Camping La Jonquille

Weer vandaag19°-3°
Camping La Jonquille
9,8

Omschrijving
Camping La Jonquille ligt in Hurecourt. De eigenaren verzorgen leuke workshops en bezorgen elke ochtend verse broodjes wanneer je deze hebt besteld. In het café kun je terecht voor een drankje. Er is een speeltuin en ook je hond is welkom. Hier kom je verder echt voor de natuur, het uitzicht en de rust. Rijd in een uurtje naar Epinal.
Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Speeltuin

379 reviews over Camping La Jonquille in het Nederlands

Rustig gevende camping en zaliger omgeving

Oscar Conradi,
22-8-2018

Rustig gelegen, uitzicht geweldig het is een zeer sociale camping .

sanitair zeer netjes.

het is nu het derde jaar dat ik op de camping sta het eerste jaar wat langer 13 dagen. ik heb elke dag genoten.

Tevens heb je zin in yoga elke vrijdag kan je mee doen.

Gereisd alleenreizend in augustus 2018

toppers

Annika & fam,
22-8-2018

Zalige camping waar je de wereld even achter je kan laten en echt bij kunt komen. Oprecht hartelijk ontvangen door Herman & Jacqueline. Wat een verademing!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijke camping.

Heleen en Jaap,
20-8-2018

Een rustige, prachtig gelegen camping met een fantastisch uitzicht. Attente en zeer vriendelijke eigenaren, Herman en Jacqueline laten je helemaal thuis voelen. Voor boogschieten is alle ruimte waarbij Herman, aan wie dat wil, tips geeft om jezelf te verbeteren. Milieubewustzijn staat gelukkig hoog in het vaandel. Wij komen hier zeker nog een keer terug!

Geweldig

Hetty Reuling,
19-8-2018

De vriendelijkheid en gastvrijheid van de eigenaars, veel campinggasten komen regelmatig even terug, pure ontspanning.

Helly,
18-8-2018

Fantastische camping vriendelijke eigenaars we voelen ons direct thuis ook de kinderen vonden het leuk , zwemmen deden we in een leuk riviertje vlakbij

Rustige camping mooi uitzicht en sanitair meer dan goed

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Topcamping, gastvrij, vriendelijk en verzorgd

Gideon de Haan,
15-8-2018

Topcamping met topgastheer en topgastvrouw.

Heerlijke locatie en prettige combinatie van professionaliteit en vriendelijkheid. Duurzaamheid hoog in het vaandel zonder afbreuk te doen aan comfort. Met het gezellige en ontspannen café en eten bij het kampvuur creëren ze gezelligheid en verbondenheid onder de kampeerders.

De liefdevolle extra zorg die ze voor fietsers hebben (altijd plek voor fietsers, leunstoel bij je tent na je lange reis) is hartverwarmend. Ze zorgen dat je je echt welkom voelt. Wij komen er graag nog eens terug.

Jacqueline, owner, 18-8-2018

Dank je Gideon, het was weer een plezier om jullie op de camping te hebben.

Bedankt voor je aanmoediging en vriendelijke woorden.

Goed najaar!

Fantastisch!

Marina van der Wal,
15-8-2018

Wat is het geweldig vakantie (en verjaardag) vieren op le Jonquille! De gastvrijheid is ongeëvenaard.

Jacqueline, owner, 18-8-2018

Dank je wel, Marina. We missen nu al je gelach en vrolijkheid!

Graag tot volgende keer!

Lesje in correct kamperen

Karlijn,
14-8-2018

Altijd al willen weten hoe moeilijk het is om een camping te hebben? Zin om tijdens je vakantie betutteld te worden?

Behoefte aan ecologische beperkingen? Aanvankelijk hadden wij aangegeven om 3 nachten op deze leuk gelegen camping te blijven, na 1 nacht besloten we om toch maar 2 nachten te blijven. We gaven het netjes op tijd door, maar onze oprechte beslissing viel absoluut niet in goede aarde. Een preek van de eigenaresse alsof we kleine kinderen waren op de koop toe. Dankzij ons kon juf Jacqueline wel een bordje met failliet aan de straat zetten. Ze vond ‘onze generatie’ nalatig en gemakkelijk. Terwijl wij 2 stille types zijn en gewoon op zoek waren naar wat rust en ruimte, dat vonden wij daar niet. Eerder een propperige nogal geforceerde mileubewuste en belerende NL camping. En dat terwijl hun leven blijkbaar van elke kampeernacht afhangt.

Jacqueline, owner, 18-8-2018

Wie in het hoogseizoen alle vrijheid van komen en gaan wil hebben moet niet reserveren. Vrijblijvend reserveren bestaat. Kleine campings kunnen net hun hoofd boven water houden door het hoogseizoen. Vallen daar onnodige gaten dan staat dat bordje ‘failliet ‘ al snel aan de weg.

Als dit een preek was : so be it !

Zeer fantastisch!

Fleur, Erik, Mats en Siem,
14-8-2018

Vaste prik! Elk jaar een paar dagen bij Herman en Jacq om uit te rusten, genieten en te lachen. Dit jaar voor het eerst met oudere kinderen die zich uitstekend hebben vermaakt. Niet alle kids zitten nl te wachten op een campingdisco of karaokeavond. Die willen kampvuur maken, het bos in, lekker een boek lezen, badmintonnen oid. Ook het sanitair is prima en zeer proper. Dat ben ik op andere campings nog nooit zo tegengekomen. Broodservice in de ochtend, een borreltje in de middag, ijsje uit de vriezer...... en nog veel meer van dat alles. Herman en Jacqueline werken keihard om de camping mooi, schoon en gezellig te maken en te houden.

Jacqueline, owner, 18-8-2018

Wat goed om te horen dat Mats en Siem het ook naar hun zin hebben gehad.

En dank je wel voor alle complimenten, die waardering maakt het harde werken zinvol.

Graag weer tot ziens!

Warm onthaal, zorgzaam, schoon sanitair, rust

Enrico en Marinel,
13-8-2018

Wat een fijne plaats om te zijn, dit jaar zijn we 2 keer geweest: eerst tijdens boogschiet cursus, niet omdat we boogschieten maar omdat de sfeer dan erg gemoedelijk en gezellig is! En je mag gerust kijken wat de dames en heren allemaal leren! 2e bezoek was niet gepland, we waren op doorreis en wilde nog een paar dagen echt uitrusten, Jacqueline had voor ons een schaduwrijke plaats bedacht zodat we lekker konden uitslapen! Super!

Wat ik altijd leuk vind zijn de gesprekken met de fietsers, die na een dag zwoegen hier even hun rust kunnen pakken met bij hun tent door herman neer gezette picknikbank en luie ligstoelen, de mensen zijn altijd blij met de ‘Jonquille fietser experience”

De groene inslag van de camping is ook erg mooi: duidelijke plaats waar welk afval weg ge gooit kan worden, de warmwater voorziening op zonnen energie met een grote tekening duidelijk gemaakt bij de douches, je kan kiezen of je lang of kort wil douchen!

Gereisd met partner in juli 2018

Dag Enrico en Marinel,

Het is echt voor gasten zoals jullie dat het voor ons zin heeft om hard te werken.

Het is een ruime beloning als we gasten zien genieten van hun vakantiedagen hier.

Graag tot ziens!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Jonquille in Hurecourt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Jonquille zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.