Camping La Grande Curtillestersterster

Tonen op kaart

80 reviews over Camping La Grande Curtille

• 2018
    9Marten & Willy29-06-2018

Fantastisch, zo mooi, voor herhaling vatbaar!

De ontvangst door Anton en later door Nelly, op deze gezellige camping met sfeervol terras, was ontzettend hartelijk. We voelden ons meteen thuis. Na een rondleiding mochten we zelf een plaats kiezen. Het sanitair is perfect en wordt dagelijks heel goed schoon gehouden. Diezelfde avond mochten we nog mee eten, terwijl we om plm. 16.00 uur aankwamen. Zó gezellig en smaakte voortreffelijk. Meteen kennis gemaakt met de andere kampeerders, die al hadden gereserveerd voor het 5-gangenmenu. Anton en Nelly zijn ontzettend gastvrij en behulpzaam. Geven dagelijks veel mogelijkheden aan om eventueel iets leuks te ondernemen in de omgeving. Ook prachtige fietsroutes. Leuke bijzonderheid is Nelly haar brocante winkeltje. De prachtige boerderij is zo mooi gerestaureerd, daar kunnen ze zeker heel trots op zijn. De bakker komt iedere morgen langs. Wij komen zeker weer terug. Zouden drie dagen maar het werden er vijf.

• 9Georges en Bernadette28-06-2018

Uniek

Wij waren hier een volle week en hebben ons op deze intieme camping meer dan uitstekend vermaakt. De eigenaren Anton en Elly zijn zeer gastvrij en erg behulpzaam en waren ook nog zo gek om voor ons de was te doen. Het overdekte terras biedt volop mogelijkheden lekker van een gekoeld drankje te genieten en als je wilt, kun je er ook tegen een schappelijke prijs een hapje eten. Geheel in Franse stijl komt 's-morgens de bakker luid claxonnerend brood bezorgen. De douches en toiletten zijn van goede kwaliteit en zeer hygiënisch. De omgeving nodigt uit er op uit te trekken en op een gewone Hollandse fiets kun je prima fietsen op goede fietspaden met name langs het Canal des Vosges met als startpunt de jachthaven in het een paar kilometer verder gelegen Fonteney-le-Château. Al met al is deze camping een aanrader waar wij zelf zeker nog eens naar terug zullen keren.

• 8Eetgelegenheden

• 9Afke & Arrie27-06-2018

Van harte aanbevolen!

Prachtig terreintje met hele hartelijke, gastvrije mensen

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• Oude reviews

9Peter & Corrie van Gennip22-10-2017

Mooie camping, alles heel netjes en verzorgd

De hartelijkheid van Nelly & Anton. Ze geven je een vriendelijk/gastvrij ontvangst. Vertellen veel wat er in de omgeving te zien was. Het is een rustige camping met schitterend en schoon sanitair. Mooie gezellig aangeklede ruimte waar je kon zitten. Mogelijkheid om te eten, verzorgd door Nelly & Anton. De bakker bezorgd op de camping heerlijk vers brood. Veel wandel en fiets mogelijkheden. Mooie omgeving. Minpunt: stil dorp. Gereisd Met partner in september, 2017

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2017

• 9Theo Theunissen04-10-2017

Jo.....Hier moet je geweest zijn!

Uitstekende camping wanneer je op zoek bent naar rust. Geen zin in koken laat je dan verwennen door de kookkunst van Nellie en Anton. Omgeving prima geschikt voor wat uitstapjes en fietsen langs het kanaal is bijna een must.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2017

• 10Herman en gea19-08-2017

Hele leuke tijd gehad. Anton en Nelly zijn erg gastvrij en hartelijk en je voelt je meteen thuis. We hebben genoten van de rust en omgeving. Een echte aanrader!! We kregen eigenlijk meteen heimwee toen we wegreden 😀

• 9Staat v/h sanitair

• 10Monica en Stef19-08-2017

Volgende keer 'verblijf' in plaats van 'doorreis'

Voor wie houdt van: landelijk en rustig, kleinschalig en persoonlijk, ontmoeting en gezelligheid, is dit een prima adresje. Wij waren er op doorreis maar zijn overtuigd: een volgende keer verblijven we er langer! Een mooie omgeving. Anton en Nel verwennen je zonder zich op te dringen. Het avondeten lekker én niet duur. De sfeer ongedwongen en hartelijk. Het sanitair prima. Kortom: top!

• 10Corrie Schoorl14-08-2017

Geweldige mensen op een mooie plek!

Heerlijke dagen gehad op de camping. Anton en Nelly zijn hele fijne gastvrije mensen, met veel passie voor hun werk. Mooie grote plaatsen en hele goede faciliteiten. Ga zo door!

• 10Esther Sprey15-07-2017

Erg mooi gelegen, goed onderhouden kleine camping

Alles is er om in rust van te genieten: mooie grote plaatsen op de camping. Heel gezellig om er een heerlijke table d'hote mee te maken op het fraaie buitenterras of binnen. Prima sanitair. En...het huis biedt ook nog prachtige chambre d'hotes. Alles voor billijke prijzen. Byzonder fijne gastvrouw en - heer , Nelly en Anton Bravo!!

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Jack van de Watering12-07-2017

Hartstikke goed!

Vijf dagen verbleven in de B&B van Nederlandse eigenaren Anton en Nelly. Zondag 2 juli aangekomen en onder het genot van een biertje hartelijk verwelkomd. Mooie (kleine, 6 plaatsen) camping, goed sanitair, zeer schoon. Ook nog een gezellige ruimte waar je wat kunt drinken. De mensen laten je vrij, dringen zich niet op maar zijn toegankelijk voor een praatje als je daar behoefte aan hebt. De sfeer is gemoedelijk. Ontbijt was prima. Anton en Nelly zijn zeer behulpzaam met kaarten als je plannen hebt voor een fiets- of autotochtje. Anton schrikt er zelfs niet voor terug om fietsers hoogstpersoonlijk 's ochtends voor dag en dauw af te zetten in de buurt van de Ballon d'Alsace (en dat is best een eindje rijden). De gebakken eieren van Anton genieten faam! Kortom: het is daar genieten.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2017

6 tips over Camping La Grande Curtille

• fam. Veenstra-Bosgraaf, 16-08-2013

Maak eens gebruik van het zwembad in het dorp. Een prachtig, schoon en net nieuw complex.

• Teus en Ria van der Vlies, 28-08-2013

Ga zeker een keer een rommelmarkt bezoeken .

• joop en gretha de kok, 23-08-2012

Ga op dagtocht naar de hoge Vogezen, bezoek de Source de Planey. Middagje zwembad in het dorp. Slenter over de lokale markten, fietsen en wandelen kan ook prima daar. Een weekje is zo voorbij.

0 vragen over Camping La Grande Curtille

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50