Camping Capfun La Pergolasterstersterster

7.3Goed

Frankrijk, Franche-Comté, Marigny (Jura)

7.3Goed

• 6.3Eetgelegenheden
  • 7.1Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun La Pergola voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Capfun La Pergola in Marigny (Jura) is gelegen aan de oevers van het meer van Chalain. Een goede uitvalsbasis voor prachtige rondritten of voor het bezoeken van mooie plaatsen. De kinderen kunnen zich vermaken in het zwembad met glijbanen of in de miniclub. De stad Dole, de watervallen en grotten zijn leuk om te bezoeken.

264 reviews over Camping Capfun La Pergola

• 2019
    8Lola12-08-2019

Topvakantie

Was topverblijf! Echt een aanrader, supervriendelijke mensen en een lekker meer om in te zwemmen. 1 minpuntje: wij kwamen op zaterdag aan en moesten een half uur in de brandende zon wachten voor het inchecken. Caravan was oud maar heb gehoord dat ze worden vervangen😄 Animatie was ook super!

• 9Anne vdw12-08-2019

Geweldig

Wij vonden camping La Pergola fantastisch! Nog nooit op zo'n leuke camping geweest. De stacaravans super schoon en netjes. Iedere ochtend is het personeel al vroeg op om vuilniszakken te vervangen, de bomen en planten netjes te houden en noem de rest maar op. Zwembad super leuk en glijbanen ook. Een toppunt van deze vakantie was het animatieteam. Het team was super aardig en enthousiast. Iedere dag is er super veel te doen zowel in het zwembad als er buiten. Iedere avond zijn er super leuke shows van de animatie die waren echt geweldig! Zeker een aanrader alleen in de buurt is er niet veel te doen. Wij zijn zelf naar de watervallen geweest maar meer was er ook niet echt. Ook geen stadjes om even een ijsje te eten ofzo dat was wel erg jammer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6DE GENDT WENDY10-08-2019

omgeving fantastisch maar deze camping niet meer

De ligging aan het meer is fantastisch. Vriendelijkheid van het personeel prima. Wij zijn niet het soort mensen dat s'avonds naar de animatie gaat kijken, dus hadden wij een rustige ligging gekozen. Die hadden we, alleen hoor je in een caravan alles. Dus de deuren dichtdoen bij de buren, buren op het terras, voorbijgangers..... Het is niet echt een goede nachtrust. Ook al doet de camping veel om de nachtrust te respecteren. De cafetaria was ronduit slecht van kwaliteit en zeer duur! Afhalen is mogelijk, maar ook daar laat de kwaliteit te wensen over. Gelukkig vind je een super goede pizzeria in het dorpje van Doucier niet ver van de camping en zijn er leuke restaurantjes in de buurt oa le piq vert. Omgeving super. Het zwembad is te klein voor de camping. Er is een tekort aan ligstoelen en deze staan allemaal in volle zon. Het meer maakt hier veel goed.

• 3Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 7Willy Witte07-08-2019

Voor ons nooit meer.

Eerste indruk mooie verzorgende camping, mooie omgeving, moutainbike's gehuurd in dorp verderop waren van zeer goede kwaliteit en een hele leuke avontuurlijke route om het meer. De staat van de caravan was slecht, oud en bedden zeer slecht. Animatie voor oudere kinderen was er ook niet avond animatie in het Frans. Wij vertrokken met een dakkoffer vol visspullen naar de Jura, nou die kan je thuis laten. Een prachtig blauw meer met volop vis voor de deur en geen vismogelijkheid, viel enorm tegen, ook niet mogelijk in de meren in de omgeving, dure vispas aangeschaft in plaatselijk winkeltje voor 1 week ( €32 per persoon) Enorm veel vliegen zowel op het terras als bij de caravan, en de snackbar schreeuwend duur, €42 voor 4 patat en 4 hamburgers. Personeel zeer vriendelijk. Maar voor ons nooit meer terug.

• 5Eetgelegenheden

• 9Spierings04-08-2019

Super fantastisch

Het is een schone zuivere camping. Wij hadden een 6 pers chalet. Deze was keurig schoon bij aankomst. Personeel is super vriendelijk. Leuk winkeltje erbij met de hoog nodige dingen. Restaurant is super zo ook de cafetaria. De omgeving is prachtig. Het meer is geweldig. Is heel veel te doen op de camping met een prima animatie. Zelfs een Nederlander in het animatieteam. In de omgeving vele dorpjes. De watervallen van herrison. Klimbos in doucier en clairvaeux. Grote supermarkten op 20 min rijden in champignole. Grotten in de buurt. Kanoën waterfietsen canyoingen. Je kunt het allemaal doen. 90 km van Genève. Echt een aanrader

• 9Miranda03-08-2019

Geweldige camping, mooi zwembad en een prachtig meer. Eten in restaurant is lekker en personeel heel vriendelijk. Een echte aanrader wij hebben een geweldige vakantie gehad

• 9Eetgelegenheden

• 10pannenkoekmetsneerkaas01-08-2019

Fk dik

DEZE CAMPING IS HELEMAL GOUD EG WAAR LOVE PERGOLA❤️❤️❤️❤️❤️

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Zakelijk gereisd in augustus 2017

• 9R. Aerts25-07-2019

Zeer mooie hondvriendelijke camping!

Prachtige camping direct gelegen aan Lac de Chalain. Mooie schone camping. Prachtig sanitair met zelfs een hondendouche. Plaatsen voor de caravan zijn vaak wel erg schuin, ongelijk. Op de laatste 50 meter van het kiezelstrand mogen de honden los rennen en zwemmen. Onze labrador heeft volop genoten van alle andere aanwezige labradors. Personeel spreekt allemaal goed engels en zijn zeer vriendelijk. Animatie shows s’avonds zijn matig en alleen frans gesproken. In de omgeving is weinig te doen en voor een wat grotere supermarkt moet je rijden tot Champignole wat 22 km rijden is. Wij hebben van de vakantie genoten maar zullen gezien de zeer beperkte omgeving deze camping niet nogmaals boeken

• 9Eetgelegenheden

• 2018
    3Monique Bijlard20-09-2018

nooit meer

de caravans zijn in zere oude/slechte staat. Onderhoud van de hele camping is ver te zoeken. Wij hadden kakkerlakken in onze caravan! De omgving is mooi en veel te zien Maar voor ons nooit meer!

• 4Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Steven13-08-2018

Grote camping met alle voorzieningen!

Grote terrassen camping aan de rand van het meer. Mooi buitenzwembad met glijbanen. Binnenbad is klein, wij hadden gelukkig mooi weer dus hadden het niet nodig. Zwemmen en waterpret in het meer kan natuurlijk ook. Groot restaurant met bar met ruim aanbod aan de gangbare prijzen. Grote campingwinkel met ruim aanbod maar duur, je kan beter naar de nabij gelegen supermarkt en bakker op ongeveer 2 km. In de ruime buurt zijn mooie uitstappen te maken. De waterval van Herisson en Baume-les-Messieurs zijn aanraders. Wij verbleven in een huuraccommodatie met twee slaapkamers, badkamer, toilet, keuken met afwasmachine en airco. Deze was dik in orde. De onze stond wel op het bovenste terras. Dit was rustiger dan beneden en de caravans staan verder uit elkaar. Maar je zit natuurlijk verder van het meer en het zwembad. Wij hadden een leuke vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

19 tips over Camping Capfun La Pergola

• Emiel Baarsen, 23-06-2014

Veel wandel mogelijkheden prima vermaak in en om de camping. Als met wil fietsen dan is een mauntanbike het beste vervoermiddel in deze prachtige omgeving.

• Luc Wey, 21-06-2014

Cascade du Herrison. De watervallen. Erg mooi.

• fam van der Graaf, 03-07-2012

Bezoek de watervallen van Herisson met bijgelegen kinderboerderij. Verder is er bij slecht weer een binnenspeeltuin en een overdekt zwembad in de buurt (beide bij Lons de Saunier). Fietsen en mountainbiken kun je ook heerlijk in deze omgeving. Verder kun je ook kajakken over de rivier(hebben wij niet gedaan).

34 vragen over Camping Capfun La Pergola

• RFC van Limpt, 28-12-2019

Multi sportveld

Volgens informatie heeft camping La Pergola een multi-sport veld, maar op de website en de foto's is hier niets van te zien! Weet iemand of dit één aanwezig is of een ander voetbLVELD?

• Inge, 23-08-2019

Mobilhome 4 pers.

N vraagje over de staat van de mobilhome voor 4 pers (goedkoopste), lees nml dat n aantal mensen slechte recencies geven over accomodaties en wil dit voorkomen. Heeft iemand wellicht foto's, niet te zien op site van de camping

• Suzanna, 25-01-2017

Koelkast huren

Graag zouden we een koelkast willen huren, maar bij de camping is dat niet mogelijk. Weet iemand of er in de buurt een bedrijf zit waar je er eventueel eentje kunt huren?

Camping Capfun La Pergola info

• Aantal sterrensterstersterster