Appartement Gîtes Le Creux

9.3Fenomenaal

Frankrijk, Franche-Comté, Fresse (Haut Saône)

9.3Fenomenaal

Meer appartement info

115 reviews over Appartement Gîtes Le Creux

• 10Smit M.28-04-2016

Heerlijke dagen gehad.

Bij Gites Le creux mooie dagen gehad. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door Mechteld en Marcel en hun hond Jesie. Wij hebben gebruik gemaakt van B&B een luxe twee persoons kamer met eigen sanitair. Deze kamer is sfeervol ingericht er stonden verse tulpen op de tafel. Het ontbijt was heerlijk en gevarieerd verder hebben wij ook elke avond gebruik gemaakt van het concept om aan te schuiven bij het diner. Mechteld kookt gevarieerd en haar gerechten smaken goed. Wij vonden het leuk om met verschillende mensen aan tafel te zitten het geeft een huiselijk gevoel. Er is veel te zien in de omgeving en Mechteld en Marcel weten daar ook veel over te vertellen. Je kan er ook prima wandelen maar ook voor de motorliefhebber is het er mooi om toertochten te maken. Wij hebben genoten van de gastvrijheid en zijn er zeker van dat we hier nog eens nar toe gaan. Mechteld en Marcel nogmaals bedankt voor de gezellige dagen .

Gereisd met partner in april 2016

• 9B in Emst en vR in Epe28-03-2016

thuisvoelen, heerlijk eten, gezelligheid, attent!

minder geschikt voor jonge kinderen, terrein leent zich daar niet voor, staat ook op hun site vermeld. Geen minpunten gevonden.

Gereisd met vrienden in september 2015

• 9Bep van Valkengoed17-01-2016

Fantastisch!

Je gaat voor rust en ruimte. Mooie wandelroutes, fantastisch voor wielrenners. En bovenal de gastvrije eigenaars.

Gereisd met partner in mei 2015

• 10Laura01-12-2015

Super!

Wij zijn hier vorige zomer geweest en het was echt fantastisch! Super lieve mensen en ze weten veel over de omgeving en willen dat graag met je delen en willen alles voor je willen doen maar niets hoeft alles mag. Ze hebben het echt goed geregeld allemaal en doen hier ook echt hun best voor. Heel relaxed en gezellig gehad in de camping pod wat echt een leuke ervaring was en helemaal geslaagd. Was inclusief bijzonder goed ontbijt waar ook weer tijd en moeite in word gestoken. Kortom echt een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 10Ton en José08-09-2015

Heerlijk verblijf!

Wij hebben 6 nachten op de camping gestaan. De bedoeling was om 2 nachten te blijven. Maar door de gastvrijheid, rust en gemoedelijkheid van deze mini-camping besloten we hier te blijven. Wij hebben drie maal gebruik gemaakt van het concept om aan te schuiven bij het diner. Dit was enorm leuk. Altijd andere mensen aan tafel. Wat een leuke sfeer geeft en uiteraard heerlijk gegeten. Mechteld kookt heerlijks streekgerechten. Alles ziet er verzorgt en sfeervol uit. We hebben ook genoten van de inzet die Marcel en Mechteld hebben om alles er goed en verzorgt uit te laten zien. Complimenten hiervoor! Het is zeker een aanrader voor ieder die in de buurt is. Ook de omgeving is leuk voor diverse uitstapjes,

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Fam. Spoorenberg09-08-2015

Fantastisch!

Het verblijf was werkelijk geweldig. De Gite, de omgeving, de gastvrijheid van Mechteld en Marcel, het lekkere eten van Mechteld. Alles was top. Ze verdienen van ons een dikke tien. We hebben echt heerlijke dagen gehad.

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Anneke en Martie09-08-2015

Wij hebben geweldig vakantie gehad bij Marcel en Mechteld. Wij hebben noodgedwongen door pech met onze motor 10 dagen in de Pod overnacht. Wij hadden natuurlijk een andere vakantie voorgesteld om lekker motor te rijden, trouwens een prachtige omgeving, maar helaas na 2 dagen kregen wij motor pech. Dan zit je wel echt in deze omgeving onthand als je geen eigen vervoer heb. Mede door de hulp van Marcel en Mechteld ( en dat gaat heel ver) heeft onze vakantie gewoon lekker door kunnen gaan. Nogmaals dank voor jullie hulp. Het hele concept om te kunnen ontbijten en de lekkere maaltijden is een plek voor motorrijders optimaal ( natuurlijk ook voor fietsers en wandelaars).

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Marita & Jan02-08-2015

Ideale uitvalsplek voor een wandelvakantie.

Een mooie locatie voor een kleine camping met grote plaatsen. Marcel en Mechteld zijn de behulpzame en prettige eigenaren/beheerders. Mocht je zelf niet bij de tent willen ontbijten of dineren dan is er plek om in het aparte restaurant, die hoort bij de gites/B&B, te eten. Het eten is heerlijk en goed van kwaliteit tegen een eerlijke prijs. Wij hebben genoten van een heerlijke week wandelen wat in de omgeving van de camping volop mogelijk is.

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Wielerploeg BMDP21-07-2015

Top

Wij wilden jullie nogmaals bedanken voor de gastvrijheid en het fijne verblijf in jullie B&B. Een prachtige B&B met echt mooie kamers en sanitair. Met recht de mooiste die wij tot nu toe hebben gezien in de Vogezen. De camping: knus en een mooie plek. Sfeer, heel relaxed. Eten: lekker, gevarieerd en goed. Ontbijt: alles erop en eraan. De varkens: geweldig  . De ruimte om te eten en ’s avonds te zitten: erg knus met mooie authentieke spullen.

Daarnaast hebben we genoten van jullie gastvrijheid die wij als heel prettig hebben ervaren. Jullie stralen gastvrijheid uit en dan op een natuurlijke, prettige manier. Even een ander voorgerecht omdat er iemand geen kaas eet, zo geregeld. De mannen ophalen met bandenpech. Wordt ook geregeld (nogmaals bedankt daarvoor Marcel). Ook nog een paar wasjes draaien, natuurlijk.

Hebben wij nog tips? Wij kunnen eigenlijk niets bedenken.

Kortom: super. We hebben een geweldig weekend gehad met veel mooie herinneringen.

Wielerploeg BMDP

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 10guy en amber deraedt08-07-2015

wederom een fantastische week gehad !

zoals gewoonte hartelijk ontvangen met een leuk gesprek en een gratis drankje bij deze fantastische mensen! nog nooit heb ik in frankrijk zulke uitbaters meegemaakt die zich zo inzetten om hun logees werkelijk het zo naar hun zin te maken.je voelt je er meteen thuis en de accommodatie is ronduit super; ontbijt is prachtig en ja de kookkunst van mechteld is een michelin ster hoor! marcel: waar jij die energie blijft halen weet ik niet maar heb zo een vermoeden dat jij een wielrennersdokter kent(grapje hoor) enfin samen zijn jullie supertoffe mensen mijn kleindochter is ook in de wolken van haar verblijf bij jullie(die is 13).ik zou zeggen met een clichee:heel goed bezig gtjs guy en amber

Gereisd in juli 2015

Appartement Gîtes Le Creux info