Appartement Gîtes Le Creux

Appartement Gîtes Le Creux
9,5

16 tips over Appartement Gîtes Le Creux

Rimco, 2-6-2015
Lekker genieten van het diner!
Knierim, 30-5-2015
vraag achter de prachtige routes
bob hollander, 18-5-2015

Gewoon doen

Mooie omgeving en bijna midden in het bos.

ook het heerlijke eten van Mechteld niet vergeten.

We hebben een aantal aanbieders voor Gîtes Le Creux voor je op een rij gezet:

lonneville-wittevrongel, 17-8-2014
    het is een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een mooie omgeving,rust,genieten van dit prachtig natuur.wandelaars,fietsers en motorijders.
    Vansteenkiste, 3-8-2014
    Leuk voor kids: klimparcours op ballon d'Alsace, rodelbaan nabij La Bresse, kanovaren, de kopermijnen.
    Gisela, 2-8-2014
    Automuseum en de dierentuin in Mulhouse!

anneke en roel koekkoek, 7-7-2014
    In de zomer de niet zonkant en in het voorjaar en de herfst de andere!
    balusimba, 27-3-2014

Zo'n 3 kwartier rijden van de camping is een fantastisch meer (ik weet de naam niet meer) met allerlei watersport mogelijkheden. Er wordt goed toezicht gehouden en is prima zwemwater.

Als je vanaf de camping Fresse linksom uit rijdt, kom je links van de weg al snel een zwembad en riviertje tegen. Riviertje is erg leuk (en heeeel koud).

Piet en Gerda den Ouden, 25-11-2013

Zeker doen.

Bij de dichtstbijzijnde forelkwekerij verse forel halen en gerookt opeten. Vraag maar aan Marcel.

Kethy Claessens, 8-9-2013
    Voor de minder geoefende fietsers, probeer eens een fietstocht op de voie verte..

We hebben een aantal aanbieders voor Gîtes Le Creux voor je op een rij gezet: