Camping Etangs du Bois de Reveuge

• 6.6Staat v/h sanitair

Camping Info

• Animatie
Meer campinginfo

Kinderen vermaken zich wel op Camping du Bois de Reveuge (Huanne-Montmartin). Zij kunnen gratis gebruik maken van waterfietsen en kano’s en het animatieteam is hier altijd enthousiast. Voetbalwedstrijden kijk je met elkaar en met patat. Verwacht verder niet teveel van het restaurant. Besançon is 50 minuten rijden.

We hebben een aantal aanbieders voor Etangs du Bois de Reveuge voor je op een rij gezet:

503 reviews over Camping Etangs du Bois de Reveuge

• 3L05-09-2019

Saaie camping

Dit is een camping met steile paden, kinderen kunnen er niet veilig met een fiets of step spelen. Sanitair gebouw wordt 1x per dag schoon gemaakt met de franse slag. Elke ochtend kan je daar aqua joggen, alleen wij hadden een ongeintreseerde puber die ons les gaf dus dat hieden wij na 1x wel voor gezien. Watertoevoer is nog een keer uitgevallen en twee maal de elektra. Voor data moesten we naar boven lopen want bij de caravan was geen bereik. In de caravan was een putlucht er zat geen zwanenhals onder de afvoer. In de omgeving is weinig te doen, en restaurants zijn er niet veel. Het uitje kanovaren was wel leuk om te doen.

Met oudere kinderen

• 8Martin27-08-2019

leuke familiecamping

het ritje met paarden om het meertje kan op bepaalde dagen maar 2 uurtjes dit is in het hoogseizoen te weinig. toen wij met onze kleindochter een ritje wilde maken bleek het van te voren al compleet volgeboekt te zijn

• 9Jorn25-08-2019

vakantie 2019

Prima camping met genoeg faciliteiten (midgetgolf, kanoën, waterfietsen, etc.) voor het hele gezin. Enig puntjes van aandacht waren het online reserveren (ging niet geheel vlekkeloos, door boeking via touroperator, is uiteindelijk prima opgelost overigens) en bij aankomst geen mogelijkheid om van plek te kunnen wisselen, ondanks de reservering. Verder prima vakantie gehad, medewerkers zijn uitermate behulpzaam en pizza's op de camping zijn prima.

• 7Calvin25-08-2019

Wifi ontvangst wisselend Xwembad buiten te klein. Te weinig ligstoelen. Informatie gedurendr hetverblijf erg matig mbt uitchecken, supermarkt. Tv huurprijs belachelijk hoog

• 7Esther24-08-2019

Prima vakantie

Wij hadden stacaravan comfort 2019 op plek 45 aan het kleine meertje. Gelukkig in de buurt van de receptie etc., want er zijn ook plekken ver weg en heel hoog gelegen. Ieder straatje ademt wel eigen sfeertje uit. Caravan was klein maar schoon en fijn. Alles zat erin. Prima keuken, lekkere douche. Goede matrassen. We hebben geen gebruik gemaakt van de activiteiten of toiletgebouw dus ik kan hier niet over oordelen. Er werd veel met auto’s gereden. En vrij hard. Dat is jammer zo vlak langs je terras. Verder hebben we van de receptie vernomen dat we het kraanwater konden drinken, maar zijn we helaas alledrie meerdere dagen uitgeschakeld geweest met darmklachten. In Nederland is het water toch schoner waarschijnlijk. Wellicht kan de receptie hier rekening mee houden in hun adviezen. Verder lekker brood en pizza. Citadel van Besancon is een aanrader. Voor echt vertier of grote parken voor 12+ is dit het verkeerde gebied.

• 6Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 8Joost24-08-2019

Mobiel huis op Camping du bois de Reveuge

Leuke gezellige camping waar de medewerkers er alles aan doen om het de bezoekers naar hun zin te maken. Er wordt ook Nederlands en Engels gesproken. Prachtige omgeving met glooiend landschap. Klein winkeltje via balie bediend waar je vanaf 8.00 uur vers brood kan kopen en een klein assortiment aan producten. Leuke animatie in de avond. Wel uitkijken bij de glijbanen dat je snel ruimte maakt voor de volgende glijder i.v.m. beperkt ruimte. Ook activiteiten als boogschieten en met luchtbuks schieten. Er worden ook segway's verhuurd op afspraak waarbij je les krijgt. Pony rijden kan daar ook. Af en toe in de avond staat er een marktkoopman met zijn producten.

• 7Esther Heeringa24-08-2019

Prima vakantie

Wij hadden stacaravan comfort 2019. Klein maar fijn. Alles zat erin. Prima keuken, lekkere douche. Goede matrassen. Geen klachten. We hebben geen gebruik gemaakt van de activiteiten of toiletgebouw dus ik kan hier niet over oordelen. Het weer viel helaas tegen maar daar is niets aan te doen. Doordat de plekken ook erg hoog en ver weg op de camping lagen, werd er veel met auto’s gereden. En vrij hard. Dat is jammer. Verder hebben we vernomen dat we het kraanwater konden drinken, maar zijn we helaas alledrie meerdere dagen uitgeschakeld met darmklachten. In Nederland is het water toch schoner waarschijnlijk. Wellicht kan de receptie hier rekening mee houden in hun adviezen. Verder lekker brood en pizza en een heerlijke vakantie gehad.

• 8C24-08-2019

Huisje was bij aankomst niet goed schoon. Er lag veel stof onder de bedden, servies kleefde en er lag nog een zwembroek van de vorige bewoners in een kast. Er was dus niet goed schoon gemaakt.

• 8Ruud24-08-2019

Mooie camping heeft wat liefde nodig

Alles was er maar er was iets meer aandacht voor de kleine dingen nodig. Overal lag zwerfvuil toiletten mogen net even schoner en beter onderhouden worden. De terrassen waren erg scheef waardoor de kinderen uit hun bed rolden.

• 6Nederlanders24-08-2019

Camperen

Bij aankomst bleken wij opeens op een andere pitch te moeten staan, dan wat ons in de mail was bevestigd (we hadden gevraagd om een plek zonder bomen, nu hadden we een plek met zelfs twee bomen). Tevens gevraagd om een plek waar ook ruimte was voor een bijzettent. Dat boodt deze plek niet, tentje stond tegen de voortent aan en stond ook scheef, omdat de ondergrond af liep. Jammer. Geen toiletpapier in het toiletgebouw. later wel weer. Ik was nog geen 10 min op de camping en ik werd al door een medewerker op aangesproken dat toiletten vuil waren. terwijl ik voor eerste keer er kwam (we wisten totaal niet waar het over ging??). Verder toiletten en douches niet schoon en ruimte erg gedateerd. Rook er niet fris eerder vies. Op ons pad naar het toilet lag paardenpoep. Dit lag er dagen, ondanks dat het gemeld is. Bij ons vertrek was het nog niet opgeruimd. Een van de douches van de heren in 'ons' toiletgebouw werkte niet (wisselde van heet naar koud en had een hele minimale straal). Dit heb ik gemeld bij de receptie. Bij ons vertrek was dit nog niet gerepareerd. Eerste weekend was groep vrienden die te snel met motoren / brommers over de camping reden. Gevaarlijk. Plus daarbij tot s ávonds laat (1.00 uur s'nachts)veel lawaai hadden. Stonden ook te urineren in de bosjes ipv wc.

19 tips over Camping Etangs du Bois de Reveuge

• Gezin met 3 kinderen, 15-08-2013

Besancon is een leuke stad om eens te bezichtingen. Dino zoo vonden we tegenvallen.

• Temmerman Mieke, 27-07-2013

Dino-zoo en Gouffre de poudrey in Besançon (50min) Citadel van Montmédy (50 min)

• inge, 03-09-2013

Een tip is om naar Villars du Lac te rijden en daar le Saut du Doubs te bewonderen. Eerst een half uurtje varen en dan 10 minuten lopen en dan kom je bij een adembenemend grote waterval. Ook erg leuk om naar het nationale automuseum in Muhlhouse te gaan. Een hele grote collectie met vooral Bugatti's!

17 vragen over Camping Etangs du Bois de Reveuge

• Bugs, 28-06-2018

Hoe is de ondergrond

Hoe is de grond van de campeerplaatsen? Kan ik haringen gebruiken of beter rotspennen?

Fam Buys, 18-07-2018

De ondergrond is rotsig en grasland neem rotspennen mee die gaan altijd.

• Karin, 27-12-2017

Paardrijden

Hallo, Is er iemand die ervaring heeft met het pony/paardrijden op of bij de camping? Ik lees er niets over terug. Is het duur, moet je er voor reserveren, maar belangrijker; zijn ze goed voor de dieren? Alvast bedankt.

• Cora, 01-08-2014

Ligging Fiji

Hallo, het onderwerp zegt het al; kan iemand mij de ligging van de Fiji stacaravans van Vacansoleil vertellen? En nog een vraagje; weet iemand waar je een plattegrond van deze camping kan downloaden? Alvast bedankt, voor de mensen die ook nog gaan; tot over 1 ½ week ! Groeten Cora

josje01, 19-07-2015

Via de site van Vacansoleil kun je een plattegrond downloaden.

• RokenToegestaan
    • SchaduwplaatsenAanwezig
    • MobilehomesAanwezig
    • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer