Sorteren

Reviews over Marnay

mooie camping

Lien
    10-8-2014

Mooie camping met alles derop en deraan. proper en ruim sanitair , zwembad , mooie ruime staan plekken, die je zelf mag kiezen.

kleine goede camping, in mei zeer rustig

Els Veenendaal
    8-7-2014

aan de rand van een oud dorp, in één dag te bezichtigen.

Supermarkt aan de andere kant van het dorp.

Superbe camping

Tagada11
    30-9-2013

Très agréable séjour dans ce camping idéalement situé au bord de la rivière de l'Ognon.

On trouve tous les commerces nécessaires à deux minutes à pied au coeur d'un joli village de caractère.

Le camping dispose d'un snack restaurant ou l'on y mange très bien.

Un très bon rapport qualité/prix ainsi qu'un accueil chaleureux de toute l'équipe.

Nous avons été agréablement surpris par la présence d'un club enfant, idéal pendant notre séjour!

De très bons souvenirs nous ne manquerons pas de repasser par le Vert Lagon l'été prochain.

Prettige doorreiscamping met mogelijkheden

zwerver11
    10-8-2013

2 nachten op deze camping vertoefd tijdens onze reis naar het zuiden. De heer/mevrouw de Wildt hebben gelijk dat er een gedeelte van de camping gebruikt wordt voor groepen (jongeren), naast de camping is nml een groot outdoor-gebeuren. Tijdens ons verblijf waren er groepen op de camping, maar deze worden geweerd uit het sanitair van de normale campinggasten en het zwembad, zij hebben eigen sanitair. Hier wordt goed toezicht opgehouden.

De camping heeft een prettig zwembad, net sanitair en de mogelijkheid om wat te eten. Brood bestellen bij receptie, of 5 minuten wandelen naar bakker in het dorp, evenals de pizzaria. Grote supermarkt in het dorp op 2 kilometer (tanken mogelijk 24/24).

Kampeerplaatsen (zeer)ruim en netjes.

LET OP! Naast de camping kleine waterval in de rivier die 24/7 hoorbaar is op de plaatsen bij de rivier,... no problem voor ons, maar houdt er wel rekening tijdens het uitkiezen van je plaatsje.

Gratis WIFI bij de receptie. Vroeg vertrek (0700uur) mogelijk.

zeer goede service

antoinette van lunssen
    12-8-2009

mijn dochter werd in de vakantie ziek( blaasontsteking). wij melden bij één van de jongens van de camping dat wij een arts zochten vervolgens belden zij direct een arts en we konden gelijk terecht wij wilden onze camper pakken maar dat was niet nodig de campingeigenaar heeft ons persoonlijk in zijn eigen auto naar de dokter gebracht en als tolk fungeerd en ons weer netjes terug gebracht super service

gr antoinette van lunssen

Marnay scoort een 8,7 uit 10, op basis van 3 reviews