Camping La Jonquille

Weer vandaag18°-1°
Camping La Jonquille
9,8

Omschrijving
Camping La Jonquille ligt in Hurecourt. De eigenaren verzorgen leuke workshops en bezorgen elke ochtend verse broodjes wanneer je deze hebt besteld. In het café kun je terecht voor een drankje. Er is een speeltuin en ook je hond is welkom. Hier kom je verder echt voor de natuur, het uitzicht en de rust. Rijd in een uurtje naar Epinal.

33 reviews over Camping La Jonquille in het Nederlands

Heerlijke camping.

Heleen en Jaap,
20-8-2018

Een rustige, prachtig gelegen camping met een fantastisch uitzicht. Attente en zeer vriendelijke eigenaren, Herman en Jacqueline laten je helemaal thuis voelen. Voor boogschieten is alle ruimte waarbij Herman, aan wie dat wil, tips geeft om jezelf te verbeteren. Milieubewustzijn staat gelukkig hoog in het vaandel. Wij komen hier zeker nog een keer terug!

Helly,
18-8-2018

Fantastische camping vriendelijke eigenaars we voelen ons direct thuis ook de kinderen vonden het leuk , zwemmen deden we in een leuk riviertje vlakbij

Rustige camping mooi uitzicht en sanitair meer dan goed

Zeer fantastisch!

Fleur, Erik, Mats en Siem,
14-8-2018

Vaste prik! Elk jaar een paar dagen bij Herman en Jacq om uit te rusten, genieten en te lachen. Dit jaar voor het eerst met oudere kinderen die zich uitstekend hebben vermaakt. Niet alle kids zitten nl te wachten op een campingdisco of karaokeavond. Die willen kampvuur maken, het bos in, lekker een boek lezen, badmintonnen oid. Ook het sanitair is prima en zeer proper. Dat ben ik op andere campings nog nooit zo tegengekomen. Broodservice in de ochtend, een borreltje in de middag, ijsje uit de vriezer...... en nog veel meer van dat alles. Herman en Jacqueline werken keihard om de camping mooi, schoon en gezellig te maken en te houden.

Jacqueline, owner, 18-8-2018

Wat goed om te horen dat Mats en Siem het ook naar hun zin hebben gehad.

En dank je wel voor alle complimenten, die waardering maakt het harde werken zinvol.

Graag weer tot ziens!

Herman en Jacqueline zijn goud waard, zoals zij zich inzetten voor de gasten zie ie niet op veel plekken. De camping is basic maar dat kun je van te voren weten door de website. De momenten dat er samen met ongeveer de hele camping gegeten word zijn altijd de hoogte punten en iedereen is altijd welkom. Tijdens ons verblijf waren er ook een aantal jonge kinderen en die leken zich prima te vermaken. Er word er veel georganiseerd (zoals de workshops) en zo kun je veel nieuwe dingen ontdekken. Alle informatie van de omgeving is te vinden bij de receptie. Misschien komen Herman en Jacqueline soms "gestrest" over maar vergeet niet dat ze maar met z'n 2e zijn en er moet veel gebeuren zoals brood halen, zorgen dat alles schoon is, dat de gasten ontvangen worden, dat het theater open gaat, dat er gekookt word enz. De laatste avond van ons verblijf was ook echt het hoogte punt. ❤

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
Jacqueline, owner, 18-8-2018

Wat een hartverwarmend bericht, Suzanne!

Het klopt dat we het soms wat te druk hebben in het hoogseizoen en dan niet altijd ´zen ´ zijn..we hopen dan ook dat dat niet al te erg door klinkt.

Maar vriendelijke en zo voorkomende gasten als jullie dragen gelukkig ook een grote steen bij aan de algehele sfeer!

Graag tot ziens!

Héél gezellig en warm.

Rudie van Sinten,
23-11-2017

Iedereen op deze camping is heel erg betrokken met elkaar maar toch laat iedereen elkaar met rust. Dus de ideale plek om helemaal tot rust te komen.

Wat enige wat minder was was het weer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fantastische vakantie week !

Suzanne,
22-11-2017

We hebben weer de beste tijd van ons jaar gehad op de camping. Onverwacht met alle mensen die we het jaar daarvoor op de camping hebben ontmoet en het was echt super gezellig! Ook hebben een aantal van ons weer meegedaan aan de boogschiet week en ook dit jaar was het weer op en top verzorgt. Ook hebben we Quatorze Juillet meegepikt, wat een feest met een groep mensen aan een lange tafel op een berg met uitzicht op de weides. Verder was het gewoon zo als we de camping en Herman en Jacqueline kennen warm en gaatvrij. Tot volgend jaar!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Gezellig en goed tot rust komen

Erwin,
23-8-2017

Gastheer en gastvrouw ontzettend betrokken en behulpzaam. Schone en mooie sanitaire voorzieningen. Mooie omgeving. Ongedwongen en gezellige avonden om gezamenlijk te bbq'en of pizza.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

hier kom je direct in je vakantiegevoel!

Fam Visser,
22-8-2017

Een fantastisch mooie en gezellig camping met hele lieve enthousiate eigenaren! Waar gezellig samen zijn weer heel normaal is. Alles keurig netjes. De pubers zullen het broodbakken in t kampvuur en de maaltijd van Herman nooit vergeten ! Het uitzicht is prachtig vanaf alle plekken, en de omgeving is super om te wandelen of te fietsen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geheime boomhut

Helga,
31-7-2017

Prachtige plek op een berg met fantastisch uitzicht en heel belangrijk super aardige eigenaren

Een dikke vette aanrader

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Bijzonder fraai gelegen, erg rustig.

Eddy
4-9-2016

Verwacht geen kermis. Een kleine, zeer schone en erg rustige camping.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Jonquille in Hurecourt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Jonquille zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.