Camping La Jonquille

Weer vandaag17°-1°
Camping La Jonquille
9,8

Omschrijving
Camping La Jonquille ligt in Hurecourt. De eigenaren verzorgen leuke workshops en bezorgen elke ochtend verse broodjes wanneer je deze hebt besteld. In het café kun je terecht voor een drankje. Er is een speeltuin en ook je hond is welkom. Hier kom je verder echt voor de natuur, het uitzicht en de rust. Rijd in een uurtje naar Epinal.

63 reviews over Camping La Jonquille in het Nederlands

Rust tot volgend jaar

Ramon,
10-11-2018

Echt een topplek

We zaten in de safaritent die is mooi en compleet ingericht

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

toppers

Annika & fam,
22-8-2018

Zalige camping waar je de wereld even achter je kan laten en echt bij kunt komen. Oprecht hartelijk ontvangen door Herman & Jacqueline. Wat een verademing!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Rust en activiteit in een prachtige omgeving.

Toon van den Boogaard,
13-8-2018

Herman en Jacqueline hebben een prachtplek gecreëerd.

Een rustpunt, waar ook genoeg te beleven valt.

Je kunt er rustig op jezelf zijn, maar net zo makkelijk ben je deel van het geheel, met heerlijk samen barbecueën, pizza eten, woeste Kubb-competities.

En wat een heerlijk vertrouwen dat als je iets uit het winkeltje pakt, dat je dat gewoon in een schriftje kunt schrijven.

Je leest soms dingen over zo veel regeltjes. Ja, Herman en Jacqueline geven heel duidelijk aan wat wel en niet gewenst is. Soms voelt dat misschien als veel, maar aan de andere kant hebben ze op deze manier wel kunnen bereiken wat ze bereikt hebben.

Herman staat iedereen onvermoeid bij met alles wat er nodig is, en daarbij vind hij nog tijd om aan wie dat wil boogschietlessen op Olympisch niveau te geven.

Daarnaast is hij een makkelijk causeur die de sfeer tijdens de openingstijden van het Theatre telkens weet te raken.

Dit was ons tweede jaar en vast niet het laatste.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Jacqueline, owner, 18-8-2018

Dank je voor je lovende woorden, Toon.

Goed om te horen dat je de omgangsvormen die we hanteren als nodig beschouwt om een goede sfeer te behouden.

En helemaal fijn om te horen dat jullie het weer naar jullie zin hadden.

Helemaal tot rust gekomen

Laris,
13-8-2018

Voor rust, ontspanning, mooie natuur en een zeer gemoedelijke sfeer moet je zeker naar la Jonquille gaan. Ook voor kinderen genoeg te ontdekken en te beleven. Fantasie wordt rijkelijk geprikkeld door de omgeving; speeltuin wordt niet gemist. In de meivakantie hebben wij de safaritent geboekt wat voor ons een uitstekende week was.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Heerlijk!!! Ontspannen en gezellig 👌🏽

Wilfred & Naomi Chevalking,
13-8-2018

Rust, natuur, gezelligheid, ontmoeten van mooie mensen, erg leuk dat er zoveel fietsers en reizigers komen, het delen van verhalen is erg leuk!! Pizza-avond, ‘s middags 17:00u gezellig wat drinken en kletsen, boogschieten, Jeu de boel, mooi uitzicht, sfeervol... ik kan zo een tijdje doorgaan!! Een camping met karakter ❤️

Echt de moeite waard om naartoe te gaan!!!

Het voelt als thuiskomen als je hier arriveert 👌🏽👍🏽

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Jacqueline, owner, 18-8-2018

Dank jullie wel, trouwe Naomi en Wilfred.

Wij vinden het ook erg gezellig als jullie hier zijn met jullie mannetjes.

Heel leuk om ze elk jaar weer wat groter terug te zien!

Mooi najaar en hopelijk weer tot ziens

Gemoedelijke camping, niet heel bijzonder

Anoniem,
7-8-2018

Mooiste camping van Frankrijk lijkt ons wat optimistisch en zal eerder samenhangen met een schare trouwe fans onder de vaste campinggasten, dan dat deze camping nou zo bijzonder is. Geen zwembad of fatsoenlijke speeltuin, het uitzicht vonden wij wel mooi, maar niet heel erg bijzonder.

Sanitair prima in orde (nog wel met 3 of 5 min. douchemunten, het licht gaat overigens sowieso na 5 minuten uit :)

De hoeveelheid regels, zowel op papier als medegedeeld heeft ons wel wat verbaasd, komt niet ten goede van het vakantiegevoel, je bent iedere keer beducht voor een berisping... Accepteer gewoon dat er af en toe iets niet volgens de regels gaat, dat komt dan zeker ten goede van de beleving.

Wij vonden de eigenaren erg gestresst, wat diverse keren (ook bij andere gasten) leidde tot ongemakkelijke situaties op de camping, werkte sowieso op de zenuwen.

Voor de vaste gasten wellicht een paradijs, wij slaan deze camping de volgende keer over.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018
Jacqueline, owner, 18-8-2018

Dag ´anoniem ´ , jammer dat jullie het zo hebben ervaren maar we kunnen het niet iedereen naar de zin maken.

Willen we ook niet overigens : voor elk wat wils, campings in Frankrijk te over.

Een schot in de roos!

Durk, Helga en Cor Tijmstra,
4-9-2017

Geweldige vakantie gehad! Heerlijk tot rust gekomen. Onze zoon heeft zich uitstekend vermaakt. Boogschieten, hutten bouwen, hout sprokkelen voor het kampvuur, en sterren kijken.

Wij komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastische camping in de rust!

Eva,
3-9-2017

Geen minpunten. Alles is hier fijn; de sfeer, de rust, de omgeving en de gastvrijheid!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Bijzonder aangename camping en betrokken eigenaren

Charlotte en Nijs,
9-8-2017

Op een bijzondere plek een prachtige camping. Uit alles blijkt de grote betrokkenheid van Herman en Jacqueline voor hun camping en de gasten. Ze beheren de camping met veel aandacht voor mens en milieu. Als gast voelden we ons heel erg welkom.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Leuke kleine camping op geweldige locatie!

Rutger van Breemen,
17-7-2017

La Jonquille is een heerlijke camping op een mooi stukje Frankrijk. Het is een rustige plek waar zowel gezelligheidszoekers als rustzoekers zich thuis voelen. Er is genoeg samen met andere campinggasten te doen (pizza op donderdag, Herman die kookt op maandag, elke avond borrelen) maar niks moet! Veel groene maatregelen: gescheiden afval, douches op zonneboilers (ga 's avonds douchen!) en wcs op regenwater.

Er is een klein speeltuintje voor kinderen en voldoende scharrelruimte.

Mooi rustig gebied voor wandelen, fietsen en vogels kijken. Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Jonquille in Hurecourt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Jonquille zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.