Camping La Jonquille

Weer vandaag17°-1°
Camping La Jonquille
9,8

Omschrijving
Camping La Jonquille ligt in Hurecourt. De eigenaren verzorgen leuke workshops en bezorgen elke ochtend verse broodjes wanneer je deze hebt besteld. In het café kun je terecht voor een drankje. Er is een speeltuin en ook je hond is welkom. Hier kom je verder echt voor de natuur, het uitzicht en de rust. Rijd in een uurtje naar Epinal.

237 reviews over Camping La Jonquille in het Nederlands

Heerlijk verblijf

Wanda van Bergen,
21-11-2018

Mooie ligging,fijn wandelen. vriendelijke eigenaren, veel gezelligheid als je dat wil.

Om echt tot rust te komen

Geweldig!

Marjolein,
21-11-2018

Laat je verrassen zou ik zeggen. Rust, ruimte, prachtige omgeving, leuke dorpjes en rommelmarktjes. Ongerept Frankrijk.

Gereisd met partner in juli 2018

Warmbad

Han Vervoordeldonk,
11-11-2018

Een relaxd verblijf op een hele mooie camping in

een hele rustige mooie omgeving

Met Herman en Jacqueline als perfecte gastheer en gastvrouw

Gereisd met partner in juli 2018

Verrassende camping met een fijne sfeer.

Herman en Joke,
9-11-2018

Prachtige camping waar je je snel thuis voelt. Vriendelijke eigenaren die er alles aan doen om het iedereen naar de zin te maken.Mooie omgeving om te ontdekken, wij zijn hier nu voor het 3e jaar geweest maar nog steeds niet uitgekeken. Leuke dorpjes en mooie natuur. Leuke cursus smartphone fotografie gevolgd gegeven door de eigenaar (Herman Diks) . We zijn op verrassende locaties geweest, een echte aanrader! We gaan zeker nog een keer hier naartoe!

Genieten!

Jaap & Esther,
30-9-2018

Hele fijne, mooie en rustige camping. Mooi en schoon sanitair en niet te vergeten de gastvrije eigenaren. In plaats van de geplande 3 nachten er 5 gebleven. Mooie wandel- en fietsroutes in de omgeving.

Iedere ochtend wordt het verse brood naar je tent gebracht. En 's-middags is er de gelegenheid om iets op het terras te drinken. Wij zullen zeker nog 'n keertje terugkomen.

Joyce,
25-9-2018

Een fijne en nette camping met hele vriendelijke eigenaren. Het is heel fijn dat wij daar welkom zijn met onze honden.

Gereisd met partner in september 2018

Deze Camping is te leuk om te kunnen samenvatten.

Maurice Snippe,
13-9-2018

Een mooi gelegen gemoedelijke camping. De uitbaters zijn zeer vriendelijk en oprecht. De sanitaire voorzieningen zijn mooi aangelegd en ten alle tijden fris en schoon. Wij hebben overnacht in het Trekkers Hutje, echt een aanrader. De sfeervolle blokhut heeft alles wat je nodig hebt, inclusief een geweldig uitzicht!

Gereisd met partner in augustus 2018

Deze camping verdient een tien!

Sonja M.,
11-9-2018

Fijne kleinschalige camping met goede sfeer waar je heerlijk tot rust kunt komen, genietend van de natuur. Je kan yoga doen, mee-eten, naar de kroeg, cursus doen of gewoon ‘zijn’. En Herman en Jacqueline? Die zijn gewoonweg fantastisch. Met hun inzet maken ze deze camping tot een heerlijke plek (waar je na thuiskomst direct weer naar terug wil).

Thuiskomen

Anno Niem,
1-9-2018

Het is steeds weer thuiskomen bij Herman en Jacqeline. De rust, de ruimte, de mooie natuur waar je uren kunt wegdromen zonder dat iemand je stoort. Je moet het concept even begrijpen, maar als het kwartje gevallen is kom je zeker terug op deze unieke plek bij deze 2 kanjers. Van de broodservice 6 dagen in de week, tot het borrel uurtje “ genieten”.

Prima en rustige camping

Steef en Heleen Strijbos,
29-8-2018

Leuke en gezellige camping. ‘ s morgens ligt je brood , als je deze hebt besteld al klaar op de tafel. Je kan. ‘ middags gezellig een biertje of wijntje drinken in het café van Herman. De eigenaren Jacqueline en Herman zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Kortm een gezellige camping om te onthaasten.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Jonquille in Hurecourt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Jonquille zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.