Camping La Grande Curtille

Camping La Grande Curtille
9,4

6 tips over Camping La Grande Curtille

Teus en Ria van der Vlies, 28-8-2013
Ga zeker een keer een rommelmarkt bezoeken .
fam. Veenstra-Bosgraaf, 16-8-2013
Maak eens gebruik van het zwembad in het dorp. Een prachtig, schoon en net nieuw complex.
joop en gretha de kok, 23-8-2012
Ga op dagtocht naar de hoge Vogezen, bezoek de Source de Planey. Middagje zwembad in het dorp. Slenter over de lokale markten, fietsen en wandelen kan ook prima daar. Een weekje is zo voorbij.

Joop en Wies Klaassen, 7-8-2012
Op blz. 36 van het boekje van Benjaminse staat bij punt 2 dat je RA af moet en slechte weg op. Doe dit niet en ga rchtdoor. Je komt dan op snelheid later langs een mooie camping en een prachtige gite met een warm onthaal. Blijf een nacht, eet mee en geniet.
Nelly Rijkeboer, 22-5-2012
Als U naar La Grande Curtille wilt, met de navigatie moet U Rue Tezin intoetsen, anders komt U in Cuve uit en niet in Fontenois La Ville.
K. Bakker, 20-5-2012

Hou je van wandelen, kijk dan eens op http://vanderkamp.free.fr.

Op deze website staan een meer dan 250 wandelroutes in de Haute-Saône en de zuidelijke Vogezen.