Camping Le Miroir

1 review over Camping Le Miroir in het Nederlands

Bijzondere gemoedelijke sfeer in Le Miroir

Frank Keepers
9-7-2015

De wat afgelegen camping is heerlijk beschaduwd en wordt gemanaged door een frans gezin. Hoogtepunt is het gezamenlijk eten voor een habbekrats, waar ook de lokale bevolking graag aan mee doet. Goed maar niet super sanitair. Niet erg geschikt voor gezinnen met kinderen.

Gereisd Met partner in Wed Jun 10 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Miroir in Les Hopitaux Neufs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Miroir zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.