak heeft. Ik snap de kritieken dus zelf niet

In de avonden heerlijk gegeten van de warme gerechten uit eigen keuken met gezelligheid alom aan de grote buitentafel (moet je wel van te voren aangeven)

Ook het nieuwe sanitair en de kamers waren prima in orde. Schone toiletten en douches die goed worden bijgehouden en bijgevuld wanneer nodig. Het enige minpuntje was het mindere bereik van de beschikbare WI-FI

We hebben genoten met zijn tweetjes! Zowel van het verblijf als van de prachtige omgeving. Een aanrader voor mensen met kinderen. Kinderen hebben een speelweide tot hun beschikking en ook kan er gespeeld worden met de vele dieren. Hoogtepunt zijn de ezels en hun tochten. Op dat moment geleid door de vriendelijke dochter van de eigenaresse

We komen zeker terug Moulin Begeot is een aanrader

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9F.A.31-08-2016

Très sympa!

Atmosphère très sympa et accueillant. La propriétaire et sa famille sont soucieux du bien être de tous. Chambre spacieuse, simple, propre et belle. Une jolie prestation et un bon rapport qualité prix. A recommender !

• 9Eetgelegenheden
  • 5Desnoyers09-08-2016

Trop cher pour la prestation en chambre d'hôte.

Nous avons réservé plusieurs nuits en chambre d'hôte (55euros la nuit avec petit-déjeuner) au Moulin Begeot. La chambre est spacieuse et les draps ont été changés, en revanche, on constate de fortes odeurs d'urine de chat sur les draps et une serviette de bain. Attention également à la communication autour des prix: pas de prix indiqués sur le site concernant les repas, ni dans la chambre malgré le fait qu'Annelies affirme être transparente sur le sujet. Vingt euros le repas du soir (à partir de 8 ans), huit euros une lessive. Nous avons trouvé que les prix étaient très élevés pour la prestation. La ferme est fréquentée par une clientèle allemande, hollandaise et française et il est agréable d'y côtoyer plusieurs langues. En revanche, peu d'effort concernant la communication en français: panneau des infos en hollandais, présentation des feux de camp également... Très agréable en revanche de pouvoir partager le quotidien des animaux. Bac à sable à éviter pour les enfants du fait des nombreuses crottes de chien et de chats.

• 4Eetgelegenheden
  • 10MG06-08-2016

In de natuur met respect voor dieren

Mooie camping, prachtige natuur, schone lucht. Dieren leuk voor kinderen. De eigenares vangt ook nog eens allerlei dieren op. Dieren mogen hier ook blijven als ze ziek of oud zijn. Zijn we niet meer aan gewend dat oudere dieren mager zijn, maar dat is toch prachtig dat er niet alleen naar economisch gewin wordt gekeken! Alleen 1 van de hanen mag van mij wel verhuizen 😊 Die was me soms iets te vroeg 😆 Verder een aanrader voor elke natuur en rust liefhebber.

• 8Eetgelegenheden

Camping Moulin Begeot info