Reviews over Melisey

Genieten :)

Frank,
    15-9-2016

Genoten van een heerlijke week in een mooie, serene en diervriendelijke omgeving

Uiterst hartelijk ontvangen door de vriendelijke en hardwerkende eigenaresse die zichtbaar een goed hart voor dieren en voor de zaak heeft. Ik snap de kritieken dus zelf niet

In de avonden heerlijk gegeten van de warme gerechten uit eigen keuken met gezelligheid alom aan de grote buitentafel (moet je wel van te voren aangeven)

Ook het nieuwe sanitair en de kamers waren prima in orde. Schone toiletten en douches die goed worden bijgehouden en bijgevuld wanneer nodig. Het enige minpuntje was het mindere bereik van de beschikbare WI-FI

We hebben genoten met zijn tweetjes! Zowel van het verblijf als van de prachtige omgeving. Een aanrader voor mensen met kinderen. Kinderen hebben een speelweide tot hun beschikking en ook kan er gespeeld worden met de vele dieren. Hoogtepunt zijn de ezels en hun tochten. Op dat moment geleid door de vriendelijke dochter van de eigenaresse

We komen zeker terug

Moulin Begeot is een aanrader

Gereisd met partner in augustus 2016

In de natuur met respect voor dieren

MG,
    6-8-2016

Mooie camping, prachtige natuur, schone lucht. Dieren leuk voor kinderen.

De eigenares vangt ook nog eens allerlei dieren op. Dieren mogen hier ook blijven als ze ziek of oud zijn. Zijn we niet meer aan gewend dat oudere dieren mager zijn, maar dat is toch prachtig dat er niet alleen naar economisch gewin wordt gekeken! Alleen 1 van de hanen mag van mij wel verhuizen 😊 Die was me soms iets te vroeg 😆 Verder een aanrader voor elke natuur en rust liefhebber.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Genieten van natuur en boerenleven!

SP,
    5-8-2016

Wij hebben genoten van deze camping. We hadden een grote plaats met mooi uitzicht over de bergen, de dieren, bomen en planten. We hebben twee keer mee gegetenen: vers bereid drie gangen diner met wijn. Groenten uit eigen tuin, kaas en vlees van de boerderij.

Het contact met de ezels is fijn en leerzaam voor de kids. Het sanitair is vernieuwd en wordt drie keer per dag schoongemaakt. We hebben geen een keer een vies toilet gezien. Toiletpapier en zeep worden steeds aangevuld. Luxe! Hoef je niet met een rol over de camping.

Na de gezamenlijke ezelocht ging iedereen na zeven uur avonds douche. Wij rond 9 uur 's avonds toen hadden we wel een keer een lauwe douche. Dat komt op veel campings voor.

De eigenaresse zei er iets van, toen kinderen (ook 1 van ons) met nerf guns (speelgoed pistolen) over de camping en in het toiletgebouw renden en schreeuwden. In de andere reviews lees ik dat niet iedereen dit op prijs stelt. Zelf vind ik dat juist fijn dat hier op gelet wordt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Prima plekje voor doorreis en lange vakantie

Martin Gommers,
    29-6-2016

Vorige week drie nachten met hond gelogeerd in een gastenkamer van Moulin Begeot. Al weer voor de vierde keer. Moulin Begeot is een prima tussenstop voor de reis naar het zuiden, maar je kunt er ook heel goed terecht voor een lange vakantie. Want het gebied is prachtig. De kamers zijn goedkoop, schoon en voorzien van wc en douche. En 's avonds wordt er heerlijk voor je gekookt. Ik hoop er nog lang te komen.

Gereisd alleenreizend in juni 2016

Kamperen pur sang

BvR,
    14-8-2014

Voor de derde keer Moulin Begeot bezocht dit jaar. Als je op zoek bent naar een rustieke kampeerplek, is deze camping een absolute aanrader. Vanuit de tent heb je prachtig uitzicht op de weides met ezels en geiten, ruime plaatsen, genoeg avontuurlijke plekjes voor kinderen en een hartelijke eigenaresse. Klachten over sanitair zijn wat mij betreft niet terecht. Er zal vast wel eens een spin te vinden zijn, maar vergeet niet dat je op een boerderij zit! Sanitair was netjes en schoon.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014
Melisey scoort een 7,7 uit 10, op basis van 3 reviews