Camping La Jonquille *****

Review geschreven door Fleur, Erik, Mats en Siem

Zeer fantastisch!

Fleur, Erik, Mats en Siem,
14-8-2018

Vaste prik! Elk jaar een paar dagen bij Herman en Jacq om uit te rusten, genieten en te lachen. Dit jaar voor het eerst met oudere kinderen die zich uitstekend hebben vermaakt. Niet alle kids zitten nl te wachten op een campingdisco of karaokeavond. Die willen kampvuur maken, het bos in, lekker een boek lezen, badmintonnen oid. Ook het sanitair is prima en zeer proper. Dat ben ik op andere campings nog nooit zo tegengekomen. Broodservice in de ochtend, een borreltje in de middag, ijsje uit de vriezer...... en nog veel meer van dat alles. Herman en Jacqueline werken keihard om de camping mooi, schoon en gezellig te maken en te houden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018