Camping La Jonquille

Weer vandaag14°-4°
Camping La Jonquille
9,8

Omschrijving
Camping La Jonquille ligt in Hurecourt. De eigenaren verzorgen leuke workshops en bezorgen elke ochtend verse broodjes wanneer je deze hebt besteld. In het café kun je terecht voor een drankje. Er is een speeltuin en ook je hond is welkom. Hier kom je verder echt voor de natuur, het uitzicht en de rust. Rijd in een uurtje naar Epinal.

379 reviews over Camping La Jonquille in het Nederlands

Altijd weer gezellig...

Kurt Van Maldegem,
13-8-2018

Het wordt stilaan een traditie om hier onze laatste vakantiedagen te slijten. Als eerste stop nemen we deze camping niet zo snel meer omdat je er zo slecht weer weg raakt wegens te gezellig. Altijd wel ergens een praatje te slaan. Eigenaars blijven jaar na jaar de zelfde goeie service geven. Ruime plekken waar je nog echt kampeert... Sanitair steeds kraaknet en de avonden dat er eten gemaakt wordt zijn altijd weer zeer aangenaam. De door sommigen hier zo verguisde "regeltjes en reglementen" zijn volgens ons niet meer dan de gewone normale omgangsvormen nog even netjes neergeschreven, voor wie die toch niet meer zo goed kent... Uitzicht is prachtig...ga er gerust even voor zitten...maar verwacht geen zicht op zee...je bent in de Franche Comté...

Jacqueline, owner, 18-8-2018

We blozen bijna van je mooie woorden, Kurt, dank je wel. Dat sterkt ons in het idee dat we het best goed doen.

Blij dat je de ‘ regeltjes ‘ ook herkent als de normale omgangsvormen.

Soms vragen we ons wel eens af of we gek zijn om te verwachten dat mensen die gewoon kennen én toe passen.

Maar gelukkig zijn de meesten van onze gasten zoals jullie.

We zien er al weer naar uit om jullie terug te zien!

Rust en activiteit in een prachtige omgeving.

Toon van den Boogaard,
13-8-2018

Herman en Jacqueline hebben een prachtplek gecreëerd.

Een rustpunt, waar ook genoeg te beleven valt.

Je kunt er rustig op jezelf zijn, maar net zo makkelijk ben je deel van het geheel, met heerlijk samen barbecueën, pizza eten, woeste Kubb-competities.

En wat een heerlijk vertrouwen dat als je iets uit het winkeltje pakt, dat je dat gewoon in een schriftje kunt schrijven.

Je leest soms dingen over zo veel regeltjes. Ja, Herman en Jacqueline geven heel duidelijk aan wat wel en niet gewenst is. Soms voelt dat misschien als veel, maar aan de andere kant hebben ze op deze manier wel kunnen bereiken wat ze bereikt hebben.

Herman staat iedereen onvermoeid bij met alles wat er nodig is, en daarbij vind hij nog tijd om aan wie dat wil boogschietlessen op Olympisch niveau te geven.

Daarnaast is hij een makkelijk causeur die de sfeer tijdens de openingstijden van het Theatre telkens weet te raken.

Dit was ons tweede jaar en vast niet het laatste.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Jacqueline, owner, 18-8-2018

Dank je voor je lovende woorden, Toon.

Goed om te horen dat je de omgangsvormen die we hanteren als nodig beschouwt om een goede sfeer te behouden.

En helemaal fijn om te horen dat jullie het weer naar jullie zin hadden.

Helemaal tot rust gekomen

Laris,
13-8-2018

Voor rust, ontspanning, mooie natuur en een zeer gemoedelijke sfeer moet je zeker naar la Jonquille gaan. Ook voor kinderen genoeg te ontdekken en te beleven. Fantasie wordt rijkelijk geprikkeld door de omgeving; speeltuin wordt niet gemist. In de meivakantie hebben wij de safaritent geboekt wat voor ons een uitstekende week was.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Uitmuntend

Marie -jose Rosenboom,
13-8-2018

Thuis komen , een fantastische gastvrije camping met ontzettend lieve eigenaren die jouw als gast belangrijk vinden. Herman en Jacqueline nemen de tijd voor je. Zeer harde werkers met een glimlach en Iedere dag even een momentje vragen hoe het gaat. Altijd interesse in de medemens. Warm bad als we weer aankomen. Een camping om tot rust te komen . Komen er graag .

Gereisd met partner in juli 2018

Dank je wel, Marie!

Het was weer een heel aangenaam weerzien. Voor ons zijn lieve troywe fasten rustpuntjes in de gekte van het hoogseizoen.

Het is fijn om vrienden over de vloer te hebben!

Heerlijk!!! Ontspannen en gezellig 👌🏽

Wilfred & Naomi Chevalking,
13-8-2018

Rust, natuur, gezelligheid, ontmoeten van mooie mensen, erg leuk dat er zoveel fietsers en reizigers komen, het delen van verhalen is erg leuk!! Pizza-avond, ‘s middags 17:00u gezellig wat drinken en kletsen, boogschieten, Jeu de boel, mooi uitzicht, sfeervol... ik kan zo een tijdje doorgaan!! Een camping met karakter ❤️

Echt de moeite waard om naartoe te gaan!!!

Het voelt als thuiskomen als je hier arriveert 👌🏽👍🏽

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Jacqueline, owner, 18-8-2018

Dank jullie wel, trouwe Naomi en Wilfred.

Wij vinden het ook erg gezellig als jullie hier zijn met jullie mannetjes.

Heel leuk om ze elk jaar weer wat groter terug te zien!

Mooi najaar en hopelijk weer tot ziens

Herman en Jacqueline zijn goud waard, zoals zij zich inzetten voor de gasten zie ie niet op veel plekken. De camping is basic maar dat kun je van te voren weten door de website. De momenten dat er samen met ongeveer de hele camping gegeten word zijn altijd de hoogte punten en iedereen is altijd welkom. Tijdens ons verblijf waren er ook een aantal jonge kinderen en die leken zich prima te vermaken. Er word er veel georganiseerd (zoals de workshops) en zo kun je veel nieuwe dingen ontdekken. Alle informatie van de omgeving is te vinden bij de receptie. Misschien komen Herman en Jacqueline soms "gestrest" over maar vergeet niet dat ze maar met z'n 2e zijn en er moet veel gebeuren zoals brood halen, zorgen dat alles schoon is, dat de gasten ontvangen worden, dat het theater open gaat, dat er gekookt word enz. De laatste avond van ons verblijf was ook echt het hoogte punt. ❤

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
Jacqueline, owner, 18-8-2018

Wat een hartverwarmend bericht, Suzanne!

Het klopt dat we het soms wat te druk hebben in het hoogseizoen en dan niet altijd ´zen ´ zijn..we hopen dan ook dat dat niet al te erg door klinkt.

Maar vriendelijke en zo voorkomende gasten als jullie dragen gelukkig ook een grote steen bij aan de algehele sfeer!

Graag tot ziens!

Fantastisch wij hebben genoten een echte aanrader!

Conny Boer,den Boer,
9-8-2018

Wij kwamen er wat later achter dat er dichterbij ook een grote supermarkt was, maar op de camping zelf wordt verschillende keren voor eten gezorgd en gezamenlijk gegeten, en dat is echt super gezellig!

Jacqueline, owner, 18-8-2018

Dag Conny, goed om te horen dat jullie barbecue avonden hebben kunnen waarderen.

En dank jullie wel voor jullie inbreng in die gezelligheid. Leuke avonden maak je samen.

Gemoedelijke camping, niet heel bijzonder

Anoniem,
7-8-2018

Mooiste camping van Frankrijk lijkt ons wat optimistisch en zal eerder samenhangen met een schare trouwe fans onder de vaste campinggasten, dan dat deze camping nou zo bijzonder is. Geen zwembad of fatsoenlijke speeltuin, het uitzicht vonden wij wel mooi, maar niet heel erg bijzonder.

Sanitair prima in orde (nog wel met 3 of 5 min. douchemunten, het licht gaat overigens sowieso na 5 minuten uit :)

De hoeveelheid regels, zowel op papier als medegedeeld heeft ons wel wat verbaasd, komt niet ten goede van het vakantiegevoel, je bent iedere keer beducht voor een berisping... Accepteer gewoon dat er af en toe iets niet volgens de regels gaat, dat komt dan zeker ten goede van de beleving.

Wij vonden de eigenaren erg gestresst, wat diverse keren (ook bij andere gasten) leidde tot ongemakkelijke situaties op de camping, werkte sowieso op de zenuwen.

Voor de vaste gasten wellicht een paradijs, wij slaan deze camping de volgende keer over.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018
Jacqueline, owner, 18-8-2018

Dag ´anoniem ´ , jammer dat jullie het zo hebben ervaren maar we kunnen het niet iedereen naar de zin maken.

Willen we ook niet overigens : voor elk wat wils, campings in Frankrijk te over.

Aanrader met een hele grote PLUS

Joan Smit,
6-8-2018

Heerlijke gastvrije camping van Herman en Jacqueline, geen moeite teveel. Mooie verdeling van 13- en 13+ plaatsen en met top sanitair op de camping. Zeker ook de table d' hôte meedoen, heel gezellig. Bestelde broodjes worden s' morgens bij de caravan gebracht, geweldig.

Hé Joan,

Fijn om je zo positieve waardering te lezen.

Het was prettig om jullie te leren kennen en als gast te mogen hebben.

Goed najaar!

Gastvrijheid in optima forma!

Monica,
18-7-2018

Wij fietsen de Groene Weg naar de Middellandse zee. We hadden 85 km gefietst en se verkeerde weg gekozen naar de camping; veeeeeel te steil. Toevallig kwam Herman met zijn auto langs en heeft onze bagage mee naar boven genomen EN op se juiste plaats neergezet! Zeer gastvrij en zeer goed verzorgd op de camping. Ligbedjrs en een pocknicktafel

Voor de fietsers en suuuper sanitair en zelfs een keuken die je vrij mag gebruiken😘

Gereisd met partner in juli 2018

Dag Monica,

We hebben altijd zo ‘n bewondering voor jullie fietsers!

Het is dan ook een plezier om jullie te kunnen verwennen.

Iemand van onze vaste gasten schreef dat de sfeer van avontuur die jullie mee nemen ook iets toe voegt aan de gezellgheid hier.

Mooie samen werking!

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Jonquille in Hurecourt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Jonquille zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.