16 tips over Appartement Gîtes Le Creux

• balusimba, 27-03-2014 Rapporteren

Zo'n 3 kwartier rijden van de camping is een fantastisch meer (ik weet de naam niet meer) met allerlei watersport mogelijkheden. Er wordt goed toezicht gehouden en is prima zwemwater. Als je vanaf de camping Fresse linksom uit rijdt, kom je links van de weg al snel een zwembad en riviertje tegen. Riviertje is erg leuk (en heeeel koud).

• Piet en Gerda den Ouden, 25-11-2013 Rapporteren

Zeker doen. Bij de dichtstbijzijnde forelkwekerij verse forel halen en gerookt opeten. Vraag maar aan Marcel.

• Aart van Rheenen, 26-06-2013 Rapporteren

Voor ieder wat wils zou ik zeggen, weet je het niet, vraag dan maar aan Marchel wat er zoal te zien of te doen is, hij is net een wandelend VVV kantoor want hij weet heel veel van de omgeving.

• Kethy Claessens, 08-09-2013 Rapporteren

Voor de minder geoefende fietsers, probeer eens een fietstocht op de voie verte..

We hebben een aantal aanbieders voor Gîtes Le Creux voor je op een rij gezet:

• H J van't Klooster, 04-06-2013 Rapporteren

Wandeling 7 is 17 km lang.Erg afwisselend.Wij zijn minstens 50 meren gepasseerd.Echt een aanrader!!!!

• José en Cees, 30-06-2013 Rapporteren

Voor toekomstige gasten: Ideaal voor wandelaars, fietsers(Trois Ballons) en motorrijders. Natuur is prachtig en je zit er middenin. Vraag of je de verbouwingsfoto's van Gîtes le Creux mag zien. Indrukwekkend!!1

• Hanneke Verhoeven, 09-06-2013 Rapporteren

Fietsen, wandelen, het is allemaal mogelijk in de omgeving.

• L. Wilbers, 06-03-2013 Rapporteren

In het voorjaar/zomer zijn er veel brocante markten in de buurt, bij gites le creux kunnen ze daar over vertellen.

• Mariet en Wim, Bep en Wim, 11-05-2013 Rapporteren

Rijdt met de auto door het 1000 merengebied, ook daar zijn mooie wandelingen te maken. Een dagje naar de Elzas, Colmar en Equisheim zijn mooie plaatsen. Een wijntje met kaasplankje op een terrasje.....

• anneke en roel koekkoek, 07-07-2014 Rapporteren

In de zomer de niet zonkant en in het voorjaar en de herfst de andere!

• Gisela, 02-08-2014 Rapporteren

Automuseum en de dierentuin in Mulhouse!

• Knierim, 30-05-2015 Rapporteren

vraag achter de prachtige routes

• Rimco, 02-06-2015 Rapporteren

Lekker genieten van het diner!

• Vansteenkiste, 03-08-2014 Rapporteren

Leuk voor kids: klimparcours op ballon d'Alsace, rodelbaan nabij La Bresse, kanovaren, de kopermijnen.

We hebben een aantal aanbieders voor Gîtes Le Creux voor je op een rij gezet:

• lonneville-wittevrongel, 17-08-2014 Rapporteren

het is een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een mooie omgeving,rust,genieten van dit prachtig natuur.wandelaars,fietsers en motorijders.

• bob hollander, 18-05-2015 Rapporteren

Gewoon doen Mooie omgeving en bijna midden in het bos. ook het heerlijke eten van Mechteld niet vergeten.