Camping Etangs du Bois de Reveuge

Frankrijk, Franche-Comté, Huanne Montmartin

7.7Goed

• 6.6Eetgelegenheden
  • 6.7Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Etangs du Bois de Reveuge voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Kinderen vermaken zich wel op Camping du Bois de Reveuge (Huanne-Montmartin). Zij kunnen gratis gebruik maken van waterfietsen en kano’s en het animatieteam is hier altijd enthousiast. Voetbalwedstrijden kijk je met elkaar en met patat. Verwacht verder niet teveel van het restaurant. Besançon is 50 minuten rijden.

530 reviews over Camping Etangs du Bois de Reveuge

• 8Johannes Johan07-09-2020

Hele leuke vakantie gehad!

Top vakantie. Wat wij op de warme dagen misten was een overkapping op de veranda van onze mobile home. Verder top!

Gereisd in september 2020

• 9Aalt29-08-2020

Vakantie 2020

Prima vakantie in een mooie omgeving. Veel activiteiten om te doen op de camping maar. Ook de omgeving is prima om te wandelen en andere dingen te ondernemen.

• 7Kees26-08-2020

Nette camping in een mooie omgeving . Op de camping kan aan tal van vrijwel allemaal gratis activiteiten worden deelgenomen.

• 5Family17-08-2020

Overschat met boeken

Helaas is er achterstallig onderhoud op de camping, afgebladderd hout etc. Dit doet het totaalplaatje niet ten goede. Er staat een betonnen bloembak met bloemen bij binnenkomst, onkruid overheerst. De camping ligt er gedateerd en onverzorgd bij, gemiste kans. De plaatsen voor de caravans zijn niet afgezet waardoor andere campinggasten links en rechts om je plek lopen, dit als hinderlijk ervaren.
    Veel overlast van wespen, op De plek, bij het restaurant en aan het zwembad. Kinderen werden met regelmaat gestoken. Bij het zwembad is het verboden om eten en drinken mee te nemen maar er is geen mogelijkheid om drinken te krijgen aan het zwembad. Op afstand houden werd niet gecontroleerd, bedjes werden gewoon op 20 cm van je eigen bedje gezet. Ook bij de glijbanen geen markering, geen afstand en geen handhaving. Pizza gaan eten, plaats genomen op het terras en dan werd je geroepen als je eten klaar was zodat je het zelf binnen kon gaan halen. Niet erg klantgericht. Doucheruimtes redelijk, werden met de dag vuiler, geen poetsploeg gezien hier. 2 dagen koud water. Mondkapjes plicht in de doucheruimtes, dit werd echter aan de laars gelapt, ook hier geen controle.
    Bij uitchecken niet eens de vraag gekregen hoe we ons verblijf ervaren hadden. Dat de ANWB dit als 4-sterren camping waardeert snap ik niet.

• 8Paulina16-08-2020

Leuke complete camping met voor elk iets wils

Een leuke plek voor een heerlijke vakantie. Onze kinderen hebben zich goed vermaakt met de andere Nederlandse kinderen. De animatie, onder leiding van Milou en kornuiten, waren erg leuk met de kinderen en boden velen uren animatie. Helaas voor het buitenzwembad waarvan de muren en trapjes erg ruw aanvoelden. Mijn dochter heeft zich er lelijk aan geschaafd. Dat moet echt anders! De zwembaden zijn veel te klein voor zoveel mensen, zelfs met een halfvolle camping, dat het water niet meer helder was. De nieuwe waterspeeltuin was wel helemaal fantastisch!

• 9Klaveren16-08-2020

Heerlijke vakantie

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Het zwembad kan wat renovatie gebruiken en is aan de kleine kant voor het aantal gasten. Animatie erg leuk en spreekt meerdere talen. Qua EHBO kan er veel verbetering zijn. Verder is het een fijne rustige camping.

• 6Peter16-08-2020

Leuk en gezellig , maar sanitair zeer slecht

Ik vond het een leuke camping, alleen vindt ik het jammer dat jullie geen cijfer over het sanitair vragen. Zeer slecht, een 3 krijgen jullie hiervoor. De schoonmakers doen heel slecht hun werk, met het doekje van de wc wordt ook de wasbakken gedaan. En de vloer is nooit schoon geweest, mijn advies dit veel beter aanpakken is echt 🤢

• 7Kelly16-08-2020

Rustig gelegen Familie camping

Rustig gelegen familiecamping. Veel activiteiten voor kinderen. Lekkere gemakkelijke afhaal pizza en frietjes. Goed zwembad met leuke glijbanen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Sanitair blok (thv van het zwembad) is wel aan vernieuwing toe (meer douches zou handig zijn)
    Alsook muren en deuren evt gepoetst worden. Verder leuke camping met veel ruimte om te bewegen.

• 7Martijn10-08-2020

Fijn verblijf gehad. Alleen de drukte in het zwembad en het niet opvolgen van corona maatregelen door medewerkers en bezoekers was niet fijn. Erg druk en afstand werd niet bewaard...

• 6Rico09-08-2020

Als één van uw gasten wordt afgevoerd met een ambulance, dan zou een telefoontje of iets dergelijks, om te vragen hoe het gaat, op prijs gesteld worden. Zeker als het hek van de camping om 22uur dicht gaat. Verder zijn er nog wel verbeteringen voor het zwembad. Waarom het 2e zitgedeelte pas in de middag open? Waarom alleen ijsverkoop in dat hokje? Waarom pas na 2 uur?

Camping Etangs du Bois de Reveuge info

• SchaduwplaatsenAanwezig