Camping La Grande Curtillestersterster

Tonen op kaart

80 reviews over Camping La Grande Curtille

• 9Hanneke en Marius25-08-2016

Een oase van rust!

We kwamen voor twee nachten, we bleven er zeven.

• 9Aant Hofstra21-08-2016

Gastvrij, gezellig en netjes verblijf. Camping.

Onderweg van Zuid-Frankrijk naar Fryslân op de fiets Na fietstocht op warme dag een erg gastvrije ontvangst. Prima locatie om te kamperen en wij mochten gezellig mee-eten. Sanitair keurig en het terras is uitnodigend om lang te blijven hangen. Vriendelijke eigenaren.

• 10Fenna en Nico17-08-2016

Prachtige omgeving met geweldige ontvangst

Leuke kleinschalige camping, waar wij 2 dagen met de camper hebben gestaan. Planning was 1 nacht, maar de omgeving en de gezelligheid hielden ons langer op deze bijzondere plek. We werden warm onthaald, en rondgeleidt over hun terrein. Het centrale gedeelte ligt op het buitenterras, daar is het ontmoeten, ervaringen uitwisselen etc. Alles is mogelijk daar, een drankje, etentje, en echte hollandse koffie met appeltaart. Deze camping komen we zeker nog een keer terug, en kan hem iedereen aanbevelen. Onze activiteit ligt op het wandelen, en de omgeving heeft ons verrast.

• 8Wim en Jacqueline31-07-2016

In alle rust kamperen op een ruime plek

De camping ligt wat buiten de gebaande paden, maar biedt daardoor alle mogelijkheden om het prachtige gebied op de grens van Vogezen en Haute-Saone te leren kennen. De camping biedt zes zeer ruime plekken, een heerlijk overschaduwd terras en prima sanitaire voorzieningen. De eigenaren Nelly en Anton zijn erg gastvrij en behulpzaam. Je kunt heerlijk fietsen langs het Canal du Vosges en wandelen in de directe omgeving. Het Musee de la Broderie in Fontenois Le Chateau is leuk om te bezoeken, evenals de kerk van Le Corbusier in Ronchamps.

• 8Staat v/h sanitair

• 10Yvonne en Herman24-07-2016

Topcamping voor fietsers en rustzoekers

Wat een geweldige plek. Het is een kleinschalige camping met fijne en schone sanitaire voorzieningen. Tevens chambres d'hôtes c.q. Gîte, prachtig gerestaureerd door de Nederlanse eigenaren Nelly en Anton. Ze zijn enorm gastvrij en doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Er is een sfeervolle gezamenlijke ruimte met gevulde koelkast, tv, Iedere morgen vers brood, aanwezigheid van wasmachine en droger en als je wil koken ze ook voor je. Een ideale plek voor fietsers en rustzoekers in een prachtige omgeving.

• 10Hilde van der Ploeg07-07-2016

Prachtige plek waar je je meteen thuis voelt.

Gezellige overzichtelijke camping met een aantal camperplaatsen (als het niet te drassig is). Fantastisch uitzicht, gastvrije, warme eigenaren. Honden zijn welkom, uit te laten buiten het terrein wat wel zo netjes is. Eigenaren hebben alles zelf verbouwd. Het ziet er prachtig uit. 's ochtends komt de bakker langs met een auto vol brood. Chambre d'hotes mogelijk. Eigenlijk is alles mogelijk. Je kunt drinken uit een koelkast pakken, er is appeltaart, er is een gezamenlijke ruimte met tv. Maar lekker voor de camper zitten kan ook. Je hebt van niemand "last". Je kunt lekker wandelen/fietsen direct vanuit de camping. Er is een soort vvv-kantoor aanwezig in het gebouw waar je even kunt zitten en waar je allerlei keurig gedocumenteerde info over de omgeving en tig boeken kunt vinden. Heel handig. Wij konden helaas maar 1 nacht blijven.

• 8Ria struijk01-07-2016

Een heerlijke camping met een warm onthaal.

Het beste sanitair van onze drieweekse reis, een prachtige plek bij een rustieke hoeve, en vooral de gezellige sfeer en hartelijke ontvangst .

• 9Marc en mirjam Chamuleau01-07-2016

Bijzondere ontdekking

Na 20 jaar gewoond te hebben in deze groene rustige omgeving nu camperen! Zeer gastvrij ontvangen en ook het verblijf was geweldig bij Anton en Nellie ! Uitermate geschikt voor iedereen die van rust en landelijk leven houdt!!

• 7Eetgelegenheden

• 9Kees en Oda26-06-2016

gastvrij, mooie plaatsen, prima voorzieningen

Alles prima in orde en bijzonder gastvrije eigenaren. Ook prima plaats op doortocht van of naar het zuiden...je loopt wel het risico dat je langer blijft dan gepland vanwege het mooie plekje en de gastvrijheid...

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 10Fam. Dijkema23-06-2016

Heerlijk genieten en wielrennen

de eigenaren Anton en Nelly zijn zeer gastvrij en wij komen hier nu al enkele jaren met plezier een paar dagen langs op weg naar of op de terugweg uit het zuiden. Het sanitair is heel zeer goed geregeld en netjes. De vele rustige weggetjes die over de heuvels in de omgeving slingeren zijn de geweldig voor wielrennen en daardat er erg weinig verkeer is kan je ook mooie dagtochten maken met kinderen in een fietskar. Daarnaast beginnen een paar mooie MTB routes vlak bij de camping. 'S avonds is het heerlijk genieten vanaf het overdekte terras met een welverdiend koud biertje uit de gevulde koelkast.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

6 tips over Camping La Grande Curtille

• fam. Veenstra-Bosgraaf, 16-08-2013

Maak eens gebruik van het zwembad in het dorp. Een prachtig, schoon en net nieuw complex.

• Teus en Ria van der Vlies, 28-08-2013

Ga zeker een keer een rommelmarkt bezoeken .

• joop en gretha de kok, 23-08-2012

Ga op dagtocht naar de hoge Vogezen, bezoek de Source de Planey. Middagje zwembad in het dorp. Slenter over de lokale markten, fietsen en wandelen kan ook prima daar. Een weekje is zo voorbij.

0 vragen over Camping La Grande Curtille

Camping La Grande Curtille info