Camping La Jonquille

Weer vandaag16°-4°
Camping La Jonquille
9,8

Omschrijving
Camping La Jonquille ligt in Hurecourt. De eigenaren verzorgen leuke workshops en bezorgen elke ochtend verse broodjes wanneer je deze hebt besteld. In het café kun je terecht voor een drankje. Er is een speeltuin en ook je hond is welkom. Hier kom je verder echt voor de natuur, het uitzicht en de rust. Rijd in een uurtje naar Epinal.

7 reviews over Camping La Jonquille in het Nederlands

Geweldig

MARIANNE,
6-8-2017

Wat een fijne camping. Fijne gastheer en -vrouw. Ik kom snel weer eens. Mis de rust, service en gastvrijheid!

Gereisd anders in januari 2017

Top caming

Arwi,
1-8-2017

Mooie natuurcamping rust gastvrijheid ,hele lieve eigenaren hoe kom ik tot mij zelf.groetjes arwi en Bianca

Gereisd anders in augustus 2017

Thuis komen

Bert van der Klok
15-8-2015

Het was fantastisch om er weer te zijn; je voelt je zo welkom, net als thuis komen. Het is een plek waar je je veilig voelt en jezelf kunt zijn. Meest vriendelijke en fijne camping ter wereld. Ik hoop echt dat ik er nog jaren heen kan gaan. Dank Jacqueline en Herman voor de goede zorgen!

Gereisd anders in augustus 2015

Super toffe camping!

Dolores
1-3-2015

Camping La Jonquille is een super toffe plek!

Zelfs voor een meisje van 15 die normaal vrij vaak haar gsm gebruikt had ik er daar helemaal geen behoefte aan vanwege de gezelligheid. Ook is er een prachtig uitzicht waar je gezellig naar kan kijken op de tafels die er staan. In de avond is het ook super om aan het kampvuur te zitten samen met de andere kampeerders. Deze camping is zeker en vast een aanrader!

Gereisd anders in januari 2015

Mooi en gezellige camping

A. Spoelstra
13-1-2014

Camping La Jonquille***** in Hurecourt is een mooie groene camping gelegen in een prachtige omgeving. Er zijn genoeg leuk uitstapjes te maken maar vertoeven op de camping is ook geen straf. Voor kinderen is het er ook leuk.

Gereisd anders in januari 2014

Superplek, zeer gastvrij!

Bert van der Klok
3-12-2013

Mooie rustige camping, schoon en super gezellig mede dankzij perfecte verzorging van Jacqueline en Herman. Plek is ook prachtig en ongerept.

Komen hier zeker terug.

Gereisd anders in augustus 2013

Geweldige plek voor gezelligheid en rust

marcel van der leij
20-3-2013

In één woord "geweldig". Niets op aan te merken. Vooral het personeel, zo aardig, behulpzaam en vriendschappelijk.

Gereisd anders in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Jonquille in Hurecourt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Jonquille zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.