Camping Surchauffant

56 reviews over Camping Surchauffant in het Nederlands

Mooie Plek

Jacques Jullens
10-6-2019

We hadden er een chalet gehuurd wat uitstekend voldeed. Het chalet was van alle gemakken voorzien, zoals een vaatwasser, magnetron, tv, waterkoker en koffiezetapparaat. En niet onbelangrijk, het huisje was schoon bij aankomst... De omgeving is prachtig, een paar stevige wandelschoenen is wel aan te raden.

Gereisd Met partner in juni 2019
Agnès Operations Manager, responsable , 15-6-2019

We zijn blij dat uw vakantie op het platteland goed verliep op Domaine du Surchauffant. Bedankt voor uw bezoek en uw mening. Ik kijk er naar uit om je weer te zien.

Grote ruimte bij de stacaravan van camping zelf

Jakko
6-5-2019

De stacaravan waar wij in zaten was groot en lux. Vaatwasser en handig voor de mei vakantie overal verwarming. De ruimte voor de stacaravan was ruim. Je zit wel op een rustiger deel van de camping. Wij vonden dat fijn, maar de kids moesten verder lopen om mensen te ontmoeten.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019
Agnès Operations Manager, responsable , 8-5-2019

We zijn blij dat je vakantie goed is verlopen. Bedankt voor uw bezoek en uw mening. We kijken ernaar uit om je weer te zien op Domaine du Surchauffant.

Een echte aanrader!

Caitlyn
2-9-2018

Mooie locatie, prachtige zwemplek, veel rust en genoeg plek voor spelletjes zoals tafeltennis ect. Vriendelijk personeel en een nette camping. Een toiletgebouw was erg netjes en schoon, de ander iets verouderd. De broodjes die je s'ochtends kan halen waren niet erg lekker, niet erg vers. Maar er zijn genoeg dorpjes met bakkerijen in de buurt om lekkere broodjes te halen.

Gereisd Met partner in augustus 2018

mooie vakantie gehad !!

Marijke
31-8-2018

de camping is prachtig gelegen aan het mooie lac du vouglans, hier kun je heerlijk zwemmen in het heldere water. Het zwembad op de camping zelf is erg basic maar dat is niet erg omdat je het meer hebt. Het nieuwe sanitair gebouw is prima onderhouden en er zijn genoeg douches, echter is het niet gescheiden qua man /vrouw indeling. Het systeem voor het bestellen van stokbrood is niet helemaal waterdicht waardoor het wel eens mis kan gaan. Wij hebben hier met onze kinderen van 11 en 12 een top vakantie gehad en sluiten niet uit hier nog eens te komen.

Ligging 👌🏽

Huisman
27-8-2018

Camping mooie ligging bij het meer

Gereisd Met partner in augustus 2018

Was een fijne week.

Renske
23-8-2018

We verbleven in een chalet en dat was prima en rustig. De rest van de camping vond ik druk en op veel plekken dicht op elkaar. Fijn dat het mooie meer zo dichtbij is, als je slecht ter been bent of met echt kleine kinderen vormt de trap ernaar toe wel een uitdaging.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Mooie camping in mooi gebied. Aanrader.

Bianca
22-8-2018

Goede bewegwijzering. Vriendelijke ontvangst en uitleg. Ruime staanplaatsen met zon/schaduw. Als plaats niet naar wens is gewoon vragen naar een andere plaats, ze zijn heel flexibel. Wij vonden t op tijd rustig op de camping, er word niet tot laat in de nacht gefeest, is ook controle op. Mooie omgeving, veel dingen te doen/zien in de omgeving. Vlakbij grote kiezelstrand(steile trap af en waterschoenen aan te raden). In de nacht word er tegen alle bosjes/struiken geplast(teveel moeite om nd wc te lopen), waardoor struiken gaan stinken. Een van de twee was/toiletgebouwen is verouderd maar word wel vaak schoongemaakt. Geen toiletbrillen en wc papier aanwezig. Water om af te wassen was lauw, dus zelf een pannetje water koken. Supermarkt dichtbij(niet op loopafstand). Ook als doorgangscamping want iedere dag komen en gaan er mensen weg. Animatie hebben we geen gebruik van gemaakt, maar is in het Frans.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Vooral het meer bij de camping is mooi

Mariska
19-8-2018

Leuke camping. Ruime plekken , Sanitair kan beter schoon gemaakt worden. Animatie slecht

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Mooie camping maar twijfel of ik nog eens terug ga

J.W. Anker
15-8-2018

Ligging van de camping is erg mooi. Het meer is heerlijk. Verder prima, ruime plekken. De camping maakt helaas de keuze om gezinnen en jongeren naast elkaar te zetten waardoor er regelmatig geluidsoverlast was. Sommige jongeren kwamen echt voor 1 nachtje staan, kwamen dan al aan met 2/3 auto's, 1 tent en een hoop drank. Onbegrijpelijk dat ze die naast een jong gezin met kleine kinderen zetten. Zorgt voor veel frustratie. Verder werd er regelmatig hard gereden op de camping. Dat is met onze kleintjes erg gevaarlijk. Na een aantal klachten bij de receptie is er wel actie ondernomen. Laatste punt is dat alles vooruit betaald moet worden. Wij gingen iets eerder weg, en ondanks dat de volgende mensen dan al gelijk klaar staan om op de plek te gaan staan krijg je geen geld terug.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Echt een camping om tot rust te komen

Tanja
7-8-2018

Eenvoudige camping, maar heerlijk rustig en prachtig gelegen. Wij hebben een topweek gehad! Mooi weer, genoten van het zwembad en het strandje aan het meer. Weinig animatie, wat wij prima vinden.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Surchauffant in La Tour-du-Meix (Jura), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Surchauffant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.