Reviews over Marnay

mijn lievelings plek.....

Lien,
    10-8-2014

Marnay vind ik een prachtig oud dorpje, typisch frans. Je kan der prachtige wandelingen doen, bootjes varen, vissen, zwemmen, een paar leuke winkeltjes om te shoppen en een grootwaren huis aan de rand. Het is hier heel rustig, geen uitgaansleven, maar je kan er wel lekker eten in het plaatselijke restaurant en pizza zaak. De camping is ook tiptop in orde , mooie sanitaire voorziening , zwembad en je mag je plekje zelf kiezen. Leuke, vriendelijke uitbaaters . kortom we gaan er al jaren om eens tot ons zelf te komen , eens zonder stress....rust , natuur....Marnay heeft men hartje gestolen.

Gereisd met oudere kinderen in Thu Aug 15 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Marnay scoort een 8,7 uit 10, op basis van 3 reviews