Camping La Jonquille

Weer vandaag15°-4°
Camping La Jonquille
9,8

Omschrijving
Camping La Jonquille ligt in Hurecourt. De eigenaren verzorgen leuke workshops en bezorgen elke ochtend verse broodjes wanneer je deze hebt besteld. In het café kun je terecht voor een drankje. Er is een speeltuin en ook je hond is welkom. Hier kom je verder echt voor de natuur, het uitzicht en de rust. Rijd in een uurtje naar Epinal.

10 reviews over Camping La Jonquille in het Nederlands

Rustig gevende camping en zaliger omgeving

Oscar Conradi,
22-8-2018

Rustig gelegen, uitzicht geweldig het is een zeer sociale camping .

sanitair zeer netjes.

het is nu het derde jaar dat ik op de camping sta het eerste jaar wat langer 13 dagen. ik heb elke dag genoten.

Tevens heb je zin in yoga elke vrijdag kan je mee doen.

Gereisd alleenreizend in augustus 2018

Cock,
10-7-2018

Gastvrij. Rust. Uitzicht. Schoon. Hondvriendelijk. Wat wil je nog meer?!

Fietsers let op! Hier word je in de watten gelegd.

Gereisd alleenreizend in juli 2018
Jacqueline, owner, 13-7-2018
Bedankt Cock, het was goed om jou en Wolf hier te kamperen te hebben. We wensen je een rustige zomer verder. Hartelijke groet, Herman en Jacqueline

Trekkershut was geweldig,schoon helemaal perfect

Jan-Willem te Meij,
23-2-2017

Leuke mooie camping ! Eigenaren erg gastvrij en behulpzaam.

Als ik hier een week ben geweest ben ik weer voor 6 maanden opgeladen om te werken.

Op deze camping kom je lekker tot rust, kan je de natuur in, foto's maken. Leuke dorpjes in de buurt. Mooie omgeving. Kortom voor mij een heerlijke plek kijk alweer uit naar Mei 2017 dan ga ik er weer een week naar toe.

Gereisd alleenreizend in september 2016

Ontzettend gastvrije ontvangst.

Harrie Jonkman
      31-8-2016

Een heel gezellige camping met goede sfeer. Zeer geschikt voor trekkers, er wordt spontaan een picknickbank bij je tent geplaatst meten ook nog een comfortabele ligstoel. Eenvoudig maar zeer sfeervol. Schitterend uitzicht op de omgeving.

Gereisd alleenreizend in augustus 2016

Warn welkom, warme gastvrouw en heer.

Leidus Kalvenhaar
      29-8-2016

Kwam per fiets met heel weinig spullen bij me.

Ik kon gebruik maken van een heerlijke ligstoel en voor de fietsers was er de beschikking van een picknickbank. Dit heb ik op mijn trektocht door Frankrijk op géén enkele camping meegemaakt.

Gereisd alleenreizend in augustus 2016

Volgend jaar ben ik weer van de partij!

Anneke ten Cate
      28-8-2016

Fantastische combinatie van puur natuur en warme gastvrijheid.

Stefanie
      14-8-2016

Heerlijke familie camping waar je echt tot rust kan komen, eigenaren erg familiair war de ervaring alleen maar meer ten goede laat komen

Gereisd alleenreizend in augustus 2015

Geweldig genoten

Michel van den Akker
      24-9-2015

Op 9 september kwam ik na een fietstocht van 120 km op deze camping aan. Herman zette mij in de receptie in één van de fauteuils en ik kreeg eerst een ijskoud biertje om bij te komen. Van Jacqueline kreeg ik een waszak waarin ik al mijn vuile fietskleding kon achterlaten. Nadat de formaliteiten achter de rug waren, werd mijn fiets het talud op geduwd, kon ik een plekje uitzoeken voor de tent en werd er een picknicktafel en een ligstoel bij mijn plek gezet. 's-Avonds aangeschoven bij de gezamenlijke BBQ en een ontzettend leuke avond gehad. De camping is een oase van rust. Het sanitair is hypermodern. In het kleine winkeltje in de receptie koop je de meest noodzakelijk zaken. Wil je de volgende morgen vers brood dan wordt dat voor je geregeld. Boven op het talud is een heel gezellig theater waar je in de namiddag een drankje kan halen. Er staan boekenkasten met leesboeken. Sfeer, aandacht en omgeving: voor de vermoeide fietser een klein hemeltje op aarde waar ik graag nog eens terugkom.

Gereisd alleenreizend in september 2015

Camping die nooit verveelt.

nelslimmen
      30-11-2014

Deze camping, met z'n geweldige ligging, vriendelijke en behulpzame eigenaren, schoon sanitair en goede sfeer verveelt nooit ! Hier moet je op z'n minst één keer geweest zijn.

Gereisd alleenreizend in juli 2014

Fantastische plek

noorwortel
      29-11-2014

Deze camping is absoluut een bezoekje waard. Lieve beheerders die er alles aan doen om het je naar de zin te maken. Een heerlijke plek om tot rust te komen!

Gereisd alleenreizend in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Jonquille in Hurecourt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Jonquille zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.