Camping La Jonquille

Camping La Jonquille
9,8

34 tips over Camping La Jonquille

sanderbots, 1-9-2016
Neem je (wielren)fiets mee en geniet optimaal van het heuvellandschap rondom Hurecourt.
Stephan, 24-8-2015

Besancon is een zeer mooie plaats welk je bezocht moet hebben. Daarnaast is Langres een leuke plaats. Vesoul is een stuk minder interessant.

Ga ook eens met het fietstreintje vlakbij Vesoul, erg leuk. Jaqueline kan je daar wel meer over vertellen

Natuurlijk is het leuk om op zondag over de Brocante marktjes te lopen, probeer hiervoor naar de grotere plaatsen te gaan, anders kan het zijn dat je na 10 kraampjes al klaar bent!

Marc van de Coterlet, 3-8-2015
In Luxeuil les Bains zijn opgravingen midden in het plaatsje en een mooie middeleeuwse abdij.

sandra en marc van de coterlet, 25-7-2015
het is een prima camping voor mensen met kleine kinderen en een prima camping om zoals wij gedaan hebben lekker in de omgeving toeren met de motor en de open lucht bar is elke dag open van 5 tot 7 en er kan gebruik gemaakt worden van een stukje koelkast je kan ook koelelementen in de vriezer kwijt
Marjan en Jeroen, 5-7-2015
Handboogschietcursus van Herman is een leuke manier om iets nieuws te leren en tegelijk je hoofd leeg te maken.
Sander, 17-5-2015
Neem gerust een drankje (of twee) in 'le Theatre'.

uppetje, 2-3-2015
Wil je leren boogschieten? Dat kan op deze camping.
Theo Nieuwenhuizen, 1-3-2015
zowel als tussenstop naar het zuiden, als even een paar dagen op rust komen.
Jo , 5-11-2014

Glasfabriek Passavant-La-Rochere

Markt (brocante) in een nabijgelegen plaatsje....er zijn er veel!!!

Of zwemmen (ook voor de kleintjes) bij de brug in Selles of in het meer bij Vesoul

JJ, 3-11-2014
Fantastisch. Veel ruimte, kampvuur, natuur.