Camping La Jonquille

Camping La Jonquille
9,8

Omschrijving
Camping La Jonquille ligt in Hurecourt. De eigenaren verzorgen leuke workshops en bezorgen elke ochtend verse broodjes wanneer je deze hebt besteld. In het café kun je terecht voor een drankje. Er is een speeltuin en ook je hond is welkom. Hier kom je verder echt voor de natuur, het uitzicht en de rust. Rijd in een uurtje naar Epinal.

379 reviews over Camping La Jonquille in het Nederlands

Fantastische vakantie week !

Suzanne,
22-11-2017

We hebben weer de beste tijd van ons jaar gehad op de camping. Onverwacht met alle mensen die we het jaar daarvoor op de camping hebben ontmoet en het was echt super gezellig! Ook hebben een aantal van ons weer meegedaan aan de boogschiet week en ook dit jaar was het weer op en top verzorgt. Ook hebben we Quatorze Juillet meegepikt, wat een feest met een groep mensen aan een lange tafel op een berg met uitzicht op de weides. Verder was het gewoon zo als we de camping en Herman en Jacqueline kennen warm en gaatvrij. Tot volgend jaar!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geweldige plek om tot rust te komen.

Bert Brouwers,
21-10-2017

Fantastische omgeving, prachtige camping en hartelijke ontvangst. Jacqueline en Herman zorgen voor onvergetelijke vakantiedagen.

Gereisd met partner in juni 2017

Het was weer fatastisch

Yvon Arendsen,
21-10-2017

Wat een geweldige rust. Geen wifi, er wordt gewoon met elkaar gepraat.

Gereisd met partner in juni 2017

Rust en gezelligheid

Wendy Marcel en Moya,
15-9-2017

Heerlijke camping om energie bij te tanken. Gezelligheid, warmte (ook als de zon niet schijnt) en zeer hondvriendelijk. Mooie wandelroutes direct vanaf de camping.

Gereisd met partner in juli 2017

Een aanrader!

Hilde van Halm,
14-9-2017

Mooie ligging, prachtig uitzicht (zeker op het bovenste gedeelte dat alleen voor tenten toegankelijk is), rustige en stille omgeving. Herman en Jacqueline zijn gastvrij en hartelijk. Je kunt aan alles merken dat ze hun camping met zorg en aandacht beheren. Het is er schoon en netjes, milieuvriendelijk (zonnepanelen, afvalscheiding), dagelijkse broodbezorging in een mooie broodzak, gelegenheid om met elkaar een wijntje te drinken, er zijn spelletjes en uitleenboeken. Er komen veel Nederlanders, maar - zoals Herman zei - 'alleen de leuke Nederlanders komen hier.' Het is hartverwarmend om te zien hoe de stoere fietsers verwelkomd worden: voor hen worden onmiddellijk de ligstoelen aangesleept.

Kortom: het is er zeer goed toeven!

Een schot in de roos!

Durk, Helga en Cor Tijmstra,
4-9-2017

Geweldige vakantie gehad! Heerlijk tot rust gekomen. Onze zoon heeft zich uitstekend vermaakt. Boogschieten, hutten bouwen, hout sprokkelen voor het kampvuur, en sterren kijken.

Wij komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Guus, Marja en Bibi,
3-9-2017

Per ongeluk kwamen we hier aan. Met de bedoeling om 2 nachtjes te blijven. Het zijn er 7 geworden. Omdat onze hond plotseling niet meer kon lopen. Maar wat een fantastische mensen zijn Herman en Jacqueline. Er werd gelijk een afspraak met een dierenarts gemaakt en Herman ging mee. Elke dag vragen hoe het gaat en of we geen boodschappen nodig hadden. Niets is deze mensen teveel om het iedereen naar de zin te maken. Na een dag kennen ze iedereen bij naam en komen dagelijks even langs voor een persoonlijk praatje. De liefde voor hun werk straalt er vanaf. Mooie en zeer schone badgelegenheid. Kortom een dikke aanrader. We zullen zeker nog terugkomen. Herman en Jacqueline bedankt voor alles en zeker tot ziens.

Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastische camping in de rust!

Eva,
3-9-2017

Geen minpunten. Alles is hier fijn; de sfeer, de rust, de omgeving en de gastvrijheid!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Fantastisch!

Marina,
3-9-2017

Gastvrijheid, goede sfeer, rust, vriendelijkheid. Je vindt het bij Jacqueline en Herman allemaal! We zouden 4 dagen blijven. Het werden er 14...

Heerlijk, zoals steeds.

Kurt & Inge,
2-9-2017

Het wordt stilaan een traditie om hier onze laatste vakantiedagen door te brengen. Telkens opnieuw genieten we van de rust en de gemoedelijke sfeer. Sanitair is altijd superschoon. Pizza- en, Barbecue avonden zijn ook altijd heel gezellig. Brood wordt 's morgens tot bij je tent gebracht...

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Jonquille in Hurecourt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Jonquille zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.