vakanties Lac des Rouges Truites

Reviews over Lac des Rouges Truites

Rust en ruimte in de vrije natuur

Rein,
    1-8-2016

De natuurcamping is een oase van rust voor de echt liefhebbers. Beheerder en eigenaar Laurent neemt de moeite om iedere dag even te informeren of alles naar wens is en geeft nuttige tips over de omgeving met z,n prachtige bloemenweides. Orchideeën in overvloed. Ook zijn er vele meertjes en watervallen in de omgeving.

Mooie bergwandelingen en oude stadjes als Nozeroy en Arbois.

Achter de camping begint een groot bos waar ook diverse wandelpaden zijn.

Deze camping is een echte natuurcamping en moet dus ook zo beoordeelt worden de voorzieningen zijn eenvoudig maar doeltreffend.

Whow fantastisch!

Anton,
    14-9-2015

In de periode 17 tot 31 juli 2015 hebben wij hier met ons gezin met 3 kinderen een fantastische vakantie gehad. Het huis was bovenverwachting. Ruim en van alle gemakken voorzien, vanaf het ruime terras een schitterend vergezicht met prachtige doorkijkjes in de natuur en op de achtergrond weer nieuwe bergen. Een rustige locatie midden in de natuur maar niet eenzaam. Achter het chalet waren er voor de kinderen leuke mogelijkheden om te voetballen, tennissen, tafeltennissen en jeu de boules. (Ook leuk voor de ouderen. Op 100 meter een in een dalkom gelegen natuur camping met ongeveer 36 staanplaatsen, de camping lag zo in de natuur verscholen deze ontdekten wij pas na enkele dagen toen wij daar langs liepen tijdens een wandeling.

De eigenaar van het Chalet gaf heel leuke en erg bruikbare tips voor bezoeken en wandelingen in de omgeving. Voor ons een topper waar wij zeker weer heengaan.

Afgelopen jaren bezochten wij Oostenrijk, maar deze regio doet daar niet voor onder.

Geweldige plek!

Xenatas,
    15-9-2012

Kleine camping midden in het bos hoewel je in de verte wel een weg hoort. Wandelingen beginnen direct achter de camping. Prachtige bossen. 's Nachts uilen boven de tent en bezocht door een muis in de tent. Sanitair oud en niet zo veel, maar schoon. Weinig voorzieningen; basic camping. Vriendelijke eigenaar. Hij verhuurt ook huisjes, met uitzicht, dus ook voor de winter een prima plek.

prachtige omgeving en heerlijk rustig

marchand,
    29-7-2012

Kleine, zeer rustige natuurcamping met ongeveer 30 plaatsen voor tent en/of caravan. Prachtig gelegen op open plek in de bossen. Volop wandel- en fietsgelegenheid vanaf de camping in een zeer florarijke omgeving. Dorp met o.a. grote supermarkt op paar kilometer afstand. Zwemgelegenheid in de meren in de omgeving; ook enkele zwembaden in de omgeving. 15 km. vanaf de watervallen van Herisson. Erg vriendelijk personeel; goede prijs-kwaliteitverhouding; speelgelegenheid (schommels, tafeltennis e.d.). Ook 2(sta)caravans, 2 gites en 6 chalets aanwezig. Dus ook prachtig voor een vakantie in de winter!

Lac des Rouges Truites scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews