Hotel Du Beryl

Kleine hotelsWeer vandaag16°11°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Du Beryl voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Du Beryl in het Nederlands

Het Hotel du Beryl is goed gelegen aan de rand van Lons le Saunier met grote parking. Ideaal om Jurastreek te bezoeken. Mooie ruime kamers, kranen badkamer waren wel aan vervanging toe. Het avondmaal werd opgediend in restaurant van vlakbijgelegen casino, waar in weekends aangename ambiance heerst. Het eten was soms goed, soms middelmatig nooit slecht ook ontbijt ok. Prijs kwaliteit zeker ok.

Geen Engelstalig personeel

gast
26-7-2011

De kamers waren goed schoon en naar behoren.

De communicatie aan de receptie is zeer minimaal.

De receptioniste kon ons zelfs niet Engelstalig te woord te staan, is toch vrij normaal in deze maatschappij.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Du Beryl in Lons-le-Saunier (Jura), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Du Beryl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.