Camping La Grande Curtillestersterster

Tonen op kaart

80 reviews over Camping La Grande Curtille

• 8Ronald Linde05-07-2017

uitstekende camping

Kleine camping met grote plaatsen. Als je hulp nodig hebt is deze er door de eigenaar. Goede ontvangst. Zijn uitgenodigd voor een hapje. werd een compleet diner. Chapeau. Mooie omgeving en goed sanitair.

• 8Rinie en Helma van den Bor04-07-2017

Kleine camping, ruime plekken, schoon sanitair TOP

Het was heel prettig verblijf en het echtpaar heeft heerlijk voor ons gekookt.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 8nita schutter02-07-2017

rustig op het platteland

Een landelijke camping met slechts zes ruime plaatsen aan de rand van een dorpje, vlak bij de bekende kuuroorden van Frankrijk. De nederlandse eigenaars zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Het sanitair is uitstekend. Iedere ochtend komt de bakker. 's Avonds kan je mee-eten.

• 10mirjam chamuleau01-07-2017

hartelijk gastvrij groen plekje!

weer een fantastisch verbijf op deze groene rustige plek! heerlijke feesteijke maaltijden bij de gastvrouw en gastheer Nelly en Anton Verplak. met onze 93jarige moeder kamperen is hier meer dan mogelijk!! binnenkort weer!

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 10Ruud Rooimans30-06-2017

Leuke camping met geweldige mensen

Kleine rustige camping met fantastisch vriendelijke en behulpzame (Nederlandse) eigenaren. Het wordt onze vaste stopplek wanneer we naar het zuiden gaan.

• 10Eetgelegenheden

• 10Jebbie van de Beld28-06-2017

Fantastische dagen!

Rustige camping, mooie omgeving en zeer schone sanitair. Maar waar het echt om gaat is de geweldige gastvrijheid waarmee je onder gedompeld wordt door Nellie en Anton. Super!!

• 9Theo en Anja27-06-2017

Prachtige plek, rust, ruimte en natuur.

Om boodschappen te doen of uit eten te gaan zit het wel een beetje achteraf. De eigenaren koken graag voor je tegen vergoeding, zijn super gastvrij en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Het sanitair is heel fijn en schoon. We gaan graag weer terug.

• 7Eetgelegenheden

• 10Jan en Ger Pieterse29-05-2017

Heerlijke camping

Fijne ruime plaatsen en 3 verharde camperplaatsen. Maar vooral de gezelligheid van Nelly en Anton zijn hartverwarmend. Heerlijk eten en lekkere appeltaart. Mooi wandel en fietsgebied en vooral rust. Een camping om vaak terug te komen. Zeer schoon sanitair. Alle beoordelingen die hier staan kloppen. Geweldig!!!! Jan en Ger

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2017

• 9Dick30-10-2016

Fijne Camping waar je hartelijk welkom bent,

Ondanks dat ik alleen reizend was, direct een hartelijk contact met de andere gasten en met de eigenaren, je wordt onthaald als de spreekwoordelijke "god in Frankrijk" Ik kan iedereen deze camping aanraden!

• 8Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in juli 2016

• 10Gino en Lieve30-08-2016

Schitterend!

Wat een mooie, gezellige, knusse camping. Anton en Nelly: nog nooit eerder zo'n gastvrije campingeigenaars ontmoet. Bij het minste staan ze direct voor je klaar. Mijn leesbrilletje was stuk: Anton heeft het direct hersteld. Toen mijn fiets het begaf mocht ik direct en gratis een mooie hybride fiets gebruiken. We werden uitgenodigd voor een gezellige barbecue met bijhorend kampvuur, gitaarmuziek...Kortom gezelligheid troef. Anton en Nelly, we missen je al en komen zeker nog terug! Zeer proper sanitair, gezellige open bar, mooie ruime kampeerplaatsen. De omgeving is ideaal voor de wandelaar en fietsliefhebber. Kleine straatjes, zeer weinig autoverkeer, heuvelachtig, uitgestrekte bossen, velden. Geen massatoerisme. Een streek om tot rust te komen! Ook het vermelden waard: de bakker komt er elke morgen, niet op woensdag, aangetoeterd met de wagen. Hij brengt geen industrieel brood mee maar artisanaal brood, Een vakantie die bijblijf...

Gereisd met partner in augustus 2016

6 tips over Camping La Grande Curtille

• fam. Veenstra-Bosgraaf, 16-08-2013

Maak eens gebruik van het zwembad in het dorp. Een prachtig, schoon en net nieuw complex.

• Teus en Ria van der Vlies, 28-08-2013

Ga zeker een keer een rommelmarkt bezoeken .

• joop en gretha de kok, 23-08-2012

Ga op dagtocht naar de hoge Vogezen, bezoek de Source de Planey. Middagje zwembad in het dorp. Slenter over de lokale markten, fietsen en wandelen kan ook prima daar. Een weekje is zo voorbij.

0 vragen over Camping La Grande Curtille

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50