Appartement Gîtes Le Creux

9.3Fenomenaal

Frankrijk, Franche-Comté, Fresse (Haut Saône)

9.3Fenomenaal

Meer appartement info

115 reviews over Appartement Gîtes Le Creux

• 10Matty Davidse19-10-2017

Super!

Het is hier voortreffelijk! Mooie omgeving, heel leuk voor een motorrit en genoeg te zien in de buurt. De accomodatie was voortreffelijk! Hele lieve beheerders die jou welkom heten en alles voor je willen doen. Geweldige gite, schoon, groot en van alle gemakken voorzien. Wij waren er in oktober dus het was erg rustig, maar ik denk dat het daar in de zomer supergezellig is. Wij gaan zeker terug! Echt een aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10Kees en Janny11-09-2017

Prachtige Kampeerplek met heel veel rust.

Leuke beheerders, prachtige omgeving, schoon sanitair, lekker eten.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Janny en Eddy Hildenbrant27-06-2017

Geweldig,

2 dagen vertoefd bij deze gastvrije B&B. Marcel en Mechteld zorgen dat je niets te kort komt.hele nette schone appartementen en het diner wat Mechteld op tafel zet is heerlijk. Marcel loopt het vuur uit de sloffen voor de klanten. Het was vrij druk en ze runnen dit met hun 2tjes.echt chapeau voor hun.wij komen vast nog een keer terug.de omgeving rond de minicamping is zo mooi!

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Harrie en Nel24-06-2017

Prachtige Locatie, Prima gastheer en gastvrouw (Marcel en Mechteld) Heel erg genoten van de kookkunsten van Mechteld.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9paoline Witkam08-09-2016

geweldige plek weer!

Voor 3e keer bij Marcel en Mechteld geweest! Nu in de caravan. Weer heerlijk gegeten, genoten van de enorme gastvrijheid van deze lieve mensen. Prachtige omgeving, mooie ritten met de motor! Gaan zeker weer terug.

Gereisd met partner in september 2016

• 9jenny gunst08-09-2016

the place to be!

Ons verblijf in de caravan bij gites Le creux was in één woord fantastisch! Marcel, Mechteld en hun hond Jessie verwelkomden ons hartelijk met een heerlijke koffie en Marcel liet ons de rest van het terrein zien en gaf ook uitleg bij de vele folders en kaartjes die ter beschikking van de gasten lagen. We genoten van de rust, natuur, stilte en de enorme vriendelijkheid en gastvrijheid van de eigenaars. De kookkunsten van Mechteld zorgden ervoor dat we regelmatig aan tafel aanschoven. Heerlijk eten, samen met elkaar aan één grote tafel. Een aanrader voor mensen die houden van de natuur en de rust. Wij hebben gelijk voor volgend jaar vastgelegd en zien nu al uit naar weer een heerlijke vakantie met lekker eten en een plaats waar gast vrijheid en vriendelijkheid volop aanwezig is

• 8gorissen luc16-08-2016

uitstekend

dat het hier gezellig is en je je meteen thuis voelt en vooral zeer welkom door beide zaakvoerders , en dit stralen ze uit op hun gasten waardoor het een heel gezellige en leuke sfeer is altijd en elk jaar opnieuw

• 10Jolanda10-08-2016

Het was allemaal helemaal super!!

Mooie omgeving. Verzorgde locatie. Mechteld en Marcel zijn heel hartelijk en behulpzaam.Lekker eten. Gites goed schoon.

• 9henny van der linden07-08-2016

top lokatie, super eten

Rustige omgeving, fijn ontvangst en een luxe kamer. Mooie omgeving om lekker met de motor te toeren. S'avonds gemoedelijk aanschuiven om van mechteld d'r kookkunst te genieten. Marcel en mechteld een heerlijk stel dat er alles aan zal doen om het je naar de zin te maken beide vol passie en dat merk je in alles terug.heerlijke tijd gehad.

Gereisd met partner in juli 2016

• 10MKB31-07-2016

formidabel

Het was de 3de keer dat we op vakantie gingen naar de Vogezen iedere keer op een andere locatie. We verbleven telkens bij Nederlanders en het was telkens heel goed ze verdienden brons en zilver maar Mechteld en Marcel verdienen goud! Je word er hartelijk ontvangen en tijdens het verblijf geven ze prima tips voor trips. Iedere avond word gevraagd wat je gedaan hebt en als je iets moet vragen dan zijn ze steeds in de buurt.Je kan er hele mooie goed uitgestippelde wandelingen doen in de directe omgeving of op korte rijafstand. Er is in het dorpje een bakkerij en een klein winkeltje op wandelafstand. We verbleven 9 nachten in een ruime gite waar alles aanwezig was voor een aangenaam vakantieverblijf. Wij genoten van een fiets- en wandelarrangement en mochten zo iedere morgen aanschuiven voor een heerlijk ontbijt en 7 avonden konden we genieten van Mechteld haar kook kunsten. Het concept samen aan 1 grote tafel met de uitbaters die mee eten met hun gasten vonden wij ook heel leuk. Ons kooikerhondje van 1 jaar had het ook erg naar haar zin en was ook heel welkom! Toen we na 9 dagen terug naar huis vertrokken werden we uitgewuifd door Mechteld en Marcel tot zover ze ons konden zien. Voor ons is een verblijf in gite Le Creux zeker voor herhaling vatbaar!

Kurt, Michèle,Brayn en de hond Ody

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016