Camping La Jonquille

Weer vandaag14°-3°
Camping La Jonquille
9,8

Omschrijving
Camping La Jonquille ligt in Hurecourt. De eigenaren verzorgen leuke workshops en bezorgen elke ochtend verse broodjes wanneer je deze hebt besteld. In het café kun je terecht voor een drankje. Er is een speeltuin en ook je hond is welkom. Hier kom je verder echt voor de natuur, het uitzicht en de rust. Rijd in een uurtje naar Epinal.

29 reviews over Camping La Jonquille in het Nederlands

Ohh pff ….gewoon gaan !!

Henny Diks,
16-11-2018

Mooi gelegen op een heuvel, met uitzichten waarvan ik blijvend verliefd ben! Gemoedelijk, leven en laten leven, heerlijk om te fietsen. Dacht 1 dag te blijven maar dat lukte niet helemaal!! Het was er schoon. Een aantal dagen in de week kun je mee eten en hoe!! Heelrijk tot rust gekomen!!

Gereisd met vrienden in juni 2018

Geweldige camping

Lies Van Gestel,
15-9-2018

Dit is een super gezellige camping. Heel afgelegen waardoor je volop kan genieten van de natuur. Op de camping word vanalles georganiseerd zoals maaltijden voor de gehele camping, een fotocursus of boogschietcursus.

Wij hebben deelgenomen aan de smartphone fotocursus. Deze duurde 5 dagen en was fenomenaal. We hebben veel bijgeleerd en het was super gezellig.

Super camping

Leni Van Gestel,
14-9-2018

Heel leuke, nette, toffe, gezellige camping, waar je heel persoonlijk wordt ontvangen! Alles is proper en onderhouden, er zijn ook gezellige avonden waar je met heel de camping samen eet als je wilt, heel leuk!! 😉

Gereisd met vrienden in januari 2018

Met een woord geweldig.

Henny v/d Steen.,
13-9-2018

Goede ontvangst. Goed en schoon sanitair.Zeer goede service , brood wat je besteld wordt om 9 uur bij je afgeleverd. Er is een soort café waar je van 17.00 tot 19.00 uur wat kan drinken en er gezamenlijk een broodje kebab te eten(wordt allemaal gehaald)Wij waren met de fiets. Kregen een paar ligstoelen om lekker te relaxen.(heb je niet bij je op fiets) Er stond zelf afwasmiddel en afwasborstel en een theedoek. Muziekje en lekker geurtje in het sanitairgebouw.Gelijk een rustdag genomen en de rust en stilte die er heerst.(geweldig)

Bedankt Herman en Jacqueline van twee vermoeide fietsers Ad en Henny.

Top!!!!

Bloem,
6-9-2018

Behalve het fantastische uitzicht, de heerlijke stilte, de broodjes ‘s ochtends, de brandschone wc’s en douches, en een hele gezellige kroeg aan het eind van de middag, zijn het eigenlijk Herman en Jacqueline die de camping zo’n warme en hele fijne vibe geven. Ze zijn vriendelijk, gastvrij, geven hulp waar het nodig is en meer en zetten alles in om jouw vakantie tot een topvakantie te maken.

Fantastisch!

Wietse Hannema,
6-9-2018

Wederom erg genoten! Goede zorg, gezelligheid in de kroeg, gezamelijk eten als je dat wil, lekker vers brood 's morgens bij de tent, activiteiten, goed sanitair........ en dat alles in een prachtige omgeving! Aanrader!!!!

Top camping!

Mesjaal,
6-9-2018

Als je rust, mooi uitzicht maar ook gezelligheid zoekt op een verzorgde camping, is La Jonquille een grote aanrader. Ga ook zeker een keer naar de campingkroeg en eet mee, het is het waard.

fi fa fantastisch!

Gerben,
31-7-2017

Heerlijke plek. Eentje die je in je hart sluit! En waar je altijd nog eens terug gaat komen! We hebben hier een geweldig professionele handboog workshop mogen ervaren. En een vriendelijke gastvrijheid! Fijne en open sfeer. Tot snel! Groet Gerben.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Ik kom niet vaak voor een tweede keer op een camping maar voor La Jonquille maak ik graag een uitzondering. Prachtige plek met mooi uitzicht en vooral het persoonlijke en gastvrije van de eigenaren maakt het verblijf er zeer prettig!

Gereisd met vrienden in juli 2017

Fantastisch dus

Fam. de Haan en Fam. Wilkens
1-9-2016

Fantastische bestemming.Herman en Jaqueline zijn de perfecte gastvrouw en- heer.Hele fijne omgeving waar je goed kunt fietsen en wandelen.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Jonquille in Hurecourt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Jonquille zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.