Camping Domaine de Chatigny

7 reviews over Camping Domaine de Chatigny in het Nederlands

Prima camping!

jopie
9-6-2013

Zeer schoon sanitair, zeer grote emplacementen, rustig. Voor kinderen een zwembad, volleybalveld en andere speelgelegenheden. Grote supermarkt op 10 minuten lopen. Omgeving erg mooi voor wandelen en fietsen.

Gereisd met partner in juni 2013

Prima als tussenstop

Stegeman
11-8-2012

Wij hebben hier 4 dagen gestaan met een tent. Veel passanten, weinig kinderen. Sanitair is OK.

Mogelijkheid om via receptie vers brood voor andere ochtend te bestellen.

Camping zelf wat saai. Grote Auchan supermarkt dichtbij is handig en voetgangersuitgang naar centrum ook.

Zwembad was niet steeds op zelfde tijd open.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Zeer ongastvrij en iet conform de info op de site

Fam. du Maine
19-8-2010

Accomodatie "chalet Sally" gehuurd omdat op de website aangegeven was dat deze toegankelijk was voor mindervaliden. Niets was minder waar. 5 treden om op de veranda te koem. Hoge drempel om binnen te komen. Geen enkele voorziening voor mindervaliden op Wc en douche. Deuren ca. 50 cm. Absoluut niet goed toegankelijk. Bij navraag op de receptie werd ons direct meegedeeld dat wij de fout hadden gemaakt door niet bij reservering aan te geven dat wij een mindervaliden accomodatie wilden. Na veel heen en weer gepraat (van zoeken naar een oplossing was voor wat btreft de eigenaar geen sprake) kwam de eigenaar erachter dat wij nog slechts een aanbetaling hadden gedaan. Wij hebben nog aangeboden de helft van de huur te betalen en de volgende dag te vertrekken, hij werd toen zo boos dat hij ons te verstaan gaf dat wij binnen 5 minuten moesten vertrekken.

Inmiddels hadden wij het helemaal gehad en zijn inderdaad vertrokken. Mij zien ze daar nooit meer!! Schandelijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Heel Goed

Joost de Jong
      14-8-2010

Deze camping heeft terecht 4 sterren. Het heeft een overdekte tafeltennistafel, een overdekte speelhal, een speelzaal voor de kleintjes, ligt aan een mooi stadje, goede campingplekken, wi-fi verbinding, een prachtig zwembad en een eetgelegenheid. Een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2010

Wij hebben twee weken een chalet (Sally) gehuurd. Keurig schoon en ruim. Wel luizen. De "nieuwe" campingeigenaar spreekt alleen frans, is erg op de fransen gericht. Voor de kinderen wordt niets georganiseerd, behalve een karaoke (in het frans) 1 x per week. Jammer dat de eigenaar zo weinig doet met deze camping. Er is echt wel iets van te maken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Viel erg tegen!

Evert
      1-8-2010

Chalet Jade voor een week gehuurd. Op zich een mooi chalet, niet helemaal schoon. Inmiddels een nieuwe eigenaar die niets van gastheerschap heeft begrepen. Multi sport terrein in tent was alleen een verwaarloosde tennisbaan. Afgezien van een barbecue en karaoke werd er niets georganiseerd. De chalets en stacaravans waren verhuurd, ook aan militairen. Verder was de camping erg leeg. Je kon vanaf de camping het stadje (vergane glorie) inlopen. Daar waren enkele leuke restaurants. Wat ons betreft geen camping voor een lang verblijf, maar wel prima geschikt als doortrekcamping. Geen aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

een leuke rustige camping

Heethaar
      10-8-2009

Vanaf 18 juli 2009 een weekje een chalet "Jade" gehuurd op deze camping. Omdat de camping in 2007 geopend is is alles nog erg nieuw. Het chalet maar ook het toiletgebouw waren erg schoon en netjes.

Op de camping elke ochtend vers brood verkrijgbaar.

De eigenaar is van Ierse afkomst en spreekt daardoor ook prima Engels.

Een leuk (verwarmd) openluchtzwembad, niet heel groot maar wel met permanent toezicht tijdens de openingstijden. Tussen de middag (12:30-14:00uur) is het zwembad helaas gesloten, ook sluit het zwembad aan het eind van de middag om 18:30 uur.

Ligging van de camping ten opzichte van het stadje is prima. In het stadje zelf zijn diverse goede supermarkten (Auchen, Lidl, Aldi).

In de periode dat wij op de camping waren was het erg rustig, de kampeerplekken waren lang niet allemaal bezet omdat de franse bevolking nog geen vakantie had.

Kortom een prima vakantie gehad op deze camping

Gereisd met partner in juli 2009

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
      • SchaduwplaatsenAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de Chatigny in Luxeuil-les-Bains, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de Chatigny zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.