Camping La Grande Curtillestersterster

80 reviews over Camping La Grande Curtille

• 2018
    8Rob en Nelly18-10-2018

Gastvrij, gezellig, rustig.

Heerlijk rustige nette camping waar je gastvrij wordt ontvangen. Mooie omgeving. Elke morgen verse broodjes van de bakker.kortom een heerlijke plek.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 10astrid en Guido18-10-2018

Gastvrij. gezellig schone mooie kleine camping

mooie omgeving ruim kwartiertje van de winkels, en midden in de natuur. uurtje rijden , door prachtig landschap, kom je bij leuke / mooie uitjes. alles op de camping goed verzorgt. gemoedelijke sfeer. dachten paar daagjes maar gewoon 2 weken gebleven 😉 massel met heerlijk na zomer weer. en al die mooie kleuren van de bomen . genieten. Dank je wel

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Benny en Anita15-09-2018

Formidabel.

N.a.v ons gesprek met Nelly op de S.V.R beurs, gingen we met hoge verwachtingen naar deze camping. Nelly had niks teveel gezegd. Wat een fijne camping en prachtige omgeving. Als gast voelde je net zo welkom als alle andere gasten die al meerdere jaren hier komen kamperen. Dus alle lof voor Nelly en Anton die er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je een topvakantie hebt. Mede hierdoor hebben we dan ook 3 weken volop genoten.

• 10Frans en Margreet05-09-2018

Perfect

Voor de fietser op doorreis of de rustzoeker is dit het paradijs

• 9Rob janssen03-09-2018

Heerlijke plek

We wilden hier een paar dagen kamperen om door te reizen. Is bijna 2 weken geworden. Wat een fijne plek. De zorgen van de eigenaren is perfect, lekkker eten, mooie plekken en schoon sanitair. Omgeving is ook erg mooi. Dus aanbevelings waardige camping.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Hank en Els04-08-2018

Indrukwekkend

Wat een leuke camping met goede voorzieningen. En wat een superlieve mensen die Anton en Nelly. Lekker gegeten en genoten van de verhalen van Anton. Niks is teveel en alles wordt eraan gedaan om het naar je zin te maken. Kamperen zoals het ooit bedacht is 👍

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Anouke01-08-2018

Super vakantie!

Geweldig gastvrij, rustige kleine camping, veel leuke activiteiten in de omgeving en een mooie natuur!! Herten en vossen gezien, gevaren op de saone, gezwomme in de rivier...een geweldige vakantie voor herhaling vatbaar!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10John en Anja31-07-2018

Super gezellig en gastvrij

Op doorreis in Frankrijk reden we langs La Grande Curtille. Het zag er zo mooi en uitnodigend uit dat we besloten er 1 nachtje te blijven. We werden zo gastvrij en enthousiast ontvangen door Anton en Nelly dat we meteen op ons gemak waren. 1 nacht werd uiteindelijk 3 nachten. De laatste avond hebben Anton en Nelly gekookt. Super lekker en overdadig en heel gezellig zo met elkaar. Helaas moesten we verder omdat we nog meer van Frankrijk wilde zien. Op de terug reis naar Nederland zijn toch omdat we het zo gezellig vonden nog 1 nachtje terug gegaan. Anton en Nelly zijn ontzettend gastvrij. De ligging is prachtig. De staan plaatsen zijn keurig. Van ons een dikke 10 en een aanrader. Wij gaan zeker nog terug.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Rob Riemersma12-07-2018

Gastvrije ontvangst. Prachtig gelegen. Zeer stil. Uitstekende voorzieningen. Koud biertje en fris mogelijk. Terras. Als ontbijt koffie met homemade appeltaart. Ideaal voor fietsers richting Barcelona , een heerlijk rustpunt.

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Ruud Rooimans30-06-2018

Geweldig goede camping met zeer gastvrije eigenaars. Ook kan je fantastisch goed eten op het gezellige terras.

Gereisd met partner in juni 2018

6 tips over Camping La Grande Curtille

• fam. Veenstra-Bosgraaf, 16-08-2013

Maak eens gebruik van het zwembad in het dorp. Een prachtig, schoon en net nieuw complex.

• Teus en Ria van der Vlies, 28-08-2013

Ga zeker een keer een rommelmarkt bezoeken .

• joop en gretha de kok, 23-08-2012

Ga op dagtocht naar de hoge Vogezen, bezoek de Source de Planey. Middagje zwembad in het dorp. Slenter over de lokale markten, fietsen en wandelen kan ook prima daar. Een weekje is zo voorbij.

0 vragen over Camping La Grande Curtille

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50