Camping La Jonquille *****

Review geschreven door Karlijn

Lesje in correct kamperen

Karlijn,
14-8-2018

Altijd al willen weten hoe moeilijk het is om een camping te hebben? Zin om tijdens je vakantie betutteld te worden?

Behoefte aan ecologische beperkingen? Aanvankelijk hadden wij aangegeven om 3 nachten op deze leuk gelegen camping te blijven, na 1 nacht besloten we om toch maar 2 nachten te blijven. We gaven het netjes op tijd door, maar onze oprechte beslissing viel absoluut niet in goede aarde. Een preek van de eigenaresse alsof we kleine kinderen waren op de koop toe. Dankzij ons kon juf Jacqueline wel een bordje met failliet aan de straat zetten. Ze vond ‘onze generatie’ nalatig en gemakkelijk. Terwijl wij 2 stille types zijn en gewoon op zoek waren naar wat rust en ruimte, dat vonden wij daar niet. Eerder een propperige nogal geforceerde mileubewuste en belerende NL camping. En dat terwijl hun leven blijkbaar van elke kampeernacht afhangt.

Gereisd met partner in augustus 2018